Dani Rovira, que també lluita contra el càncer, envia un missatge a Ana Obregón

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat a molta gent totalment commocionada, i és que el jove havia despertat molta empatia entre els seus seguidors. El fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio ha sigut un clar exemple de lluita.

 

Després de conéixer la pèrdua del jove empresari, molts famosos han volgut despedir-se d’ell en les xarxes socials, mostrant tot l’afecte cap als familiars de Lequio. Entre ells es troba Dani Rovira, que fa unes setmanes va confirmar que estava lluitant contra el càncer.

 

Un emotiu missatge dedicat al jove Álex

L’actor va publicar un emotiu missatge en les seues xarxes socials després de conéixer la mort d’Álex Lequio. En el tuit, Rovira ha volgut destacar l’enorme generositat del fill d’Ana Obregón, que després de conéixer el càncer de l’actor li va enviar diferents missatges d’afecte.

 

«No coneixia de res a Álex Lequio, a pesar d’això, em va enviar un parell de missatges privats per Instagram, plens d’afecte i bona energia. Donant-me ànims. Hui llig que ens ha deixat. I sent una estranya i enorme pena. Tot el meu afecte a la seua família i amics. Vas haver de ser una gran persona…», ha escrit Dani Rovira en el seu perfil de Twitter.

 

Esta publicació deixa clar la tremenda tristesa que ha sentit Dani Rovira en conéixer la pèrdua de Lequio. Sense dubte, este missatge és el millor regal possible per a una mare destrossada com Ana Obregón que està veent l’enorme empatia i la gran generositat del seu fill.

 

Este emotiu missatge posa els pèls de punta a qualsevol, i és que l’actor està passant per la mateixa malaltia que Lequio. Va ser el passat 26 de març que el còmic va confirmar que li havien detectat un càncer, concretament un limfoma de Hodgkin. Álex Lequio ha deixat un enorme llegat, un jove que ha lluitat i ha seguit mostrant sempre el millor dels seus somriures, una cosa que li servirà de motivació a Dani Rovira per a superar el càncer.

Últimes notícies

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.