Carla Vigo deixa de pedra la reina Letícia amb la seua última decisió

 

Carla Vigo, la neboda de la reina Letícia, gaudix de la seua vida, que últimament està plena de canvis. El mes de setembre va decidir començar una vida en Alemanya, just el país en el que la seua mare va viure la seua etapa universitària d’Erasmus quan era jove.

 

Al país germànic la neboda de Letícia va estar cuidant xiquets, encara que la seua plena intenció era la d’aprendre l’idioma i continuar formant-se en interpretació i ball, la seua veritable passió.

 

No obstant això, en Nadal va acabar esta etapa i va decidir tornar a Espanya per a estar prop de la seua família i amb un objectiu molt concret. La jove vol continuar fent passos personals i professionals i ara planeja independitzar-se. Això sí, no s’anirà tan lluny com va fer després de l’estiu.

 

La neboda de la reina busca pis en Aranjuez

Segons apunta la revista ‘Semana’, Carla Vigo està buscant una habitació en una casa compartida en Aranjuez, ciutat situada al sud de Madrid. En els temps que estem vivint, Carla vol estar al costat de la seua família més pròxima i, per descomptat, del seu pare.

 

A pesar de la seua insistència, encara no ha trobat l’estada perfecta. La veritat és que la xica de 20 anys està posant tot de la seua part perquè així siga i es complisca el seu desig de tornar a volar sola, encara que siga al costat de casa. No vol permetre’s grans luxes i, per això, vol anar a poc a poc, compartir pis i començar des de 0.

 

El seu entorn més pròxim revela que Carla està en una situació davant la que es troba molt il·lusionada, ja que estarà prop dels seus amics i dels seus éssers més estimats. En Alemanya se sentia molt sola, la pandèmia no va ajudar i, per això, va decidir tornar a Espanya.

 

‘Semana’ explica que els preus per habitació en Aranjuez, encara que està allunyada de Madrid ciutat, són dispars, van des dels 190 euros per habitació més despeses a part fins als 575 euros amb despeses incloses, preus davant els que haurà de fer comptes per a saber què es pot permetre.

 

La neboda de la reina ha demostrat ser una xica valenta i que viu el dia a dia, sobretot, sense por al canvi. Almenys això va ser el que va demostrar quan va deixar tota la seua vida en Espanya i va volar cap a l’estranger. El coronavirus ha sigut el principal motiu pel que Carla ha hagut de tornar i reprendre els seus projectes

 

La vida de Carla Vigo: totalment oposada a la de la seua cosina Elionor

Els mesos que ha pogut viure en Alemanya, la jove ha aprofitat les seues xarxes socials per a sincerar-se, en moltes ocasions, sobre aspectes molt personals com la seua orientació sexual, com estava farta d’unes certes crítiques o sobre l’enorme tatuatge que anava a fer-se al seu braç.

 

Poc després d’anunciar el tatuatge que estava planejant fer-se, va aparèixer amb un tigre al seu braç esquerre, això sí, amb dos cares: una d’elles més realista i l’altra amb figures geomètriques. Però, què significa este dibuix? Carla va explicar que representa la força, el poder, la passió. Tres coses amb les que ella se sent molt identificada i que serien un motiu més que suficient per a tatuar-se per sempre.

 

Com es pot comprovar, la vida de Carla Vigo és una vida totalment diferent de la que porta la seua cosina, la princesa Elionor. Mentres Carla porta la vida que decidix, la princesa d’Espanya ha d’obeir ordres i protocols de la família Reial.

 

La cosina de la princesa pot triar a on estudiar i seguir per ella mateixa amb els seus plans de futur. En el costat contrari, els reis han determinat que la princesa Elionor estudie Batxillerat el pròxim curs al Regne Unit, en concret a l’UWC Atlantic College de Gal·les.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.