La Família Reial torna a estar de dol: Cristina Elena de Borbó mor als 44 anys

Les infantes, els reis emèrits i els actuals monarques saludant-se al funeral de Pilar de Borbó (29-01-2020)

Cristina de Borbó ha mort este dijous   | G3

 

La filla menuda del sext duc de Sevilla Francisco de Paula de Borbó, cosí de Joan Carles, i de Beatriz von Hardenberg, exdirectora de ‘Vogue’, Cristina Elena de Borbó, ha mort este dijous, 13 de febrer, als 44 anys en l’hospital madrileny Puerta del Hierro, segons ha publicat ‘Vanitatis’. Cristina, germana d’Olivia, ingressava en el centre madrileny després d’haver patit un accident del que no s’ha pogut refer i ha acabat morint a les 15.00 hores.

 

Les restes de la filla del duc seran traslladades al tanatori de Sant Isidre i demà divendres, a partir de les 10.00 hores, serà l’enterrament. Està previst que al voltant de les sis de la vesprada se celebre un respons per Cristina de Borbó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Familia @marbellaclubh @julianporrasft #mejorpapadelmundo

A post shared by Olivia de Borbón (@oliborbon) on

 

 

Una amant del món de la cuina

Des de ben menuda havia mostrat la seua passió i el seu saber fer en la cuina, motiu pel que va acabar formant-se en l’Institute of Culinary Education de Nova York, a on es va especialitzar en càtering d’alta cuina. Poc després, va muntar la seua pròpia empresa de càtering ‘Cristina de Borbón‘.

 

Cristina de Borbó estava molt unida als seus germans, nebots i a la seua família en general tal com compartia en el seu perfil d’Instagram, a on també acostumava a penjar fotos amb el seu promés i amb els seus gossos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pura felicidad estar con mis hermanos

A post shared by Cristina De Borbon (@chunicriz75) on

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sólo faltáis vosotras , mis sobrinitos y cuñado para mi total felicidad

A post shared by Cristina De Borbon (@chunicriz75) on

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.