El popular actor i home de Montse Elías, periodista de TVE que havia desaparegut

Montse Elías, periodista de TVE en Catalunya, va ser localitzada en bon estat de salut la nit d’este diumenge, 13 de setembre, després tres dies desapareguda. Va ser el seu home qui va informar a les autoritats de la seua estranya desaparició.

 

Elías havia sigut vista per última vegada en Port de la Selva (Girona), mentres passava uns dies de vacacions amb una amiga i la seua gossa. Els seus amics i familiars començaren a tirar de menys a la seua amiga quan van comprovar que el seu telèfon estava apagat.

 

A través del compte de ‘Twitter’ de ‘RTVE Catalunya‘ es va donar a conèixer la bona notícia: «Localitzada en bon estat de salut la nostra companya Montse Elías. Gràcies a tots pel suport que ens heu donat». De moment, no hi ha més detalls sobre la seua estranya desaparició, més enllà que va ser trobada a l’altra banda de la frontera francesa, en concret, a la localitat d’Argelers.

 

Hamid Krim, el famós actor i home de Montse Elías

Hamid Krim, el seu home, és un dels actors protagonistes de la sèrie ‘La Unidad‘ de Movistar +. En la ficció interpretava al cap d’una organització terrorista gihadista. A demés, Krim ha participat en altres sèries espanyoles com ‘El príncipe’ o ‘Sé quién eres’.

 

 

Montse Elías és coneguda per haver presentat ‘Punts de vista‘ entre 2016 i 2019, un espai d’actuacions, reportatges i entrevistes a referents culturals que emet ‘TVE’ per a Catalunya. En juny d’este any, el matrimoni va celebrar el seu quint aniversari, tal com es pot vore en les seues xarxes socials. Tant l’actor com la periodista solen publicar imàtgens en els seus comptes d’Instagram sobre la seua vida en comú.

 

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.