Jadel presenta el seu nou single ‘Vudú’

Èxit rere èxitJadel no deixa de sorprendre’ns. Després del seu últim senzill ‘Nada’, el de Tenerife ens presenta ‘Vudú‘, un nou single en el qual saca a relluir el seu costat més romàntic. Acompanyat del so de la guitarra, la veu de l’artista ens sedueix a l’instant.

Sempre mostrant el seu costat llatí, Jadel llança una cançó plena d’energia i bona vibra. Este tema, que cobra vida gràcies a la composició i producció del mateix artista, compta amb la mescla i masterització del Canari Studios. Amb ritmes frescos i cops de reggaeton, ‘Vudú’ et farà ballar des del primer segon. Acostant la música pop als sons llatins, ens regala una lletra romàntica en la qual l’intèrpret treu la millor versió de si mateix, mostrant-se natural i fresc.

‘Vudú’ compta a més amb un videoclip, obra també del Canari Studios, que veurà la llum el pròxim 1 de juny.

<>
Javier Luis Delgado, conegut com Jadel, és un cantant de Vistabella (Tenerife), Canàries, Espanya. Té un estil propi pop amb tocs de R&B, música danse amb mescla del sabor llatí.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadel (@jadeloficial)

>
Des que es va donar a conéixer en 2012 després de guanyar el talent xou «El Número uno«, l’artista canari ha compaginat els seus diferents projectes discogràfics com a intèrpret i compositor, amb la seua participació en muntatges musicals com Jesucrist Superstar o Evita. Compositor, arranjador i productor de David BustamanteAna guerraGemeliers, amb qui va aconseguir disc de platí, entre altres. Ha compartit escenari amb grans artistes com Miguel BoseNatalia JiménezLuis Fonsi, Franco de Vita, entre altres, i ha participat en programes de televisió com «Tu cara me suena«, «Factor X«, «Dando La Nota«, «La Voz«, «Top Star«, etc.

La carrera de l’artista des de 2008 ha vingut carregada d’èxits. En 2010 va ser guanyador premi estrella Music Awards a Miami representant a Espanya. Posteriorment, amb la seua cançó ‘Viven‘ va aconseguir el premi a la millor cançó de l’estiu, disc d’or i rècord de permanència en la llista 40. Els Neox Fan Awards tampoc se li van resistir i va ser nominat a millor cançó Neox Fan Awards amb ‘Dile Que Tú’.

Va ser nominat al Millor Actor Principal en els premis Broadway World en 2015, va produir l’àlbum ‘Porta’m’ al costat de Marcelo Frajmowicz i va ser presentador dos anys consecutius de la Gala del Carnestoltes de Tenerife en 2016 i 2017.

2019 vingué amb l’àlbum ‘Vivo‘, en el qual destaca el single ‘María’, llançat a la fi de 2018 com a avançament del disc. En 2020, sorprén amb el single ‘Llibertat’, de la mà de M2 Music Group, que va venir seguit de ‘Regalo’, ‘Nada’ i ara ‘Vudú’.

Jadel busca impressionar amb les seues cançons i portar als seus fans a sentir tot el que ell sent cada vegada que se’n puja a un escenari. La versatilitat del canari ens continua sorprenent i promet grans èxits.

 

 

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.