Dani Rovira, que també lluita contra el càncer, envia un missatge a Ana Obregón

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat a molta gent totalment commocionada, i és que el jove havia despertat molta empatia entre els seus seguidors. El fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio ha sigut un clar exemple de lluita.

 

Després de conéixer la pèrdua del jove empresari, molts famosos han volgut despedir-se d’ell en les xarxes socials, mostrant tot l’afecte cap als familiars de Lequio. Entre ells es troba Dani Rovira, que fa unes setmanes va confirmar que estava lluitant contra el càncer.

 

Un emotiu missatge dedicat al jove Álex

L’actor va publicar un emotiu missatge en les seues xarxes socials després de conéixer la mort d’Álex Lequio. En el tuit, Rovira ha volgut destacar l’enorme generositat del fill d’Ana Obregón, que després de conéixer el càncer de l’actor li va enviar diferents missatges d’afecte.

 

«No coneixia de res a Álex Lequio, a pesar d’això, em va enviar un parell de missatges privats per Instagram, plens d’afecte i bona energia. Donant-me ànims. Hui llig que ens ha deixat. I sent una estranya i enorme pena. Tot el meu afecte a la seua família i amics. Vas haver de ser una gran persona…», ha escrit Dani Rovira en el seu perfil de Twitter.

 

Esta publicació deixa clar la tremenda tristesa que ha sentit Dani Rovira en conéixer la pèrdua de Lequio. Sense dubte, este missatge és el millor regal possible per a una mare destrossada com Ana Obregón que està veent l’enorme empatia i la gran generositat del seu fill.

 

Este emotiu missatge posa els pèls de punta a qualsevol, i és que l’actor està passant per la mateixa malaltia que Lequio. Va ser el passat 26 de març que el còmic va confirmar que li havien detectat un càncer, concretament un limfoma de Hodgkin. Álex Lequio ha deixat un enorme llegat, un jove que ha lluitat i ha seguit mostrant sempre el millor dels seus somriures, una cosa que li servirà de motivació a Dani Rovira per a superar el càncer.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.