El popular actor i home de Montse Elías, periodista de TVE que havia desaparegut

Montse Elías, periodista de TVE en Catalunya, va ser localitzada en bon estat de salut la nit d’este diumenge, 13 de setembre, després tres dies desapareguda. Va ser el seu home qui va informar a les autoritats de la seua estranya desaparició.

 

Elías havia sigut vista per última vegada en Port de la Selva (Girona), mentres passava uns dies de vacacions amb una amiga i la seua gossa. Els seus amics i familiars començaren a tirar de menys a la seua amiga quan van comprovar que el seu telèfon estava apagat.

 

A través del compte de ‘Twitter’ de ‘RTVE Catalunya‘ es va donar a conèixer la bona notícia: «Localitzada en bon estat de salut la nostra companya Montse Elías. Gràcies a tots pel suport que ens heu donat». De moment, no hi ha més detalls sobre la seua estranya desaparició, més enllà que va ser trobada a l’altra banda de la frontera francesa, en concret, a la localitat d’Argelers.

 

Hamid Krim, el famós actor i home de Montse Elías

Hamid Krim, el seu home, és un dels actors protagonistes de la sèrie ‘La Unidad‘ de Movistar +. En la ficció interpretava al cap d’una organització terrorista gihadista. A demés, Krim ha participat en altres sèries espanyoles com ‘El príncipe’ o ‘Sé quién eres’.

 

 

Montse Elías és coneguda per haver presentat ‘Punts de vista‘ entre 2016 i 2019, un espai d’actuacions, reportatges i entrevistes a referents culturals que emet ‘TVE’ per a Catalunya. En juny d’este any, el matrimoni va celebrar el seu quint aniversari, tal com es pot vore en les seues xarxes socials. Tant l’actor com la periodista solen publicar imàtgens en els seus comptes d’Instagram sobre la seua vida en comú.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.