Els bombers porten al Pare Noel a visitar xiquets ingressats en Alacant

Hospital General d'Alacant

El Pare Noel visita l’Hospital General d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

Els xiquets i xiquetes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital General d’Alacant han rebut este divendres la visita inesperada del Pare Noel amb el vehicle escala dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis de l’Ajuntament d’Alacant.

  

Els efectius de Bombers tenien preparada una intervenció molt especial, ajudar al Pare Noel a repartir il·lusió, alegria i regals entre els xiquets i xiquetes que durant estes dates nadalenques tan assenyalades es troben a l’Hospital i malalts.

  

Els bombers van pujar al Pare Noel a la cistella de rescat del vehicle escala i la van desplegar fins al pis tercer per a conseguir que poguera saludar, a través d’una finestra des de l’exterior, a les plantes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital del centre hospitalari, a on es troben ingressats els xiquets i les xiquetes per a fer-los arribar esta sorpresa.

 

Una volta van arribar a la planta de Pediatria, els bombers i el Pare Noel van poder recórrer la unitat i les seues habitacions, a on van entregar els regals als més menuts. Allí han pogut disfrutar junts d’una jornada a on han sigut capaços d’oblidar els moments complicats, gràcies a una visita que no oblidaran.

  

Els pacients i les seues famílies també van poder fer-se fotos amb els cascos d’intervenció dels bombers, que van contestar a les preguntes, curiositats i inquietuds dels menors per la seua admirada professió. Alguns d’ells van poder baixar per a visitar el camió del SPEIS i es van pujar a la cistella.

  

Els bombers del SPEIS porten col·laborant durant molts anys amb esta iniciativa, a on els pacients més xicotets poden conseguir disfrutar d’una jornada nadalenca i vore al Pare Noel, fer-se fotos i conéixer als bombers de l’Ajuntament d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.