El gran deute econòmic que ha de fer front Jesús Vázquez i la seua parella

Jesús Vázquez en 'Me quedo contigo'

Jesús Vázquez en ‘Me quedo contigo’ | Telecinco

 

Jesús Vázquez i el seu marit no han començat l’any de la millor manera. La feliç parella ha de fer front a un deute milionari amb Hisenda, concretament a una xifra pròxima als 3 milions d’euros.

 

Si el presentador no és capaç de solucionar esta situació, haurà de deixar en mans de l’Estat quasi la meitat de tota la seua fortuna. Cal recordar que, a demés de presentar diferents programes de rellevància en Mediaset i ser imatge promocional de diferents marques com Jazztel, el gallec també és propietari de Bopreci SL, una empresa dedicada a activitats professionals que compta amb un actiu de 6,9 milions d’euros.

 

Una societat suposadament inexistent

Vázquez i el seu marit consten com a administradors de la companyia des de la seua creació en 2005, fet que els posa en el punt de mira d’Hisenda, que reclama 2,8 milions d’euros al presentador després d’acusar-lo d’haver utilitzat societats fictícies, que tributaven per societats i no per l’IRPF.

 

La sentència afirma que «durant els anys 2006 i 2007, la citada societat Bopreci va facturar més de 4 milions d’euros a clients en concepte de servicis professionals, quan era el mateix Vázquez el que exercia com a presentador, col·laborador o com a imatge publicitària per a les marques».

 

Jesús Vázquez s’ha excusat de qualsevol acusació i ha assegurat que l’empresa tenia l’activitat «de vendre la imatge del demandant i que per a això era necessària una faena de crear, cultivar, mantindre i saber vendre esta imatge». L’encarregat de fer estes faenes no era una altra que el seu marit des de fa 19 anys, Roberto Cortés.

 

La sentència va fer cas omís de l’argument del presentador, ja que en l’empresa no hi havia cap mitjà material que poguera donar suport a la versió de Vázquez. El Tribunal establix que Bopreci no aporta res i que, fins i tot, els servicis que oferix són els mateixos que dona Jesús Vázquez per a l’entitat.

 

L’audiència ha determinat que «l’entitat no tenia una altra activitat que la que es feia a través del demandant, ni disposava de mitjans específicament afectes a l’exercici d’esta activitat personalíssima del demandant, de manera que la seua única justificació era l’estalvi fiscal».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.