Reforma i Ampliació del Centre de Salut de Benimàmet: Una Inversió de 3,5 Milions d’Euros

Una Transformació Necessària

La Conselleria de Sanitat ha iniciat el procés de licitació per a les obres de reforma i ampliació del Centre de Salut de Benimàmet. Aquesta important inversió de 3,5 milions d’euros permetrà duplicar la superfície del centre, augmentant així la seva capacitat d’atenció a la població.

El director general de Gestió Econòmica, Contractació i Infraestructures, Pedro López, ha explicat que l’espai actual de 1.100 metres quadrats s’ampliarà a més de 2.200 metres quadrats després de la reforma. La licitació de les obres està publicada a la Plataforma de Contractació, amb un termini per a la presentació d’ofertes que finalitzarà el 30 d’abril.

Aquesta ampliació no sols augmentarà l’espai, sinó que també permetrà incrementar el nombre d’espais assistencials de 16 a 34, millorant així l’atenció sanitària a la comunitat. Entre les remodelacions previstes, s’inclou l’augment de les consultes de Medicina General de 10 a 16 i les de pediatria de 3 a 5.

A més, es construiran noves instal·lacions com una Àrea d’Atenció Continuada i una sala d’educació sanitària, així com una sala d’extraccions amb quatre llocs de treball i àrees noves per a Capellans i Teràpies. Aquesta reforma també inclourà importants millores d’instal·lacions, amb un enfocament en l’eficiència energètica.

El projecte destaca la col·laboració entre les administracions autonòmica i municipal, la qual busca beneficiar tant els usuaris com els professionals del centre. La previsió és que les obres comencin a finals d’este any 2025, amb un termini d’execució estimat de 18 mesos.

Últimes notícies

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.
FILMOTECA D'ESTIU