Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Cristina Pedroche i el seu home denuncien a la policia els greus insults que patixen

Pedroche rep molts comentaris desagradables en les xarxes | Cedida

L’home de Cristina Pedroche, Dabiz Muñoz, està fart de tots els missatges privats que rep en les xarxes socials, a on la seua dona i ell són constantment insultats amb comentaris completament menyspreables.

Insults molt desagradables

Dabiz Muñoz no vol continuar amb esta situació i ha denunciat tots estos comentaris a la policia. Tant el xef com la presentadora, en alguna ocasió, han mostrat alguns dels missatges en les seues xarxes, baix el comentari de «em fan pena». Vist que la situació empitjorava, Muñoz va compartir estos missatges amb la Policia Municipal i Nacional per a que prenguen cartes en l’assumpte.

  

«Eres un tros de pallassa, a vore si et mors i deixes de fer l’idiota», «A vore si et segresten i no se’t veu més el pèl» o «Que et violen sencera i et deixen tirada», són alguns dels miserables missatges que ha rebut Cristina Pedroche en els últims dies.

4 anys de casats

A pesar d’això, la parella continua el seu dia a dia amb total normalitat, sense fer cas d’estes barbaritats. És més, el matrimoni acaba de celebrar el seu quart aniversari com a casats i ho han volgut mostrar en les xarxes socials.

La parella celebra el seu quart aniversari | Instagram David Muñoz
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.