La Diputació de Castelló destinarà 52.000 euros per a activitats infantils a l’estiu

La Diputació de Castelló ha obert el termini d’inscripció perquè els ajuntaments de localitats de menys de 5.000 habitants puguen demanar l’activitat itinerant de parc infantil inflable, dotat amb una subvenció de 52.000 euros, que es realitzarà entre els mesos de juliol i agost, tal com ha sigut publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) a data de 27 de maig de 2021.

Un any més, la corporació provincial posa en marxa esta iniciativa amb l’objectiu de promocionar i difondre la cultura en tots els seus àmbits, en considerar-la com una activitat que genera riquesa i ocupació en la societat; i que serveix per a augmentar la cohesió social i potenciar una imatge de la província activa, dinàmica i viva tal com ha explicat la diputada de Cultura, Ruth Sanz.

Els ajuntaments de menys de 5.000 habitants tindran un termini de 10 dies després de la publicació del BOP, per a poder formalitzar la sol·licitud en la qual hauran d’especificar les dates en les quals requereixen el servei i seguir els rigorosos protocols de prevenció enfront de la COVID-19. Sanz destaca “la importància de crear espais segurs perquè els xiquets i les xiquetes puguen jugar i gaudir de l’activitat amb total tranquil·litat”.

Este servei està destinat al públic més xicotet de les localitats en el qual s’instal·laran parcs infantils inflables en els punts en què els ajuntaments consideren.

La Diputació continuarà impulsant estos projectes per a donar cobertura als pobles amb menor nombre d’habitants i fomentar la programació d’activitats culturals per a continuar lluitant contra la despoblació de la província.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.