Dani Rovira, que també lluita contra el càncer, envia un missatge a Ana Obregón

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat a molta gent totalment commocionada, i és que el jove havia despertat molta empatia entre els seus seguidors. El fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio ha sigut un clar exemple de lluita.

 

Després de conéixer la pèrdua del jove empresari, molts famosos han volgut despedir-se d’ell en les xarxes socials, mostrant tot l’afecte cap als familiars de Lequio. Entre ells es troba Dani Rovira, que fa unes setmanes va confirmar que estava lluitant contra el càncer.

 

Un emotiu missatge dedicat al jove Álex

L’actor va publicar un emotiu missatge en les seues xarxes socials després de conéixer la mort d’Álex Lequio. En el tuit, Rovira ha volgut destacar l’enorme generositat del fill d’Ana Obregón, que després de conéixer el càncer de l’actor li va enviar diferents missatges d’afecte.

 

«No coneixia de res a Álex Lequio, a pesar d’això, em va enviar un parell de missatges privats per Instagram, plens d’afecte i bona energia. Donant-me ànims. Hui llig que ens ha deixat. I sent una estranya i enorme pena. Tot el meu afecte a la seua família i amics. Vas haver de ser una gran persona…», ha escrit Dani Rovira en el seu perfil de Twitter.

 

Esta publicació deixa clar la tremenda tristesa que ha sentit Dani Rovira en conéixer la pèrdua de Lequio. Sense dubte, este missatge és el millor regal possible per a una mare destrossada com Ana Obregón que està veent l’enorme empatia i la gran generositat del seu fill.

 

Este emotiu missatge posa els pèls de punta a qualsevol, i és que l’actor està passant per la mateixa malaltia que Lequio. Va ser el passat 26 de març que el còmic va confirmar que li havien detectat un càncer, concretament un limfoma de Hodgkin. Álex Lequio ha deixat un enorme llegat, un jove que ha lluitat i ha seguit mostrant sempre el millor dels seus somriures, una cosa que li servirà de motivació a Dani Rovira per a superar el càncer.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.