La Diputació de Castelló destinarà 52.000 euros per a activitats infantils a l’estiu

La Diputació de Castelló ha obert el termini d’inscripció perquè els ajuntaments de localitats de menys de 5.000 habitants puguen demanar l’activitat itinerant de parc infantil inflable, dotat amb una subvenció de 52.000 euros, que es realitzarà entre els mesos de juliol i agost, tal com ha sigut publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) a data de 27 de maig de 2021.

Un any més, la corporació provincial posa en marxa esta iniciativa amb l’objectiu de promocionar i difondre la cultura en tots els seus àmbits, en considerar-la com una activitat que genera riquesa i ocupació en la societat; i que serveix per a augmentar la cohesió social i potenciar una imatge de la província activa, dinàmica i viva tal com ha explicat la diputada de Cultura, Ruth Sanz.

Els ajuntaments de menys de 5.000 habitants tindran un termini de 10 dies després de la publicació del BOP, per a poder formalitzar la sol·licitud en la qual hauran d’especificar les dates en les quals requereixen el servei i seguir els rigorosos protocols de prevenció enfront de la COVID-19. Sanz destaca “la importància de crear espais segurs perquè els xiquets i les xiquetes puguen jugar i gaudir de l’activitat amb total tranquil·litat”.

Este servei està destinat al públic més xicotet de les localitats en el qual s’instal·laran parcs infantils inflables en els punts en què els ajuntaments consideren.

La Diputació continuarà impulsant estos projectes per a donar cobertura als pobles amb menor nombre d’habitants i fomentar la programació d’activitats culturals per a continuar lluitant contra la despoblació de la província.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.