Inés Arrimadas encén Instagram lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas encén les xarxes lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas li pega foc a les xarxes lluint un vestit ajustat | INSTAGRAM

 

Inés Arrimadas, coneguda per ser la mà dreta del líder de Ciudadanos, va fer el passat dijous la seua primera participació en el Congrés dels Diputats com la número 2 del seu partit polític. A través del seu perfil d’Instagram, Arrimadas va escriure el següent missatge pels seus seguidors: «Hui he fet la meua primera intervenció des de la tribuna del Congrés dels Diputats. És un honor representar a milions d’espanyols». Si bé és de veres que la política ha rebut moltes felicitacions i paraules d’admiració, el vertader protagonista ha sigut el seu vestit.

 

Inés Arrimadas crida l’atenció lluint un vestit ajustat

Lluint un vestit de punt ajustat, Arrimadas ha cridat molt l’atenció pel seu estilisme i molts dels seus seguidors l’han interrogat per saber d’on provenia: «Estàs guapíssima. D’on és el vestit?», escrivien alguns usuaris en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

No obstant això, Inés no ha respost a cap de les preguntes sobre el seu vestuari, encara que ha rebut multitud de peticions per a conéixer la botiga d’on prové el vestit. La veritat és que amb eixa peça de roba, la política de Jerez de la Frontera accentua la seua increïble figura sense renunciar a anar elegant. Anteriorment, la vam poder vore amb el mateix ‘look’ el passat mes de juny quan va assistir a la seua primera Junta de Portaveus.

 

En realitat, Inés Arrimadas no ha sigut l’única a qui han analitzat pel seu estilisme en les xarxes socials. Altres polítics, com ara Santiago Abascal, Pablo Casado o Cayetana Álvarez de Toledo també han sigut criticats pels seus ‘looks’. El primer ha destacat per ser el més bronzejat dels assistents al Congrés; el segon, per la seua barba i les ulleres; i la tercera, pel seu vestit de color roig sense sostenidor.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.