Cristina Pedroche es mulla en política i incendia les xarxes: «No m’agrada que em roben»

Ejemplo de shortcode con estilo
  Molts famosos no es tallen ni un pèl i estan mostrant sense pudor les seues preferències polítiques davant les eleccions més polèmiques i intenses dels últims anys. Els madrilenys estan citats a les urnes el pròxim 4 de maig i, entre ells, la presentadora Cristina Pedroche, que ha revelat a qui votarà. Cristina Pedroche votarà les esquerres […]

 

Molts famosos no es tallen ni un pèl i estan mostrant sense pudor les seues preferències polítiques davant les eleccions més polèmiques i intenses dels últims anys. Els madrilenys estan citats a les urnes el pròxim 4 de maig i, entre ells, la presentadora Cristina Pedroche, que ha revelat a qui votarà.

Cristina Pedroche votarà les esquerres

Malgrat que Cristina Pedroche, presentadora de ‘Zapeando’ i ‘Love Island’ d’Atresmedia, està vivint un dolç moment professional, ha generat una allau de crítiques per declarar públicament quines són les seues preferències polítiques: assegura que votarà les esquerres i ha aprofitat per a carregar sense pietat contra el Partit Popular.

Pedroche ha manifestat que «soc de Vallecas, què esperen que vote?». Tot i això, no ha deixat clar si votarà Podem o Más Madrid, però ha aprofitat per a fer un al·legat: «Jo vull guanyar el que guanye, però els diners que guanye i els impostos que pago vull que siguen per a la sanitat i l’educació pública».

Pedroche ha sorprés totes aquelles persones que pensen que una persona famosa no pot votar a Podem o Más Madrid. A més, la presentadora ha carregat contra les dretes i, especialment, contar el PP perquè no està disposada que «es blanquegen diners o es robe». Per este motiu, ha afirmat: «Llavors no vull que guanye el PP, ho sent, no m’agrada que ens roben i que els seguim votant».

Les seues declaracions han causat furor a Twitter, que en poques hores s’ha omplert de missatges a favor i en contra. Alguns han aplaudit la seua sinceritat i els atacs al PP, mentre que altres li han recordat casos de corrupció que esquitxen als partits d’esquerres. En tot cas, no han passat inadvertides les paraules d’una de les presentadores més cotitzades de la televisió espanyola.

Cal recordar que Cristina Pedroche prové de Vallecas, que segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE), juntament amb Usera i Villaverde, és un dels barris amb la renda més baixa de la Comunitat de Madrid. Tot i això, ara la presentadora viu a l’exclusiva urbanització La Finca, a Madrid, amb el xef David Muñoz. De fet, a La Finca les cases més barates ronden els 2 milions d’euros, i els xalets més cars arriben fins als 17 milions.

Atacs a Pedroche per la seua ideologia

Cristina Pedroche mai no ha amagat les seues preferències pels partits d’esquerres i és per això que ha rebut moltes crítiques. Especialment fa un any, quan després de la dolorosa pèrdua de la seua àvia, va haver d’aguantar atacs desafortunats. «Espere que hages aprés la lliçó», va manifestar un usuari de Twitter, i un altre va respondre amb ironia: «però si és una grip i amb rentar-se les mans ja està».

L’àvia de Cristina Pedroche va morir per coronavirus i, com milers de famílies a Espanya, no van poder acomiadar-se d’ella. La presentadora va assegurar que era «com si estigués vivint un malson». En aquells moments, el govern de Pedro Sánchez i Unides Podem estava sent fortament atacat per haver subestimat a la pandèmia i reaccionar tard. Per este motiu, la pèrdua de Pedroche tampoc va passar desapercebuda a les xarxes socials.

Els humils orígens de la presentadora

Cristina Pedroche sempre ha mostrat amb orgull els seus orígens humils al barri de Vallecas. Per exemple, lluint la samarreta del Rayo Vallecano, o recordant quan va treballar posant copes, d’hostessa d’esdeveniments o en una botiga de roba. 

 

El seu pare era obrer i es va quedar a l’atur, i la seua mare treballava netejant escoles. Conscient que hauria d’esforçar-se per tenir una bona vida, va estudiar Administració i Direcció d’Empreses, i posteriorment Turisme. Després va arribar el seu salt a la publicitat i a la televisió, que actualment li permeten viure una vida acomodada lluny de Vallecas.

Últimes notícies

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.