La fotografia de Cristina Pedroche i Dabiz Muñoz que portarà polèmica

 

Les campanades han passat i han deixat anècdotes en totes les cases d’Espanya. Uns comentaris que segur es van repetir en totes les reunions familiars de tots els que s’havien connectat a Antena 3 va ser l’impactant vestit amb el que Cristina Pedroche donava la benvinguda a l’any nou.

 

Feia dies que la madrilenya anunciava que el seu vestit no deixaria indiferent a ningú. Dies abans de cap d’any, es va poder vore a la presentadora pràcticament despullada pels carrers de Madrid, fent publicitat del que seria un dels moments més comentats de l’última nit de l’any.

 

Després d’aparéixer tapada fins a dalt durant uns minuts per a, d'eixa forma, augmentar la tensió abans del gran descobriment, Pedroche va deixar al descobert la seua elecció. No havia mentit: el vestit, en efecte, no deixava indiferent a ningú.

 

Dabiz Muñoz, el fan número 1 de Pedroche

A pesar de les diferents crítiques, bromes i ‘memes’ que s’ha emportat Pedroche per l’elecció del seu nou vestit, sempre podrà comptar amb un fanàtic que mai falla: el seu home Dabiz Muñoz. 

 

Ara, dos dies després de Cap d’Any, el cuiner ha decidit compartir en Instagram l’orgull que sent per la seua dona: «Una deessa del futur amb essències del passat…» comença en la seua publicació. «La meua Deessa d’or, tens els ovaris molt grans, orgullós de tu, a pu** morir!».

 

 

La publicació acaba amb una felicitació d’any nou i reivindicant, un any més, l’amor que sent per la presentadora. «Talent, bellesa i valentia! La Pedro ‘Forever and Ever’! Feliç any cabr***!!». 

 

Però la fotografia també ha despertat crítiques. La manera en què el xef agarra el pit de la seua dona ha despertat els seus seguidors, alguns dels quals es mostren indignats per esta posició tan poc glamurosa del seu home. Altres, per la seua banda, ho justifiquen argumentant que ell sempre és d'eixa forma , i que la relació que compartix amb Pedroche sempre ve rodejada d'un toc d'humor.

 

«Pedroche, tremola bonica, el teu regnat ha acabat»

Mentres tota Espanya mirava atentament el vestit que lluiria Pedroche, Dabiz Muñoz ha tornat amb una de les seues tradicions de Cap d'Any. I és que si els espectadors estan pegats a la televisió per a vore amb quin model sorprén la col·laboradora de ‘Zapeando’ enguany, milers de cibernautes també estan atents a les xarxes del xef, que cada any compartix el vestit que Pedroche havia portat l’any anterior en les campanades.

 

La fotografia, en la que es veu a la parella davant de la Porta del Sol en actitud amorosa, és la primera fotografia del xef enguany. Arriba després de despedir l’any amb el vestit que va portar Cristina Pedroche les últimes campanades. D'eixa manera, ell també va voler compartir amb els seus seguidors el bon cos que li fan els models de la seua dona. Este mateix vestit també va ser el seleccionat per a ser el que lluiria la figura de cera de Pedroche.

 

 

Amb l'arribada d’un nou any, Pedroche tornarà a presentar i col·laborar en diferents programes mentres disfruta del seu matrimoni amb el cuiner Dabiz Muñoz. D'eixa manera, pareix que la seua màxima preocupació serà quan, en uns pocs mesos, haja de començar a triar el model que lluirà per a les campanades de 2021.

També pots llegir..

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.