Els bombers porten al Pare Noel a visitar xiquets ingressats en Alacant

Hospital General d'Alacant

El Pare Noel visita l’Hospital General d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

Els xiquets i xiquetes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital General d’Alacant han rebut este divendres la visita inesperada del Pare Noel amb el vehicle escala dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis de l’Ajuntament d’Alacant.

  

Els efectius de Bombers tenien preparada una intervenció molt especial, ajudar al Pare Noel a repartir il·lusió, alegria i regals entre els xiquets i xiquetes que durant estes dates nadalenques tan assenyalades es troben a l’Hospital i malalts.

  

Els bombers van pujar al Pare Noel a la cistella de rescat del vehicle escala i la van desplegar fins al pis tercer per a conseguir que poguera saludar, a través d’una finestra des de l’exterior, a les plantes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital del centre hospitalari, a on es troben ingressats els xiquets i les xiquetes per a fer-los arribar esta sorpresa.

 

Una volta van arribar a la planta de Pediatria, els bombers i el Pare Noel van poder recórrer la unitat i les seues habitacions, a on van entregar els regals als més menuts. Allí han pogut disfrutar junts d’una jornada a on han sigut capaços d’oblidar els moments complicats, gràcies a una visita que no oblidaran.

  

Els pacients i les seues famílies també van poder fer-se fotos amb els cascos d’intervenció dels bombers, que van contestar a les preguntes, curiositats i inquietuds dels menors per la seua admirada professió. Alguns d’ells van poder baixar per a visitar el camió del SPEIS i es van pujar a la cistella.

  

Els bombers del SPEIS porten col·laborant durant molts anys amb esta iniciativa, a on els pacients més xicotets poden conseguir disfrutar d’una jornada nadalenca i vore al Pare Noel, fer-se fotos i conéixer als bombers de l’Ajuntament d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.