Inés Arrimadas encén Instagram lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas encén les xarxes lluint un vestit ajustat

Inés Arrimadas li pega foc a les xarxes lluint un vestit ajustat | INSTAGRAM

 

Inés Arrimadas, coneguda per ser la mà dreta del líder de Ciudadanos, va fer el passat dijous la seua primera participació en el Congrés dels Diputats com la número 2 del seu partit polític. A través del seu perfil d’Instagram, Arrimadas va escriure el següent missatge pels seus seguidors: «Hui he fet la meua primera intervenció des de la tribuna del Congrés dels Diputats. És un honor representar a milions d’espanyols». Si bé és de veres que la política ha rebut moltes felicitacions i paraules d’admiració, el vertader protagonista ha sigut el seu vestit.

 

Inés Arrimadas crida l’atenció lluint un vestit ajustat

Lluint un vestit de punt ajustat, Arrimadas ha cridat molt l’atenció pel seu estilisme i molts dels seus seguidors l’han interrogat per saber d’on provenia: «Estàs guapíssima. D’on és el vestit?», escrivien alguns usuaris en el seu perfil d’Instagram.

 

 

 

No obstant això, Inés no ha respost a cap de les preguntes sobre el seu vestuari, encara que ha rebut multitud de peticions per a conéixer la botiga d’on prové el vestit. La veritat és que amb eixa peça de roba, la política de Jerez de la Frontera accentua la seua increïble figura sense renunciar a anar elegant. Anteriorment, la vam poder vore amb el mateix ‘look’ el passat mes de juny quan va assistir a la seua primera Junta de Portaveus.

 

En realitat, Inés Arrimadas no ha sigut l’única a qui han analitzat pel seu estilisme en les xarxes socials. Altres polítics, com ara Santiago Abascal, Pablo Casado o Cayetana Álvarez de Toledo també han sigut criticats pels seus ‘looks’. El primer ha destacat per ser el més bronzejat dels assistents al Congrés; el segon, per la seua barba i les ulleres; i la tercera, pel seu vestit de color roig sense sostenidor.

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.