Dani Rovira, que també lluita contra el càncer, envia un missatge a Ana Obregón

 

La mort d’Álex Lequio ha deixat a molta gent totalment commocionada, i és que el jove havia despertat molta empatia entre els seus seguidors. El fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio ha sigut un clar exemple de lluita.

 

Després de conéixer la pèrdua del jove empresari, molts famosos han volgut despedir-se d’ell en les xarxes socials, mostrant tot l’afecte cap als familiars de Lequio. Entre ells es troba Dani Rovira, que fa unes setmanes va confirmar que estava lluitant contra el càncer.

 

Un emotiu missatge dedicat al jove Álex

L’actor va publicar un emotiu missatge en les seues xarxes socials després de conéixer la mort d’Álex Lequio. En el tuit, Rovira ha volgut destacar l’enorme generositat del fill d’Ana Obregón, que després de conéixer el càncer de l’actor li va enviar diferents missatges d’afecte.

 

«No coneixia de res a Álex Lequio, a pesar d’això, em va enviar un parell de missatges privats per Instagram, plens d’afecte i bona energia. Donant-me ànims. Hui llig que ens ha deixat. I sent una estranya i enorme pena. Tot el meu afecte a la seua família i amics. Vas haver de ser una gran persona…», ha escrit Dani Rovira en el seu perfil de Twitter.

 

Esta publicació deixa clar la tremenda tristesa que ha sentit Dani Rovira en conéixer la pèrdua de Lequio. Sense dubte, este missatge és el millor regal possible per a una mare destrossada com Ana Obregón que està veent l’enorme empatia i la gran generositat del seu fill.

 

Este emotiu missatge posa els pèls de punta a qualsevol, i és que l’actor està passant per la mateixa malaltia que Lequio. Va ser el passat 26 de març que el còmic va confirmar que li havien detectat un càncer, concretament un limfoma de Hodgkin. Álex Lequio ha deixat un enorme llegat, un jove que ha lluitat i ha seguit mostrant sempre el millor dels seus somriures, una cosa que li servirà de motivació a Dani Rovira per a superar el càncer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.