La fotografia de Chenoa despullada que ha revolucionat les xarxes

Chenoa revoluciona les xarxes | Atresmedia

La cantant Chenoa ha penjat una fotografia en Instagram que ha causat furor entre tots els seus fans, que fa temps que no la veuen tant com desitjarien. I és que, des de la seua eixida de ‘Zapeando’, l’artista s’ha centrat més en la seua música.

 

Chenoa sap revolucionar les xarxes

Pareix que, per fi, Chenoa ha trobat l’amor. La cantant es casarà amb el seu nóvio, el doctor Miguel Sánchez Encinas, Cap del Servici d’Urologia de l’Hospital Universitari Rei Joan Carles. Centrada en el seu treball i en la seua vida personal, la que va ser una de les primeres ‘triunfito’, ha revolucionat Instagram, a causa d’una fotografia a on apareix pràcticament despullada. «Que descanseu i tingueu molts plans», va escriure al costat de la foto en blanc i negre en la que apareix tapada amb un llençol i amb un gran collaret com a única peça.

 

 

 

Chenoa continua centrada en la seua carrera professional, a on seguix demostrant perquè va ser una de les ‘triunfitos’ amb més d’èxit. Després d’abandonar ‘Zapeando’, l’artista treballa en altres projectes. A principis de l’any que ve, Chenoa estarà una temporada més en el jurat del concurs d’Antena 3 ‘Tu cara me suena’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.