El gran deute econòmic que ha de fer front Jesús Vázquez i la seua parella

Jesús Vázquez en 'Me quedo contigo'

Jesús Vázquez en ‘Me quedo contigo’ | Telecinco

 

Jesús Vázquez i el seu marit no han començat l’any de la millor manera. La feliç parella ha de fer front a un deute milionari amb Hisenda, concretament a una xifra pròxima als 3 milions d’euros.

 

Si el presentador no és capaç de solucionar esta situació, haurà de deixar en mans de l’Estat quasi la meitat de tota la seua fortuna. Cal recordar que, a demés de presentar diferents programes de rellevància en Mediaset i ser imatge promocional de diferents marques com Jazztel, el gallec també és propietari de Bopreci SL, una empresa dedicada a activitats professionals que compta amb un actiu de 6,9 milions d’euros.

 

Una societat suposadament inexistent

Vázquez i el seu marit consten com a administradors de la companyia des de la seua creació en 2005, fet que els posa en el punt de mira d’Hisenda, que reclama 2,8 milions d’euros al presentador després d’acusar-lo d’haver utilitzat societats fictícies, que tributaven per societats i no per l’IRPF.

 

La sentència afirma que «durant els anys 2006 i 2007, la citada societat Bopreci va facturar més de 4 milions d’euros a clients en concepte de servicis professionals, quan era el mateix Vázquez el que exercia com a presentador, col·laborador o com a imatge publicitària per a les marques».

 

Jesús Vázquez s’ha excusat de qualsevol acusació i ha assegurat que l’empresa tenia l’activitat «de vendre la imatge del demandant i que per a això era necessària una faena de crear, cultivar, mantindre i saber vendre esta imatge». L’encarregat de fer estes faenes no era una altra que el seu marit des de fa 19 anys, Roberto Cortés.

 

La sentència va fer cas omís de l’argument del presentador, ja que en l’empresa no hi havia cap mitjà material que poguera donar suport a la versió de Vázquez. El Tribunal establix que Bopreci no aporta res i que, fins i tot, els servicis que oferix són els mateixos que dona Jesús Vázquez per a l’entitat.

 

L’audiència ha determinat que «l’entitat no tenia una altra activitat que la que es feia a través del demandant, ni disposava de mitjans específicament afectes a l’exercici d’esta activitat personalíssima del demandant, de manera que la seua única justificació era l’estalvi fiscal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.