Dani Rovira, que també lluita contra el càncer, envia un missatge a Ana Obregón

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat a molta gent totalment commocionada, i és que el jove havia despertat molta empatia entre els seus seguidors. El fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio ha sigut un clar exemple de lluita.

 

Després de conéixer la pèrdua del jove empresari, molts famosos han volgut despedir-se d’ell en les xarxes socials, mostrant tot l’afecte cap als familiars de Lequio. Entre ells es troba Dani Rovira, que fa unes setmanes va confirmar que estava lluitant contra el càncer.

 

Un emotiu missatge dedicat al jove Álex

L’actor va publicar un emotiu missatge en les seues xarxes socials després de conéixer la mort d’Álex Lequio. En el tuit, Rovira ha volgut destacar l’enorme generositat del fill d’Ana Obregón, que després de conéixer el càncer de l’actor li va enviar diferents missatges d’afecte.

 

«No coneixia de res a Álex Lequio, a pesar d’això, em va enviar un parell de missatges privats per Instagram, plens d’afecte i bona energia. Donant-me ànims. Hui llig que ens ha deixat. I sent una estranya i enorme pena. Tot el meu afecte a la seua família i amics. Vas haver de ser una gran persona…», ha escrit Dani Rovira en el seu perfil de Twitter.

 

Esta publicació deixa clar la tremenda tristesa que ha sentit Dani Rovira en conéixer la pèrdua de Lequio. Sense dubte, este missatge és el millor regal possible per a una mare destrossada com Ana Obregón que està veent l’enorme empatia i la gran generositat del seu fill.

 

Este emotiu missatge posa els pèls de punta a qualsevol, i és que l’actor està passant per la mateixa malaltia que Lequio. Va ser el passat 26 de març que el còmic va confirmar que li havien detectat un càncer, concretament un limfoma de Hodgkin. Álex Lequio ha deixat un enorme llegat, un jove que ha lluitat i ha seguit mostrant sempre el millor dels seus somriures, una cosa que li servirà de motivació a Dani Rovira per a superar el càncer.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.