El gran deute econòmic que ha de fer front Jesús Vázquez i la seua parella

Jesús Vázquez en 'Me quedo contigo'

Jesús Vázquez en ‘Me quedo contigo’ | Telecinco

 

Jesús Vázquez i el seu marit no han començat l’any de la millor manera. La feliç parella ha de fer front a un deute milionari amb Hisenda, concretament a una xifra pròxima als 3 milions d’euros.

 

Si el presentador no és capaç de solucionar esta situació, haurà de deixar en mans de l’Estat quasi la meitat de tota la seua fortuna. Cal recordar que, a demés de presentar diferents programes de rellevància en Mediaset i ser imatge promocional de diferents marques com Jazztel, el gallec també és propietari de Bopreci SL, una empresa dedicada a activitats professionals que compta amb un actiu de 6,9 milions d’euros.

 

Una societat suposadament inexistent

Vázquez i el seu marit consten com a administradors de la companyia des de la seua creació en 2005, fet que els posa en el punt de mira d’Hisenda, que reclama 2,8 milions d’euros al presentador després d’acusar-lo d’haver utilitzat societats fictícies, que tributaven per societats i no per l’IRPF.

 

La sentència afirma que «durant els anys 2006 i 2007, la citada societat Bopreci va facturar més de 4 milions d’euros a clients en concepte de servicis professionals, quan era el mateix Vázquez el que exercia com a presentador, col·laborador o com a imatge publicitària per a les marques».

 

Jesús Vázquez s’ha excusat de qualsevol acusació i ha assegurat que l’empresa tenia l’activitat «de vendre la imatge del demandant i que per a això era necessària una faena de crear, cultivar, mantindre i saber vendre esta imatge». L’encarregat de fer estes faenes no era una altra que el seu marit des de fa 19 anys, Roberto Cortés.

 

La sentència va fer cas omís de l’argument del presentador, ja que en l’empresa no hi havia cap mitjà material que poguera donar suport a la versió de Vázquez. El Tribunal establix que Bopreci no aporta res i que, fins i tot, els servicis que oferix són els mateixos que dona Jesús Vázquez per a l’entitat.

 

L’audiència ha determinat que «l’entitat no tenia una altra activitat que la que es feia a través del demandant, ni disposava de mitjans específicament afectes a l’exercici d’esta activitat personalíssima del demandant, de manera que la seua única justificació era l’estalvi fiscal».

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.