11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Els bombers porten al Pare Noel a visitar xiquets ingressats en Alacant

Hospital General d'Alacant

El Pare Noel visita l’Hospital General d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

Els xiquets i xiquetes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital General d’Alacant han rebut este divendres la visita inesperada del Pare Noel amb el vehicle escala dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis de l’Ajuntament d’Alacant.

  

Els efectius de Bombers tenien preparada una intervenció molt especial, ajudar al Pare Noel a repartir il·lusió, alegria i regals entre els xiquets i xiquetes que durant estes dates nadalenques tan assenyalades es troben a l’Hospital i malalts.

  

Els bombers van pujar al Pare Noel a la cistella de rescat del vehicle escala i la van desplegar fins al pis tercer per a conseguir que poguera saludar, a través d’una finestra des de l’exterior, a les plantes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital del centre hospitalari, a on es troben ingressats els xiquets i les xiquetes per a fer-los arribar esta sorpresa.

 

Una volta van arribar a la planta de Pediatria, els bombers i el Pare Noel van poder recórrer la unitat i les seues habitacions, a on van entregar els regals als més menuts. Allí han pogut disfrutar junts d’una jornada a on han sigut capaços d’oblidar els moments complicats, gràcies a una visita que no oblidaran.

  

Els pacients i les seues famílies també van poder fer-se fotos amb els cascos d’intervenció dels bombers, que van contestar a les preguntes, curiositats i inquietuds dels menors per la seua admirada professió. Alguns d’ells van poder baixar per a visitar el camió del SPEIS i es van pujar a la cistella.

  

Els bombers del SPEIS porten col·laborant durant molts anys amb esta iniciativa, a on els pacients més xicotets poden conseguir disfrutar d’una jornada nadalenca i vore al Pare Noel, fer-se fotos i conéixer als bombers de l’Ajuntament d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.