15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Cristina Pedroche es mulla en política i incendia les xarxes: «No m’agrada que em roben»

 

Molts famosos no es tallen ni un pèl i estan mostrant sense pudor les seues preferències polítiques davant les eleccions més polèmiques i intenses dels últims anys. Els madrilenys estan citats a les urnes el pròxim 4 de maig i, entre ells, la presentadora Cristina Pedroche, que ha revelat a qui votarà.

Cristina Pedroche votarà les esquerres

Malgrat que Cristina Pedroche, presentadora de ‘Zapeando’ i ‘Love Island’ d’Atresmedia, està vivint un dolç moment professional, ha generat una allau de crítiques per declarar públicament quines són les seues preferències polítiques: assegura que votarà les esquerres i ha aprofitat per a carregar sense pietat contra el Partit Popular.

Pedroche ha manifestat que «soc de Vallecas, què esperen que vote?». Tot i això, no ha deixat clar si votarà Podem o Más Madrid, però ha aprofitat per a fer un al·legat: «Jo vull guanyar el que guanye, però els diners que guanye i els impostos que pago vull que siguen per a la sanitat i l’educació pública».

Pedroche ha sorprés totes aquelles persones que pensen que una persona famosa no pot votar a Podem o Más Madrid. A més, la presentadora ha carregat contra les dretes i, especialment, contar el PP perquè no està disposada que «es blanquegen diners o es robe». Per este motiu, ha afirmat: «Llavors no vull que guanye el PP, ho sent, no m’agrada que ens roben i que els seguim votant».

Les seues declaracions han causat furor a Twitter, que en poques hores s’ha omplert de missatges a favor i en contra. Alguns han aplaudit la seua sinceritat i els atacs al PP, mentre que altres li han recordat casos de corrupció que esquitxen als partits d’esquerres. En tot cas, no han passat inadvertides les paraules d’una de les presentadores més cotitzades de la televisió espanyola.

Cal recordar que Cristina Pedroche prové de Vallecas, que segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE), juntament amb Usera i Villaverde, és un dels barris amb la renda més baixa de la Comunitat de Madrid. Tot i això, ara la presentadora viu a l’exclusiva urbanització La Finca, a Madrid, amb el xef David Muñoz. De fet, a La Finca les cases més barates ronden els 2 milions d’euros, i els xalets més cars arriben fins als 17 milions.

Atacs a Pedroche per la seua ideologia

Cristina Pedroche mai no ha amagat les seues preferències pels partits d’esquerres i és per això que ha rebut moltes crítiques. Especialment fa un any, quan després de la dolorosa pèrdua de la seua àvia, va haver d’aguantar atacs desafortunats. «Espere que hages aprés la lliçó», va manifestar un usuari de Twitter, i un altre va respondre amb ironia: «però si és una grip i amb rentar-se les mans ja està».

L’àvia de Cristina Pedroche va morir per coronavirus i, com milers de famílies a Espanya, no van poder acomiadar-se d’ella. La presentadora va assegurar que era «com si estigués vivint un malson». En aquells moments, el govern de Pedro Sánchez i Unides Podem estava sent fortament atacat per haver subestimat a la pandèmia i reaccionar tard. Per este motiu, la pèrdua de Pedroche tampoc va passar desapercebuda a les xarxes socials.

Els humils orígens de la presentadora

Cristina Pedroche sempre ha mostrat amb orgull els seus orígens humils al barri de Vallecas. Per exemple, lluint la samarreta del Rayo Vallecano, o recordant quan va treballar posant copes, d’hostessa d’esdeveniments o en una botiga de roba. 

 

El seu pare era obrer i es va quedar a l’atur, i la seua mare treballava netejant escoles. Conscient que hauria d’esforçar-se per tenir una bona vida, va estudiar Administració i Direcció d’Empreses, i posteriorment Turisme. Després va arribar el seu salt a la publicitat i a la televisió, que actualment li permeten viure una vida acomodada lluny de Vallecas.

Últimes notícies

L’Elx prioritza fitxar al gener un relleu per a Héctor Fort després de la seua lesió

L'Elx buscarà en el mercat d'hivern un lateral dret per a cobrir la baixa d'Héctor Fort, operat del muscle i amb una convalescència de dos a tres mesos. Eder Sarabia demana calma malgrat la urgència i confia en el compromís del grup.

À Punt tanca 2025 amb la major pujada entre generalistes: +15,4% i 3% de quota

À Punt ha tancat 2025 amb un increment del 15,4% i un 3% de quota, la major pujada entre les generalistes en la Comunitat Valenciana. La cadena es posiciona com a primera alternativa i supera a les temàtiques de la TDT.

Sant Joan ha organitzat una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets celíacs

L'ajuntament ha organitzat per al 5 de gener una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets amb celiaquia. Sanitat instal·larà dos punts de repartiment abans de la desfilada per a entregar llepolies aptes.

L’Agència Tributària apura la campanya de la renda: 1.342 milions retornats en la Comunitat i 13.094 a Espanya

Hisenda havia retornat 1.342 milions a 1,8 milions de contribuents en la Comunitat Valenciana i 13.094 milions a 15,61 milions en el conjunt d'Espanya fins al 30 de desembre.

Sarabia avisa: el Vila-real ens exigirà i mostrarà l’equip que som

Sarabia va assegurar que el Vila-real serà un rival exigent i que el dol servirà per a mostrar el nivell real de l'Elx. El tècnic va destacar l'ambient nadalenc i la fortalesa a casa.

La Generalitat garantix cobertura TETRA per a la xarxa d’emergències en el Roig Arena

La Generalitat dotarà al Roig Arena de cobertura TETRA indoor a través de Istec per a assegurar comunicacions crítiques de la xarxa COMDES durant grans esdeveniments.

Compromís denuncia que Mompó veta una exposició en el MuVIM per un ninot crític amb Mazón

Compromís ha acusat el president de la Diputació, Vicente Mompó, d'impedir en el MuVIM una exposició fallera per incloure un ninot satíric sobre Carlos Mazón. La mostra es va muntar i va ser desmuntada abans de reubicar-se en el Museu de l'Artista Faller.

Desarticulada una xarxa que falsificava receptes per a medicaments: 12 detinguts, un a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat una organització que falsificava receptes per a obtindre analgèsics i anestèsics. Hi ha 12 detinguts, dos líders a la presó i més de mil pastilles confiscades; la investigació continua oberta.