La fotografia de Cristina Pedroche i Dabiz Muñoz que portarà polèmica

 

Les campanades han passat i han deixat anècdotes en totes les cases d’Espanya. Uns comentaris que segur es van repetir en totes les reunions familiars de tots els que s’havien connectat a Antena 3 va ser l’impactant vestit amb el que Cristina Pedroche donava la benvinguda a l’any nou.

 

Feia dies que la madrilenya anunciava que el seu vestit no deixaria indiferent a ningú. Dies abans de cap d’any, es va poder vore a la presentadora pràcticament despullada pels carrers de Madrid, fent publicitat del que seria un dels moments més comentats de l’última nit de l’any.

 

Després d’aparéixer tapada fins a dalt durant uns minuts per a, d'eixa forma, augmentar la tensió abans del gran descobriment, Pedroche va deixar al descobert la seua elecció. No havia mentit: el vestit, en efecte, no deixava indiferent a ningú.

 

Dabiz Muñoz, el fan número 1 de Pedroche

A pesar de les diferents crítiques, bromes i ‘memes’ que s’ha emportat Pedroche per l’elecció del seu nou vestit, sempre podrà comptar amb un fanàtic que mai falla: el seu home Dabiz Muñoz. 

 

Ara, dos dies després de Cap d’Any, el cuiner ha decidit compartir en Instagram l’orgull que sent per la seua dona: «Una deessa del futur amb essències del passat…» comença en la seua publicació. «La meua Deessa d’or, tens els ovaris molt grans, orgullós de tu, a pu** morir!».

 

 

La publicació acaba amb una felicitació d’any nou i reivindicant, un any més, l’amor que sent per la presentadora. «Talent, bellesa i valentia! La Pedro ‘Forever and Ever’! Feliç any cabr***!!». 

 

Però la fotografia també ha despertat crítiques. La manera en què el xef agarra el pit de la seua dona ha despertat els seus seguidors, alguns dels quals es mostren indignats per esta posició tan poc glamurosa del seu home. Altres, per la seua banda, ho justifiquen argumentant que ell sempre és d'eixa forma , i que la relació que compartix amb Pedroche sempre ve rodejada d'un toc d'humor.

 

«Pedroche, tremola bonica, el teu regnat ha acabat»

Mentres tota Espanya mirava atentament el vestit que lluiria Pedroche, Dabiz Muñoz ha tornat amb una de les seues tradicions de Cap d'Any. I és que si els espectadors estan pegats a la televisió per a vore amb quin model sorprén la col·laboradora de ‘Zapeando’ enguany, milers de cibernautes també estan atents a les xarxes del xef, que cada any compartix el vestit que Pedroche havia portat l’any anterior en les campanades.

 

La fotografia, en la que es veu a la parella davant de la Porta del Sol en actitud amorosa, és la primera fotografia del xef enguany. Arriba després de despedir l’any amb el vestit que va portar Cristina Pedroche les últimes campanades. D'eixa manera, ell també va voler compartir amb els seus seguidors el bon cos que li fan els models de la seua dona. Este mateix vestit també va ser el seleccionat per a ser el que lluiria la figura de cera de Pedroche.

 

 

Amb l'arribada d’un nou any, Pedroche tornarà a presentar i col·laborar en diferents programes mentres disfruta del seu matrimoni amb el cuiner Dabiz Muñoz. D'eixa manera, pareix que la seua màxima preocupació serà quan, en uns pocs mesos, haja de començar a triar el model que lluirà per a les campanades de 2021.

També pots llegir..

Últimes notícies

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.

Els partits valencians amaguen encara les seues llistes per a un 29-N que consideren clau

Els principals partits de la Comunitat Valenciana mantenen la incògnita sobre qui encapçalarà les llistes del 29-N, uns comicis que veuen decisius i en què busquen millorar els resultats de 2023.

Máximo Quiles es corona campió del món de Moto3 amb una nova exhibició a Indonèsia

Máximo 'Meridio' Quiles ha tancat el títol mundial de Moto3 al Gran Premi d'Indonèsia, que ha guanyat amb una autoritat incontestable. El murcià és el primer campió de la categoria que assegura el títol a cinc grans premis del final.

Pugen les temperatures i el cel es manté poc nuvolós en la Comunitat Valenciana

Este diumenge l’ambient serà assolellat i més càlid en la Comunitat Valenciana, amb vent fluix i cel poc nuvolós. Dilluns, festiu, continuarà la calma, amb mínimes en ascens i temperatures diürnes sense canvis importants.

Com sol·licitar el vot per correu per a les eleccions del 29N?

Els electors poden fer el tràmit fins al 19 de novembre i entregar el vot fins al dia 25

El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’un partit seriós, cosa que Íñigo Pérez ha qualificat de frustrant. L’entrenador creu que l’equip ha merescut més però admet la manca d’encert en els metres finals.

Foyth avala l’expulsió de Vinícius per l’agressió a Saliba

Juan Foyth, defensa del Villarreal, considera correcta l’expulsió de Vinícius per agarrar del cabell Saliba en el partit de LALIGA EA Sports.