Anuncios

Riba-roja acull aquest dissabte la III edició de Pianofest en el casc històric

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Riba-roja de Túria i el departament de Piano del Conservatori Professional Municipal de Música han organitzat per a aquest dissabte la III edició de Pianofest amb cinc escenaris, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Anuncios

L’activitat començarà a les 10:00 hores i està dirigida, especialment, a l’alumnat del Conservatori que cursa les assignatures de piano o piano complementari. No obstant això, PianoFest es va concebre com una activitat lúdica i divulgativa realitzada a l’aire lliure, oberta a la participació de qualsevol persona que tinga inquietuds musicals i vinga de gust tocar el piano.

Per a això, a l’entorn del Castell de Riba-roja, situat en la calle Cisterna, se situaran tres escenaris amb pianos de cua per a concerts i conferències, un Street Piano (zona d’interpretació lliure per al públic en general) i un cinquè escenari amb un piano digital per a l’alumnat.

Paral·lelament, en la Sala noble del Castell s’oferiran concerts a càrrec de l’alumnat del Conservatori i d’altres centres convidats, així com pels guanyadors del Concurs de Piano Joves Valors Valencians del 2023.

Els participants estaran organitzats en diferents grups, amb itineraris i horaris diferenciats, per a actuar en els recitals o concerts, assistir a les conferències o tocar al Street Piano. A més, durant la jornada matinal, tant participants, com a familiars o amics podran combinar l’activitat musical amb la visita de les exposicions del Molí, l’Espai d’Art Contemporani Es Castell o les sales del Museu Visigot de Pla de Nadal (MUPLA) i del Museu de Ceràmica del Castell (MUCA), quan no s’estiguen realitzant concerts en la Sala.

A més, l’Associació de Buñoleras de Riba-roja oferirà degustacions dels seus tradicionals bunyols i xocolata. Per a finalitzar l’edició, a les 13:30 hores, en el pati del Castell i com a clausura del festival tindrà un sorteig d’un teclat digital Yamaha entre tots els participants.

La regidor d’Educació, Eva Lara, assenyala que aquesta “iniciativa pretén revindicar el valor cultural de la música convertint el centre històric de Riba-roja en una gran sala de concerts a l’aire lliure, en la qual els estudiants compartisquen un espai comú i puguen desenvolupar el seu potencial i capacitat concertística”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios