La Diputació de Castelló destinarà 52.000 euros per a activitats infantils a l’estiu

La Diputació de Castelló ha obert el termini d’inscripció perquè els ajuntaments de localitats de menys de 5.000 habitants puguen demanar l’activitat itinerant de parc infantil inflable, dotat amb una subvenció de 52.000 euros, que es realitzarà entre els mesos de juliol i agost, tal com ha sigut publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) a data de 27 de maig de 2021.

Un any més, la corporació provincial posa en marxa esta iniciativa amb l’objectiu de promocionar i difondre la cultura en tots els seus àmbits, en considerar-la com una activitat que genera riquesa i ocupació en la societat; i que serveix per a augmentar la cohesió social i potenciar una imatge de la província activa, dinàmica i viva tal com ha explicat la diputada de Cultura, Ruth Sanz.

Els ajuntaments de menys de 5.000 habitants tindran un termini de 10 dies després de la publicació del BOP, per a poder formalitzar la sol·licitud en la qual hauran d’especificar les dates en les quals requereixen el servei i seguir els rigorosos protocols de prevenció enfront de la COVID-19. Sanz destaca “la importància de crear espais segurs perquè els xiquets i les xiquetes puguen jugar i gaudir de l’activitat amb total tranquil·litat”.

Este servei està destinat al públic més xicotet de les localitats en el qual s’instal·laran parcs infantils inflables en els punts en què els ajuntaments consideren.

La Diputació continuarà impulsant estos projectes per a donar cobertura als pobles amb menor nombre d’habitants i fomentar la programació d’activitats culturals per a continuar lluitant contra la despoblació de la província.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.