La Diputació de Castelló destinarà 52.000 euros per a activitats infantils a l’estiu

La Diputació de Castelló ha obert el termini d’inscripció perquè els ajuntaments de localitats de menys de 5.000 habitants puguen demanar l’activitat itinerant de parc infantil inflable, dotat amb una subvenció de 52.000 euros, que es realitzarà entre els mesos de juliol i agost, tal com ha sigut publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) a data de 27 de maig de 2021.

Un any més, la corporació provincial posa en marxa esta iniciativa amb l’objectiu de promocionar i difondre la cultura en tots els seus àmbits, en considerar-la com una activitat que genera riquesa i ocupació en la societat; i que serveix per a augmentar la cohesió social i potenciar una imatge de la província activa, dinàmica i viva tal com ha explicat la diputada de Cultura, Ruth Sanz.

Els ajuntaments de menys de 5.000 habitants tindran un termini de 10 dies després de la publicació del BOP, per a poder formalitzar la sol·licitud en la qual hauran d’especificar les dates en les quals requereixen el servei i seguir els rigorosos protocols de prevenció enfront de la COVID-19. Sanz destaca “la importància de crear espais segurs perquè els xiquets i les xiquetes puguen jugar i gaudir de l’activitat amb total tranquil·litat”.

Este servei està destinat al públic més xicotet de les localitats en el qual s’instal·laran parcs infantils inflables en els punts en què els ajuntaments consideren.

La Diputació continuarà impulsant estos projectes per a donar cobertura als pobles amb menor nombre d’habitants i fomentar la programació d’activitats culturals per a continuar lluitant contra la despoblació de la província.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.