El sensual bikini de Lucía Rivera que ha encantat als seus fans

 

@lgns @unomodels

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

La filla de Blanca Romero i Cayetano Rivera, Lucía Rivera, comença a donar que parlar pels seus propis comportaments, allunyant-se de ser la «filla de», per a anar formant-se un nom propi. La jove, de tan sols 18 anys, compta amb 38 mil seguidors per Instagram, els quals segueixen les seues publicacions que actualitza amb continuïtat.

En l'última, la model ignora l'ona de fred que acompanya al país per a pujar la temperatura dels seus seguidors, apareixent amb un suggeridor Bikini, que desvetla el seu sensual cos. Provocativa i eròtica, l'hereva dels Rivera demostra la seua seguretat davant de la càmera, evidenciant la confiança que sent en la seua etapa de dolça primavera.

 

Provocadora i lluitadora

Són moltes les imatges que destaquen en el seu compte. Entre elles, apareix una en blanc i negre, portant un sostenidor, que acompanya amb un texà negre, fent una 'peineta' al seu públic. La imatge l'acompanya amb els hashtags ‘Fucksociety’ i ‘Fuckmachism’, demostrant que va en camí de convertir-se en una lluitadora pels drets socials.

 

 

 

#fucksociety #fuckmachism

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

 

Gooood mooooooorning babies im happy!!!

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.