Els bombers porten al Pare Noel a visitar xiquets ingressats en Alacant

Hospital General d'Alacant

El Pare Noel visita l’Hospital General d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

Els xiquets i xiquetes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital General d’Alacant han rebut este divendres la visita inesperada del Pare Noel amb el vehicle escala dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis de l’Ajuntament d’Alacant.

  

Els efectius de Bombers tenien preparada una intervenció molt especial, ajudar al Pare Noel a repartir il·lusió, alegria i regals entre els xiquets i xiquetes que durant estes dates nadalenques tan assenyalades es troben a l’Hospital i malalts.

  

Els bombers van pujar al Pare Noel a la cistella de rescat del vehicle escala i la van desplegar fins al pis tercer per a conseguir que poguera saludar, a través d’una finestra des de l’exterior, a les plantes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital del centre hospitalari, a on es troben ingressats els xiquets i les xiquetes per a fer-los arribar esta sorpresa.

 

Una volta van arribar a la planta de Pediatria, els bombers i el Pare Noel van poder recórrer la unitat i les seues habitacions, a on van entregar els regals als més menuts. Allí han pogut disfrutar junts d’una jornada a on han sigut capaços d’oblidar els moments complicats, gràcies a una visita que no oblidaran.

  

Els pacients i les seues famílies també van poder fer-se fotos amb els cascos d’intervenció dels bombers, que van contestar a les preguntes, curiositats i inquietuds dels menors per la seua admirada professió. Alguns d’ells van poder baixar per a visitar el camió del SPEIS i es van pujar a la cistella.

  

Els bombers del SPEIS porten col·laborant durant molts anys amb esta iniciativa, a on els pacients més xicotets poden conseguir disfrutar d’una jornada nadalenca i vore al Pare Noel, fer-se fotos i conéixer als bombers de l’Ajuntament d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.