9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Carla Vigo deixa de pedra la reina Letícia amb la seua última decisió

 

Carla Vigo, la neboda de la reina Letícia, gaudix de la seua vida, que últimament està plena de canvis. El mes de setembre va decidir començar una vida en Alemanya, just el país en el que la seua mare va viure la seua etapa universitària d’Erasmus quan era jove.

 

Al país germànic la neboda de Letícia va estar cuidant xiquets, encara que la seua plena intenció era la d’aprendre l’idioma i continuar formant-se en interpretació i ball, la seua veritable passió.

 

No obstant això, en Nadal va acabar esta etapa i va decidir tornar a Espanya per a estar prop de la seua família i amb un objectiu molt concret. La jove vol continuar fent passos personals i professionals i ara planeja independitzar-se. Això sí, no s’anirà tan lluny com va fer després de l’estiu.

 

La neboda de la reina busca pis en Aranjuez

Segons apunta la revista ‘Semana’, Carla Vigo està buscant una habitació en una casa compartida en Aranjuez, ciutat situada al sud de Madrid. En els temps que estem vivint, Carla vol estar al costat de la seua família més pròxima i, per descomptat, del seu pare.

 

A pesar de la seua insistència, encara no ha trobat l’estada perfecta. La veritat és que la xica de 20 anys està posant tot de la seua part perquè així siga i es complisca el seu desig de tornar a volar sola, encara que siga al costat de casa. No vol permetre’s grans luxes i, per això, vol anar a poc a poc, compartir pis i començar des de 0.

 

El seu entorn més pròxim revela que Carla està en una situació davant la que es troba molt il·lusionada, ja que estarà prop dels seus amics i dels seus éssers més estimats. En Alemanya se sentia molt sola, la pandèmia no va ajudar i, per això, va decidir tornar a Espanya.

 

‘Semana’ explica que els preus per habitació en Aranjuez, encara que està allunyada de Madrid ciutat, són dispars, van des dels 190 euros per habitació més despeses a part fins als 575 euros amb despeses incloses, preus davant els que haurà de fer comptes per a saber què es pot permetre.

 

La neboda de la reina ha demostrat ser una xica valenta i que viu el dia a dia, sobretot, sense por al canvi. Almenys això va ser el que va demostrar quan va deixar tota la seua vida en Espanya i va volar cap a l’estranger. El coronavirus ha sigut el principal motiu pel que Carla ha hagut de tornar i reprendre els seus projectes

 

La vida de Carla Vigo: totalment oposada a la de la seua cosina Elionor

Els mesos que ha pogut viure en Alemanya, la jove ha aprofitat les seues xarxes socials per a sincerar-se, en moltes ocasions, sobre aspectes molt personals com la seua orientació sexual, com estava farta d’unes certes crítiques o sobre l’enorme tatuatge que anava a fer-se al seu braç.

 

Poc després d’anunciar el tatuatge que estava planejant fer-se, va aparèixer amb un tigre al seu braç esquerre, això sí, amb dos cares: una d’elles més realista i l’altra amb figures geomètriques. Però, què significa este dibuix? Carla va explicar que representa la força, el poder, la passió. Tres coses amb les que ella se sent molt identificada i que serien un motiu més que suficient per a tatuar-se per sempre.

 

Com es pot comprovar, la vida de Carla Vigo és una vida totalment diferent de la que porta la seua cosina, la princesa Elionor. Mentres Carla porta la vida que decidix, la princesa d’Espanya ha d’obeir ordres i protocols de la família Reial.

 

La cosina de la princesa pot triar a on estudiar i seguir per ella mateixa amb els seus plans de futur. En el costat contrari, els reis han determinat que la princesa Elionor estudie Batxillerat el pròxim curs al Regne Unit, en concret a l’UWC Atlantic College de Gal·les.

Últimes notícies

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández