Inés Arrimadas encén Instagram lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas encén les xarxes lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas li pega foc a les xarxes lluint un vestit ajustat | INSTAGRAM

 

Inés Arrimadas, coneguda per ser la mà dreta del líder de Ciudadanos, va fer el passat dijous la seua primera participació en el Congrés dels Diputats com la número 2 del seu partit polític. A través del seu perfil d’Instagram, Arrimadas va escriure el següent missatge pels seus seguidors: «Hui he fet la meua primera intervenció des de la tribuna del Congrés dels Diputats. És un honor representar a milions d’espanyols». Si bé és de veres que la política ha rebut moltes felicitacions i paraules d’admiració, el vertader protagonista ha sigut el seu vestit.

 

Inés Arrimadas crida l’atenció lluint un vestit ajustat

Lluint un vestit de punt ajustat, Arrimadas ha cridat molt l’atenció pel seu estilisme i molts dels seus seguidors l’han interrogat per saber d’on provenia: «Estàs guapíssima. D’on és el vestit?», escrivien alguns usuaris en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

No obstant això, Inés no ha respost a cap de les preguntes sobre el seu vestuari, encara que ha rebut multitud de peticions per a conéixer la botiga d’on prové el vestit. La veritat és que amb eixa peça de roba, la política de Jerez de la Frontera accentua la seua increïble figura sense renunciar a anar elegant. Anteriorment, la vam poder vore amb el mateix ‘look’ el passat mes de juny quan va assistir a la seua primera Junta de Portaveus.

 

En realitat, Inés Arrimadas no ha sigut l’única a qui han analitzat pel seu estilisme en les xarxes socials. Altres polítics, com ara Santiago Abascal, Pablo Casado o Cayetana Álvarez de Toledo també han sigut criticats pels seus ‘looks’. El primer ha destacat per ser el més bronzejat dels assistents al Congrés; el segon, per la seua barba i les ulleres; i la tercera, pel seu vestit de color roig sense sostenidor.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.