20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Carla Vigo deixa de pedra la reina Letícia amb la seua última decisió

 

Carla Vigo, la neboda de la reina Letícia, gaudix de la seua vida, que últimament està plena de canvis. El mes de setembre va decidir començar una vida en Alemanya, just el país en el que la seua mare va viure la seua etapa universitària d’Erasmus quan era jove.

 

Al país germànic la neboda de Letícia va estar cuidant xiquets, encara que la seua plena intenció era la d’aprendre l’idioma i continuar formant-se en interpretació i ball, la seua veritable passió.

 

No obstant això, en Nadal va acabar esta etapa i va decidir tornar a Espanya per a estar prop de la seua família i amb un objectiu molt concret. La jove vol continuar fent passos personals i professionals i ara planeja independitzar-se. Això sí, no s’anirà tan lluny com va fer després de l’estiu.

 

La neboda de la reina busca pis en Aranjuez

Segons apunta la revista ‘Semana’, Carla Vigo està buscant una habitació en una casa compartida en Aranjuez, ciutat situada al sud de Madrid. En els temps que estem vivint, Carla vol estar al costat de la seua família més pròxima i, per descomptat, del seu pare.

 

A pesar de la seua insistència, encara no ha trobat l’estada perfecta. La veritat és que la xica de 20 anys està posant tot de la seua part perquè així siga i es complisca el seu desig de tornar a volar sola, encara que siga al costat de casa. No vol permetre’s grans luxes i, per això, vol anar a poc a poc, compartir pis i començar des de 0.

 

El seu entorn més pròxim revela que Carla està en una situació davant la que es troba molt il·lusionada, ja que estarà prop dels seus amics i dels seus éssers més estimats. En Alemanya se sentia molt sola, la pandèmia no va ajudar i, per això, va decidir tornar a Espanya.

 

‘Semana’ explica que els preus per habitació en Aranjuez, encara que està allunyada de Madrid ciutat, són dispars, van des dels 190 euros per habitació més despeses a part fins als 575 euros amb despeses incloses, preus davant els que haurà de fer comptes per a saber què es pot permetre.

 

La neboda de la reina ha demostrat ser una xica valenta i que viu el dia a dia, sobretot, sense por al canvi. Almenys això va ser el que va demostrar quan va deixar tota la seua vida en Espanya i va volar cap a l’estranger. El coronavirus ha sigut el principal motiu pel que Carla ha hagut de tornar i reprendre els seus projectes

 

La vida de Carla Vigo: totalment oposada a la de la seua cosina Elionor

Els mesos que ha pogut viure en Alemanya, la jove ha aprofitat les seues xarxes socials per a sincerar-se, en moltes ocasions, sobre aspectes molt personals com la seua orientació sexual, com estava farta d’unes certes crítiques o sobre l’enorme tatuatge que anava a fer-se al seu braç.

 

Poc després d’anunciar el tatuatge que estava planejant fer-se, va aparèixer amb un tigre al seu braç esquerre, això sí, amb dos cares: una d’elles més realista i l’altra amb figures geomètriques. Però, què significa este dibuix? Carla va explicar que representa la força, el poder, la passió. Tres coses amb les que ella se sent molt identificada i que serien un motiu més que suficient per a tatuar-se per sempre.

 

Com es pot comprovar, la vida de Carla Vigo és una vida totalment diferent de la que porta la seua cosina, la princesa Elionor. Mentres Carla porta la vida que decidix, la princesa d’Espanya ha d’obeir ordres i protocols de la família Reial.

 

La cosina de la princesa pot triar a on estudiar i seguir per ella mateixa amb els seus plans de futur. En el costat contrari, els reis han determinat que la princesa Elionor estudie Batxillerat el pròxim curs al Regne Unit, en concret a l’UWC Atlantic College de Gal·les.

Últimes notícies

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.