Carla Vigo deixa de pedra la reina Letícia amb la seua última decisió

 

Carla Vigo, la neboda de la reina Letícia, gaudix de la seua vida, que últimament està plena de canvis. El mes de setembre va decidir començar una vida en Alemanya, just el país en el que la seua mare va viure la seua etapa universitària d’Erasmus quan era jove.

 

Al país germànic la neboda de Letícia va estar cuidant xiquets, encara que la seua plena intenció era la d’aprendre l’idioma i continuar formant-se en interpretació i ball, la seua veritable passió.

 

No obstant això, en Nadal va acabar esta etapa i va decidir tornar a Espanya per a estar prop de la seua família i amb un objectiu molt concret. La jove vol continuar fent passos personals i professionals i ara planeja independitzar-se. Això sí, no s’anirà tan lluny com va fer després de l’estiu.

 

La neboda de la reina busca pis en Aranjuez

Segons apunta la revista ‘Semana’, Carla Vigo està buscant una habitació en una casa compartida en Aranjuez, ciutat situada al sud de Madrid. En els temps que estem vivint, Carla vol estar al costat de la seua família més pròxima i, per descomptat, del seu pare.

 

A pesar de la seua insistència, encara no ha trobat l’estada perfecta. La veritat és que la xica de 20 anys està posant tot de la seua part perquè així siga i es complisca el seu desig de tornar a volar sola, encara que siga al costat de casa. No vol permetre’s grans luxes i, per això, vol anar a poc a poc, compartir pis i començar des de 0.

 

El seu entorn més pròxim revela que Carla està en una situació davant la que es troba molt il·lusionada, ja que estarà prop dels seus amics i dels seus éssers més estimats. En Alemanya se sentia molt sola, la pandèmia no va ajudar i, per això, va decidir tornar a Espanya.

 

‘Semana’ explica que els preus per habitació en Aranjuez, encara que està allunyada de Madrid ciutat, són dispars, van des dels 190 euros per habitació més despeses a part fins als 575 euros amb despeses incloses, preus davant els que haurà de fer comptes per a saber què es pot permetre.

 

La neboda de la reina ha demostrat ser una xica valenta i que viu el dia a dia, sobretot, sense por al canvi. Almenys això va ser el que va demostrar quan va deixar tota la seua vida en Espanya i va volar cap a l’estranger. El coronavirus ha sigut el principal motiu pel que Carla ha hagut de tornar i reprendre els seus projectes

 

La vida de Carla Vigo: totalment oposada a la de la seua cosina Elionor

Els mesos que ha pogut viure en Alemanya, la jove ha aprofitat les seues xarxes socials per a sincerar-se, en moltes ocasions, sobre aspectes molt personals com la seua orientació sexual, com estava farta d’unes certes crítiques o sobre l’enorme tatuatge que anava a fer-se al seu braç.

 

Poc després d’anunciar el tatuatge que estava planejant fer-se, va aparèixer amb un tigre al seu braç esquerre, això sí, amb dos cares: una d’elles més realista i l’altra amb figures geomètriques. Però, què significa este dibuix? Carla va explicar que representa la força, el poder, la passió. Tres coses amb les que ella se sent molt identificada i que serien un motiu més que suficient per a tatuar-se per sempre.

 

Com es pot comprovar, la vida de Carla Vigo és una vida totalment diferent de la que porta la seua cosina, la princesa Elionor. Mentres Carla porta la vida que decidix, la princesa d’Espanya ha d’obeir ordres i protocols de la família Reial.

 

La cosina de la princesa pot triar a on estudiar i seguir per ella mateixa amb els seus plans de futur. En el costat contrari, els reis han determinat que la princesa Elionor estudie Batxillerat el pròxim curs al Regne Unit, en concret a l’UWC Atlantic College de Gal·les.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.