13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Cristina Pedroche es mulla en política i incendia les xarxes: «No m’agrada que em roben»

 

Molts famosos no es tallen ni un pèl i estan mostrant sense pudor les seues preferències polítiques davant les eleccions més polèmiques i intenses dels últims anys. Els madrilenys estan citats a les urnes el pròxim 4 de maig i, entre ells, la presentadora Cristina Pedroche, que ha revelat a qui votarà.

Cristina Pedroche votarà les esquerres

Malgrat que Cristina Pedroche, presentadora de ‘Zapeando’ i ‘Love Island’ d’Atresmedia, està vivint un dolç moment professional, ha generat una allau de crítiques per declarar públicament quines són les seues preferències polítiques: assegura que votarà les esquerres i ha aprofitat per a carregar sense pietat contra el Partit Popular.

Pedroche ha manifestat que «soc de Vallecas, què esperen que vote?». Tot i això, no ha deixat clar si votarà Podem o Más Madrid, però ha aprofitat per a fer un al·legat: «Jo vull guanyar el que guanye, però els diners que guanye i els impostos que pago vull que siguen per a la sanitat i l’educació pública».

Pedroche ha sorprés totes aquelles persones que pensen que una persona famosa no pot votar a Podem o Más Madrid. A més, la presentadora ha carregat contra les dretes i, especialment, contar el PP perquè no està disposada que «es blanquegen diners o es robe». Per este motiu, ha afirmat: «Llavors no vull que guanye el PP, ho sent, no m’agrada que ens roben i que els seguim votant».

Les seues declaracions han causat furor a Twitter, que en poques hores s’ha omplert de missatges a favor i en contra. Alguns han aplaudit la seua sinceritat i els atacs al PP, mentre que altres li han recordat casos de corrupció que esquitxen als partits d’esquerres. En tot cas, no han passat inadvertides les paraules d’una de les presentadores més cotitzades de la televisió espanyola.

Cal recordar que Cristina Pedroche prové de Vallecas, que segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE), juntament amb Usera i Villaverde, és un dels barris amb la renda més baixa de la Comunitat de Madrid. Tot i això, ara la presentadora viu a l’exclusiva urbanització La Finca, a Madrid, amb el xef David Muñoz. De fet, a La Finca les cases més barates ronden els 2 milions d’euros, i els xalets més cars arriben fins als 17 milions.

Atacs a Pedroche per la seua ideologia

Cristina Pedroche mai no ha amagat les seues preferències pels partits d’esquerres i és per això que ha rebut moltes crítiques. Especialment fa un any, quan després de la dolorosa pèrdua de la seua àvia, va haver d’aguantar atacs desafortunats. «Espere que hages aprés la lliçó», va manifestar un usuari de Twitter, i un altre va respondre amb ironia: «però si és una grip i amb rentar-se les mans ja està».

L’àvia de Cristina Pedroche va morir per coronavirus i, com milers de famílies a Espanya, no van poder acomiadar-se d’ella. La presentadora va assegurar que era «com si estigués vivint un malson». En aquells moments, el govern de Pedro Sánchez i Unides Podem estava sent fortament atacat per haver subestimat a la pandèmia i reaccionar tard. Per este motiu, la pèrdua de Pedroche tampoc va passar desapercebuda a les xarxes socials.

Els humils orígens de la presentadora

Cristina Pedroche sempre ha mostrat amb orgull els seus orígens humils al barri de Vallecas. Per exemple, lluint la samarreta del Rayo Vallecano, o recordant quan va treballar posant copes, d’hostessa d’esdeveniments o en una botiga de roba. 

 

El seu pare era obrer i es va quedar a l’atur, i la seua mare treballava netejant escoles. Conscient que hauria d’esforçar-se per tenir una bona vida, va estudiar Administració i Direcció d’Empreses, i posteriorment Turisme. Després va arribar el seu salt a la publicitat i a la televisió, que actualment li permeten viure una vida acomodada lluny de Vallecas.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.