11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Sarabia promet la millor versió de l’Elx per a buscar un triomf històric davant el Madrid

Eder Sarabia va assegurar este divendres que l’Elx oferirà la seua millor versió per a intentar aconseguir ‘una cosa històrica‘ este diumenge davant el Reial Madrid. Es va mostrar convençut que a l’equip blanc se li pot guanyar i va recordar que, encara que en una sèrie llarga el normal és que ells s’imposen, a noranta minuts i a casa les opcions s’equilibren.

El tècnic va subratllar que el vestuari arriba amb ‘convenciment, armes i determinació’. Va dir que l’energia que percep de l’equip i de l’entorn li fa creure que el líder pot patir en el Martínez Valero, especialment si la graderia estreny i l’estadi s’ompli, com desitja l’entrenador.

Pla i exigència màxima

Sarabia va reconéixer que les opcions de l’Elx passen per completar un partit ‘quasi perfecte‘, en el qual ‘tots els jugadors aporten’ i l’afició espente. Va anunciar ‘coses diferents’ en el plantejament, però va garantir que l’equip no renunciarà al seu segell: ‘valentia, voler atacar i mirar més la porteria contrària’ que la pròpia.

Sobre com frenar a Vinicius i Mbappé, va explicar que el pla contempla actuar abans que reben i, si ho fan, alternar l”u contra un‘ amb ajudes. Va afegir que també influirà que no tinguen el seu dia més inspirat. Va admetre que ha revisat vídeos de rivals que ja han generat problemes al Madrid esta temporada per a extraure idees aplicables al seu equip.

Va assenyalar a més que el Martínez Valero és un dels camps més grans d’Espanya i que eixos espais es poden aprofitar per a moure la pilota. Va insistir en la importància de l’orde, amb i sense pilota, i a entendre on no es pot perdre per a evitar contres que penalitzen.

L’entrenador va indicar que en les dos setmanes de preparació no ha saturat als seus jugadors amb informació i que el seu missatge ha sigut clar: aprofitar la cita ‘per a continuar fent història‘. També va apuntar que possibles baixes del Madrid poden condicionar la seua alineació i que tot el que propose l’Elx ha d’executar-se amb total convenciment.

Sarabia va avançar que el seu únic dubte en l’alineació està en la porteria, entre Peña i Dituro. Va afirmar no estar preocupat per l’arbitratge i només va demanar que el col·legiat ‘entenga per on va el partit’.

Va elogiar la qualitat de Courtois —va desitjar que no siga el més destacat—, així com la de Mbappé i Vinicius. I va subratllar especialment a Arda Güller, al qual va qualificar de ‘descomunal‘.

El tècnic va recalcar que no li val que es parle bé de l’Elx després de competir contra un gran: vol guanyar. ‘M’agradaria que dins de 80 anys es recorde a un equip que va deixar empremta i va protagonitzar coses inoblidables’, va assenyalar. Va afegir que Rodrigo Mendoza ha tornat en bona forma després de la seua presència amb la selecció sub21.

Últimes notícies

Josan es perdrà l’Elx-Reial Madrid per una lesió muscular

El migcampista de l'Elx serà baixa este diumenge davant el Reial Madrid per una lesió a la cama esquerra, confirmada per Eder Sarabia. John Chetauya i Pedro Bigas entrenaran amb el grup i, si no hi ha incidències, estaran a la disposició del tècnic.

Pérez Llorca defén que les crides amb Pradas i Mazón van ser una coincidència

Pérez Llorca ha defés davant la jutgessa que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser una coincidència i que no va actuar d'intermediari. L'acta notarial aportada per Pradas arreplega contactes breus i la instructora sosté que ella buscava arribar al president.

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.

L’amo del Ventorro: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

El propietari del Ventorro ha declarat que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van romandre en un reservat des d'al voltant de les 14.15-14.30 fins entre les 18.30 i les 19.00. Ha descrit un espai xicotet, sense escorta ni crides benvolgudes, i ha aportat detalls sobre firmes de documents i la facturació.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.