Carla Vigo deixa de pedra la reina Letícia amb la seua última decisió

 

Carla Vigo, la neboda de la reina Letícia, gaudix de la seua vida, que últimament està plena de canvis. El mes de setembre va decidir començar una vida en Alemanya, just el país en el que la seua mare va viure la seua etapa universitària d’Erasmus quan era jove.

 

Al país germànic la neboda de Letícia va estar cuidant xiquets, encara que la seua plena intenció era la d’aprendre l’idioma i continuar formant-se en interpretació i ball, la seua veritable passió.

 

No obstant això, en Nadal va acabar esta etapa i va decidir tornar a Espanya per a estar prop de la seua família i amb un objectiu molt concret. La jove vol continuar fent passos personals i professionals i ara planeja independitzar-se. Això sí, no s’anirà tan lluny com va fer després de l’estiu.

 

La neboda de la reina busca pis en Aranjuez

Segons apunta la revista ‘Semana’, Carla Vigo està buscant una habitació en una casa compartida en Aranjuez, ciutat situada al sud de Madrid. En els temps que estem vivint, Carla vol estar al costat de la seua família més pròxima i, per descomptat, del seu pare.

 

A pesar de la seua insistència, encara no ha trobat l’estada perfecta. La veritat és que la xica de 20 anys està posant tot de la seua part perquè així siga i es complisca el seu desig de tornar a volar sola, encara que siga al costat de casa. No vol permetre’s grans luxes i, per això, vol anar a poc a poc, compartir pis i començar des de 0.

 

El seu entorn més pròxim revela que Carla està en una situació davant la que es troba molt il·lusionada, ja que estarà prop dels seus amics i dels seus éssers més estimats. En Alemanya se sentia molt sola, la pandèmia no va ajudar i, per això, va decidir tornar a Espanya.

 

‘Semana’ explica que els preus per habitació en Aranjuez, encara que està allunyada de Madrid ciutat, són dispars, van des dels 190 euros per habitació més despeses a part fins als 575 euros amb despeses incloses, preus davant els que haurà de fer comptes per a saber què es pot permetre.

 

La neboda de la reina ha demostrat ser una xica valenta i que viu el dia a dia, sobretot, sense por al canvi. Almenys això va ser el que va demostrar quan va deixar tota la seua vida en Espanya i va volar cap a l’estranger. El coronavirus ha sigut el principal motiu pel que Carla ha hagut de tornar i reprendre els seus projectes

 

La vida de Carla Vigo: totalment oposada a la de la seua cosina Elionor

Els mesos que ha pogut viure en Alemanya, la jove ha aprofitat les seues xarxes socials per a sincerar-se, en moltes ocasions, sobre aspectes molt personals com la seua orientació sexual, com estava farta d’unes certes crítiques o sobre l’enorme tatuatge que anava a fer-se al seu braç.

 

Poc després d’anunciar el tatuatge que estava planejant fer-se, va aparèixer amb un tigre al seu braç esquerre, això sí, amb dos cares: una d’elles més realista i l’altra amb figures geomètriques. Però, què significa este dibuix? Carla va explicar que representa la força, el poder, la passió. Tres coses amb les que ella se sent molt identificada i que serien un motiu més que suficient per a tatuar-se per sempre.

 

Com es pot comprovar, la vida de Carla Vigo és una vida totalment diferent de la que porta la seua cosina, la princesa Elionor. Mentres Carla porta la vida que decidix, la princesa d’Espanya ha d’obeir ordres i protocols de la família Reial.

 

La cosina de la princesa pot triar a on estudiar i seguir per ella mateixa amb els seus plans de futur. En el costat contrari, els reis han determinat que la princesa Elionor estudie Batxillerat el pròxim curs al Regne Unit, en concret a l’UWC Atlantic College de Gal·les.

Últimes notícies

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.