Jadel presenta el seu nou single ‘Vudú’

Èxit rere èxitJadel no deixa de sorprendre’ns. Després del seu últim senzill ‘Nada’, el de Tenerife ens presenta ‘Vudú‘, un nou single en el qual saca a relluir el seu costat més romàntic. Acompanyat del so de la guitarra, la veu de l’artista ens sedueix a l’instant.

Sempre mostrant el seu costat llatí, Jadel llança una cançó plena d’energia i bona vibra. Este tema, que cobra vida gràcies a la composició i producció del mateix artista, compta amb la mescla i masterització del Canari Studios. Amb ritmes frescos i cops de reggaeton, ‘Vudú’ et farà ballar des del primer segon. Acostant la música pop als sons llatins, ens regala una lletra romàntica en la qual l’intèrpret treu la millor versió de si mateix, mostrant-se natural i fresc.

‘Vudú’ compta a més amb un videoclip, obra també del Canari Studios, que veurà la llum el pròxim 1 de juny.

<>
Javier Luis Delgado, conegut com Jadel, és un cantant de Vistabella (Tenerife), Canàries, Espanya. Té un estil propi pop amb tocs de R&B, música danse amb mescla del sabor llatí.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadel (@jadeloficial)

>
Des que es va donar a conéixer en 2012 després de guanyar el talent xou «El Número uno«, l’artista canari ha compaginat els seus diferents projectes discogràfics com a intèrpret i compositor, amb la seua participació en muntatges musicals com Jesucrist Superstar o Evita. Compositor, arranjador i productor de David BustamanteAna guerraGemeliers, amb qui va aconseguir disc de platí, entre altres. Ha compartit escenari amb grans artistes com Miguel BoseNatalia JiménezLuis Fonsi, Franco de Vita, entre altres, i ha participat en programes de televisió com «Tu cara me suena«, «Factor X«, «Dando La Nota«, «La Voz«, «Top Star«, etc.

La carrera de l’artista des de 2008 ha vingut carregada d’èxits. En 2010 va ser guanyador premi estrella Music Awards a Miami representant a Espanya. Posteriorment, amb la seua cançó ‘Viven‘ va aconseguir el premi a la millor cançó de l’estiu, disc d’or i rècord de permanència en la llista 40. Els Neox Fan Awards tampoc se li van resistir i va ser nominat a millor cançó Neox Fan Awards amb ‘Dile Que Tú’.

Va ser nominat al Millor Actor Principal en els premis Broadway World en 2015, va produir l’àlbum ‘Porta’m’ al costat de Marcelo Frajmowicz i va ser presentador dos anys consecutius de la Gala del Carnestoltes de Tenerife en 2016 i 2017.

2019 vingué amb l’àlbum ‘Vivo‘, en el qual destaca el single ‘María’, llançat a la fi de 2018 com a avançament del disc. En 2020, sorprén amb el single ‘Llibertat’, de la mà de M2 Music Group, que va venir seguit de ‘Regalo’, ‘Nada’ i ara ‘Vudú’.

Jadel busca impressionar amb les seues cançons i portar als seus fans a sentir tot el que ell sent cada vegada que se’n puja a un escenari. La versatilitat del canari ens continua sorprenent i promet grans èxits.

 

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.