Sanitat notifica 1.777 nous contagis i 23 defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 1.777 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 286 a Castelló (194.582 en total), 445 a Alacant (532.707 en total) i 1.046 a València (848.146 en total).

D’ells, 927 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 160 de Castelló, 247 d’Alacant i 520 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 372 persones ingressades per COVID, 18 d’elles en l’UCI: 48 a la província de Castelló, 2 en UCI; 109 a la província d’Alacant, 9 d’elles en l’UCI, i 215 a la província de València, 7 en UCI.

S’han notificat 23 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 10 dies. Es tracta de 12 dones d’entre 68 i 98 anys, i 11 homes d’entre 24 i 98 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.229: 1.224 a la província de Castelló, 3.891 en la d’Alacant i 5.114 en la de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.