12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El popular actor i home de Montse Elías, periodista de TVE que havia desaparegut

Montse Elías, periodista de TVE en Catalunya, va ser localitzada en bon estat de salut la nit d’este diumenge, 13 de setembre, després tres dies desapareguda. Va ser el seu home qui va informar a les autoritats de la seua estranya desaparició.

 

Elías havia sigut vista per última vegada en Port de la Selva (Girona), mentres passava uns dies de vacacions amb una amiga i la seua gossa. Els seus amics i familiars començaren a tirar de menys a la seua amiga quan van comprovar que el seu telèfon estava apagat.

 

A través del compte de ‘Twitter’ de ‘RTVE Catalunya‘ es va donar a conèixer la bona notícia: «Localitzada en bon estat de salut la nostra companya Montse Elías. Gràcies a tots pel suport que ens heu donat». De moment, no hi ha més detalls sobre la seua estranya desaparició, més enllà que va ser trobada a l’altra banda de la frontera francesa, en concret, a la localitat d’Argelers.

 

Hamid Krim, el famós actor i home de Montse Elías

Hamid Krim, el seu home, és un dels actors protagonistes de la sèrie ‘La Unidad‘ de Movistar +. En la ficció interpretava al cap d’una organització terrorista gihadista. A demés, Krim ha participat en altres sèries espanyoles com ‘El príncipe’ o ‘Sé quién eres’.

 

 

Montse Elías és coneguda per haver presentat ‘Punts de vista‘ entre 2016 i 2019, un espai d’actuacions, reportatges i entrevistes a referents culturals que emet ‘TVE’ per a Catalunya. En juny d’este any, el matrimoni va celebrar el seu quint aniversari, tal com es pot vore en les seues xarxes socials. Tant l’actor com la periodista solen publicar imàtgens en els seus comptes d’Instagram sobre la seua vida en comú.

 

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.