Cristina Pedroche es mulla en política i incendia les xarxes: «No m’agrada que em roben»

 

Molts famosos no es tallen ni un pèl i estan mostrant sense pudor les seues preferències polítiques davant les eleccions més polèmiques i intenses dels últims anys. Els madrilenys estan citats a les urnes el pròxim 4 de maig i, entre ells, la presentadora Cristina Pedroche, que ha revelat a qui votarà.

Cristina Pedroche votarà les esquerres

Malgrat que Cristina Pedroche, presentadora de ‘Zapeando’ i ‘Love Island’ d’Atresmedia, està vivint un dolç moment professional, ha generat una allau de crítiques per declarar públicament quines són les seues preferències polítiques: assegura que votarà les esquerres i ha aprofitat per a carregar sense pietat contra el Partit Popular.

Pedroche ha manifestat que «soc de Vallecas, què esperen que vote?». Tot i això, no ha deixat clar si votarà Podem o Más Madrid, però ha aprofitat per a fer un al·legat: «Jo vull guanyar el que guanye, però els diners que guanye i els impostos que pago vull que siguen per a la sanitat i l’educació pública».

Pedroche ha sorprés totes aquelles persones que pensen que una persona famosa no pot votar a Podem o Más Madrid. A més, la presentadora ha carregat contra les dretes i, especialment, contar el PP perquè no està disposada que «es blanquegen diners o es robe». Per este motiu, ha afirmat: «Llavors no vull que guanye el PP, ho sent, no m’agrada que ens roben i que els seguim votant».

Les seues declaracions han causat furor a Twitter, que en poques hores s’ha omplert de missatges a favor i en contra. Alguns han aplaudit la seua sinceritat i els atacs al PP, mentre que altres li han recordat casos de corrupció que esquitxen als partits d’esquerres. En tot cas, no han passat inadvertides les paraules d’una de les presentadores més cotitzades de la televisió espanyola.

Cal recordar que Cristina Pedroche prové de Vallecas, que segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE), juntament amb Usera i Villaverde, és un dels barris amb la renda més baixa de la Comunitat de Madrid. Tot i això, ara la presentadora viu a l’exclusiva urbanització La Finca, a Madrid, amb el xef David Muñoz. De fet, a La Finca les cases més barates ronden els 2 milions d’euros, i els xalets més cars arriben fins als 17 milions.

Atacs a Pedroche per la seua ideologia

Cristina Pedroche mai no ha amagat les seues preferències pels partits d’esquerres i és per això que ha rebut moltes crítiques. Especialment fa un any, quan després de la dolorosa pèrdua de la seua àvia, va haver d’aguantar atacs desafortunats. «Espere que hages aprés la lliçó», va manifestar un usuari de Twitter, i un altre va respondre amb ironia: «però si és una grip i amb rentar-se les mans ja està».

L’àvia de Cristina Pedroche va morir per coronavirus i, com milers de famílies a Espanya, no van poder acomiadar-se d’ella. La presentadora va assegurar que era «com si estigués vivint un malson». En aquells moments, el govern de Pedro Sánchez i Unides Podem estava sent fortament atacat per haver subestimat a la pandèmia i reaccionar tard. Per este motiu, la pèrdua de Pedroche tampoc va passar desapercebuda a les xarxes socials.

Els humils orígens de la presentadora

Cristina Pedroche sempre ha mostrat amb orgull els seus orígens humils al barri de Vallecas. Per exemple, lluint la samarreta del Rayo Vallecano, o recordant quan va treballar posant copes, d’hostessa d’esdeveniments o en una botiga de roba. 

 

El seu pare era obrer i es va quedar a l’atur, i la seua mare treballava netejant escoles. Conscient que hauria d’esforçar-se per tenir una bona vida, va estudiar Administració i Direcció d’Empreses, i posteriorment Turisme. Després va arribar el seu salt a la publicitat i a la televisió, que actualment li permeten viure una vida acomodada lluny de Vallecas.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.