17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Inés Arrimadas encén Instagram lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas encén les xarxes lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas li pega foc a les xarxes lluint un vestit ajustat | INSTAGRAM

 

Inés Arrimadas, coneguda per ser la mà dreta del líder de Ciudadanos, va fer el passat dijous la seua primera participació en el Congrés dels Diputats com la número 2 del seu partit polític. A través del seu perfil d’Instagram, Arrimadas va escriure el següent missatge pels seus seguidors: «Hui he fet la meua primera intervenció des de la tribuna del Congrés dels Diputats. És un honor representar a milions d’espanyols». Si bé és de veres que la política ha rebut moltes felicitacions i paraules d’admiració, el vertader protagonista ha sigut el seu vestit.

 

Inés Arrimadas crida l’atenció lluint un vestit ajustat

Lluint un vestit de punt ajustat, Arrimadas ha cridat molt l’atenció pel seu estilisme i molts dels seus seguidors l’han interrogat per saber d’on provenia: «Estàs guapíssima. D’on és el vestit?», escrivien alguns usuaris en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

No obstant això, Inés no ha respost a cap de les preguntes sobre el seu vestuari, encara que ha rebut multitud de peticions per a conéixer la botiga d’on prové el vestit. La veritat és que amb eixa peça de roba, la política de Jerez de la Frontera accentua la seua increïble figura sense renunciar a anar elegant. Anteriorment, la vam poder vore amb el mateix ‘look’ el passat mes de juny quan va assistir a la seua primera Junta de Portaveus.

 

En realitat, Inés Arrimadas no ha sigut l’única a qui han analitzat pel seu estilisme en les xarxes socials. Altres polítics, com ara Santiago Abascal, Pablo Casado o Cayetana Álvarez de Toledo també han sigut criticats pels seus ‘looks’. El primer ha destacat per ser el més bronzejat dels assistents al Congrés; el segon, per la seua barba i les ulleres; i la tercera, pel seu vestit de color roig sense sostenidor.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.