14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Diputació de Castelló destinarà 52.000 euros per a activitats infantils a l’estiu

La Diputació de Castelló ha obert el termini d’inscripció perquè els ajuntaments de localitats de menys de 5.000 habitants puguen demanar l’activitat itinerant de parc infantil inflable, dotat amb una subvenció de 52.000 euros, que es realitzarà entre els mesos de juliol i agost, tal com ha sigut publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) a data de 27 de maig de 2021.

Un any més, la corporació provincial posa en marxa esta iniciativa amb l’objectiu de promocionar i difondre la cultura en tots els seus àmbits, en considerar-la com una activitat que genera riquesa i ocupació en la societat; i que serveix per a augmentar la cohesió social i potenciar una imatge de la província activa, dinàmica i viva tal com ha explicat la diputada de Cultura, Ruth Sanz.

Els ajuntaments de menys de 5.000 habitants tindran un termini de 10 dies després de la publicació del BOP, per a poder formalitzar la sol·licitud en la qual hauran d’especificar les dates en les quals requereixen el servei i seguir els rigorosos protocols de prevenció enfront de la COVID-19. Sanz destaca “la importància de crear espais segurs perquè els xiquets i les xiquetes puguen jugar i gaudir de l’activitat amb total tranquil·litat”.

Este servei està destinat al públic més xicotet de les localitats en el qual s’instal·laran parcs infantils inflables en els punts en què els ajuntaments consideren.

La Diputació continuarà impulsant estos projectes per a donar cobertura als pobles amb menor nombre d’habitants i fomentar la programació d’activitats culturals per a continuar lluitant contra la despoblació de la província.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.