Sadiq Umar va ser presentat com a nou jugador del València i va apuntar que Carlos Corberán pot donar-li l’impuls que necessita per a traure la seua millor versió després del seu pas per l’equip en el tram final de la passada campanya. El davanter, que va estar cedit per la Reial Societat la segona mitat del curs passat, va arribar ara traspassat, va firmar fins a 2028 i lluirà el dorsal 6 en esta segona etapa.
‘Estic feliç de tornar, és un plaer tornar per a representar al València. Des que vaig arribar em vaig sentir a casa i això em va motivar per a tornar juntament amb l’esforç del club, que va insistir a portar-me de tornada. És un plaer ser ací’, va dir en explicar per què va triar tornar. Va subratllar que el carinyo rebut i la insistència de l’entitat van acabar d’inclinar la balança al seu favor.
L’atacant va assegurar que està en plena forma física i llest per a realitzar el seu primer entrenament d’esta nova etapa. Va agregar que la titularitat este dissabte contra l’Elx a Mestalla no depén d’ell, encara que estarà disponible per a jugar. Amb la seua presència, Corberán gana una opció més per al front d’atac i la possibilitat d’ajustar el pla segons les necessitats del partit.
Objectiu immediat i rol en l’equip
Preguntat per xifres, va evitar marcar-se un nombre de gols i va posar el col·lectiu per davant de qualsevol registre personal: la seua meta és ‘ajudar a l’equip dia a dia’ i ‘retornar al València on es mereix’. Este enfocament reforça la idea que la seua aportació es mesurarà tant en treball sense pilota i associacions com en encert de cara a porta.
Sadiq va insistir que la figura del tècnic serà clau per a accelerar el seu rendiment. Després de conviure amb el vestuari en el tram final del curs passat, va dir que entén millor el que se li demana i que eixe coneixement pot retallar temps d’adaptació. Espera que el marc de treball diari que proposa Corberán siga l’impuls que necessita per a estabilitzar la seua millor versió des de l’inici.
També va explicar que el vincle amb el club i la graderia va pesar en la seua decisió. ‘Em vaig enamorar del club, dels ‘fans’ i de la gent. Sempre he tingut interés a tornar al València, he anat vivint el dia a dia amb normalitat sabent que este dia anava a arribar’, va assenyalar. Va contar que va estar en contacte amb alguns companys per a desitjar-los sort en moments delicats i que va veure quasi tots els partits, alguna cosa que li permet tornar amb una idea més clara d’on pot sumar.
Sobre el retrobament amb Largie Ramazani, amb qui va coincidir a l’Almeria, va apuntar que desconeix el seu futur immediat, però va valorar la seua aportació: ‘No sé si es quedarà o s’anirà, però li conec del passat, és un gran company, i pense que pot donar el millor per a l’equip’. La complicitat prèvia, va dir, pot facilitar connexions ràpides en atac si compartixen minuts.
En l’acte de presentació, Sadiq va estar acompanyat pel director general del club, Javier Solís, i el director general de futbol, Ron Gourlay.







