16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

El gran deute econòmic que ha de fer front Jesús Vázquez i la seua parella

Jesús Vázquez en 'Me quedo contigo'

Jesús Vázquez en ‘Me quedo contigo’ | Telecinco

 

Jesús Vázquez i el seu marit no han començat l’any de la millor manera. La feliç parella ha de fer front a un deute milionari amb Hisenda, concretament a una xifra pròxima als 3 milions d’euros.

 

Si el presentador no és capaç de solucionar esta situació, haurà de deixar en mans de l’Estat quasi la meitat de tota la seua fortuna. Cal recordar que, a demés de presentar diferents programes de rellevància en Mediaset i ser imatge promocional de diferents marques com Jazztel, el gallec també és propietari de Bopreci SL, una empresa dedicada a activitats professionals que compta amb un actiu de 6,9 milions d’euros.

 

Una societat suposadament inexistent

Vázquez i el seu marit consten com a administradors de la companyia des de la seua creació en 2005, fet que els posa en el punt de mira d’Hisenda, que reclama 2,8 milions d’euros al presentador després d’acusar-lo d’haver utilitzat societats fictícies, que tributaven per societats i no per l’IRPF.

 

La sentència afirma que «durant els anys 2006 i 2007, la citada societat Bopreci va facturar més de 4 milions d’euros a clients en concepte de servicis professionals, quan era el mateix Vázquez el que exercia com a presentador, col·laborador o com a imatge publicitària per a les marques».

 

Jesús Vázquez s’ha excusat de qualsevol acusació i ha assegurat que l’empresa tenia l’activitat «de vendre la imatge del demandant i que per a això era necessària una faena de crear, cultivar, mantindre i saber vendre esta imatge». L’encarregat de fer estes faenes no era una altra que el seu marit des de fa 19 anys, Roberto Cortés.

 

La sentència va fer cas omís de l’argument del presentador, ja que en l’empresa no hi havia cap mitjà material que poguera donar suport a la versió de Vázquez. El Tribunal establix que Bopreci no aporta res i que, fins i tot, els servicis que oferix són els mateixos que dona Jesús Vázquez per a l’entitat.

 

L’audiència ha determinat que «l’entitat no tenia una altra activitat que la que es feia a través del demandant, ni disposava de mitjans específicament afectes a l’exercici d’esta activitat personalíssima del demandant, de manera que la seua única justificació era l’estalvi fiscal».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.