El popular actor i home de Montse Elías, periodista de TVE que havia desaparegut

Montse Elías, periodista de TVE en Catalunya, va ser localitzada en bon estat de salut la nit d’este diumenge, 13 de setembre, després tres dies desapareguda. Va ser el seu home qui va informar a les autoritats de la seua estranya desaparició.

 

Elías havia sigut vista per última vegada en Port de la Selva (Girona), mentres passava uns dies de vacacions amb una amiga i la seua gossa. Els seus amics i familiars començaren a tirar de menys a la seua amiga quan van comprovar que el seu telèfon estava apagat.

 

A través del compte de ‘Twitter’ de ‘RTVE Catalunya‘ es va donar a conèixer la bona notícia: «Localitzada en bon estat de salut la nostra companya Montse Elías. Gràcies a tots pel suport que ens heu donat». De moment, no hi ha més detalls sobre la seua estranya desaparició, més enllà que va ser trobada a l’altra banda de la frontera francesa, en concret, a la localitat d’Argelers.

 

Hamid Krim, el famós actor i home de Montse Elías

Hamid Krim, el seu home, és un dels actors protagonistes de la sèrie ‘La Unidad‘ de Movistar +. En la ficció interpretava al cap d’una organització terrorista gihadista. A demés, Krim ha participat en altres sèries espanyoles com ‘El príncipe’ o ‘Sé quién eres’.

 

 

Montse Elías és coneguda per haver presentat ‘Punts de vista‘ entre 2016 i 2019, un espai d’actuacions, reportatges i entrevistes a referents culturals que emet ‘TVE’ per a Catalunya. En juny d’este any, el matrimoni va celebrar el seu quint aniversari, tal com es pot vore en les seues xarxes socials. Tant l’actor com la periodista solen publicar imàtgens en els seus comptes d’Instagram sobre la seua vida en comú.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.