La Família Reial torna a estar de dol: Cristina Elena de Borbó mor als 44 anys

Les infantes, els reis emèrits i els actuals monarques saludant-se al funeral de Pilar de Borbó (29-01-2020)

Cristina de Borbó ha mort este dijous   | G3

 

La filla menuda del sext duc de Sevilla Francisco de Paula de Borbó, cosí de Joan Carles, i de Beatriz von Hardenberg, exdirectora de ‘Vogue’, Cristina Elena de Borbó, ha mort este dijous, 13 de febrer, als 44 anys en l’hospital madrileny Puerta del Hierro, segons ha publicat ‘Vanitatis’. Cristina, germana d’Olivia, ingressava en el centre madrileny després d’haver patit un accident del que no s’ha pogut refer i ha acabat morint a les 15.00 hores.

 

Les restes de la filla del duc seran traslladades al tanatori de Sant Isidre i demà divendres, a partir de les 10.00 hores, serà l’enterrament. Està previst que al voltant de les sis de la vesprada se celebre un respons per Cristina de Borbó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Familia @marbellaclubh @julianporrasft #mejorpapadelmundo

A post shared by Olivia de Borbón (@oliborbon) on

 

 

Una amant del món de la cuina

Des de ben menuda havia mostrat la seua passió i el seu saber fer en la cuina, motiu pel que va acabar formant-se en l’Institute of Culinary Education de Nova York, a on es va especialitzar en càtering d’alta cuina. Poc després, va muntar la seua pròpia empresa de càtering ‘Cristina de Borbón‘.

 

Cristina de Borbó estava molt unida als seus germans, nebots i a la seua família en general tal com compartia en el seu perfil d’Instagram, a on també acostumava a penjar fotos amb el seu promés i amb els seus gossos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pura felicidad estar con mis hermanos

A post shared by Cristina De Borbon (@chunicriz75) on

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sólo faltáis vosotras , mis sobrinitos y cuñado para mi total felicidad

A post shared by Cristina De Borbon (@chunicriz75) on

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.