Els bombers porten al Pare Noel a visitar xiquets ingressats en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
El Pare Noel visita l’Hospital General d’Alacant | Ajuntament d’Alacant Els xiquets i xiquetes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital General d’Alacant han rebut este divendres la visita inesperada del Pare Noel amb el vehicle escala dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis de l’Ajuntament d’Alacant.    Els efectius […]
Hospital General d'Alacant

El Pare Noel visita l’Hospital General d’Alacant | Ajuntament d’Alacant

Els xiquets i xiquetes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital General d’Alacant han rebut este divendres la visita inesperada del Pare Noel amb el vehicle escala dels bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis de l’Ajuntament d’Alacant.

  

Els efectius de Bombers tenien preparada una intervenció molt especial, ajudar al Pare Noel a repartir il·lusió, alegria i regals entre els xiquets i xiquetes que durant estes dates nadalenques tan assenyalades es troben a l’Hospital i malalts.

  

Els bombers van pujar al Pare Noel a la cistella de rescat del vehicle escala i la van desplegar fins al pis tercer per a conseguir que poguera saludar, a través d’una finestra des de l’exterior, a les plantes de la Unitat de Pediatria i Oncologia infantil de l’Hospital del centre hospitalari, a on es troben ingressats els xiquets i les xiquetes per a fer-los arribar esta sorpresa.

 

Una volta van arribar a la planta de Pediatria, els bombers i el Pare Noel van poder recórrer la unitat i les seues habitacions, a on van entregar els regals als més menuts. Allí han pogut disfrutar junts d’una jornada a on han sigut capaços d’oblidar els moments complicats, gràcies a una visita que no oblidaran.

  

Els pacients i les seues famílies també van poder fer-se fotos amb els cascos d’intervenció dels bombers, que van contestar a les preguntes, curiositats i inquietuds dels menors per la seua admirada professió. Alguns d’ells van poder baixar per a visitar el camió del SPEIS i es van pujar a la cistella.

  

Els bombers del SPEIS porten col·laborant durant molts anys amb esta iniciativa, a on els pacients més xicotets poden conseguir disfrutar d’una jornada nadalenca i vore al Pare Noel, fer-se fotos i conéixer als bombers de l’Ajuntament d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.