Jadel presenta el seu nou single ‘Vudú’

Èxit rere èxitJadel no deixa de sorprendre’ns. Després del seu últim senzill ‘Nada’, el de Tenerife ens presenta ‘Vudú‘, un nou single en el qual saca a relluir el seu costat més romàntic. Acompanyat del so de la guitarra, la veu de l’artista ens sedueix a l’instant.

Sempre mostrant el seu costat llatí, Jadel llança una cançó plena d’energia i bona vibra. Este tema, que cobra vida gràcies a la composició i producció del mateix artista, compta amb la mescla i masterització del Canari Studios. Amb ritmes frescos i cops de reggaeton, ‘Vudú’ et farà ballar des del primer segon. Acostant la música pop als sons llatins, ens regala una lletra romàntica en la qual l’intèrpret treu la millor versió de si mateix, mostrant-se natural i fresc.

‘Vudú’ compta a més amb un videoclip, obra també del Canari Studios, que veurà la llum el pròxim 1 de juny.

<>
Javier Luis Delgado, conegut com Jadel, és un cantant de Vistabella (Tenerife), Canàries, Espanya. Té un estil propi pop amb tocs de R&B, música danse amb mescla del sabor llatí.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadel (@jadeloficial)

>
Des que es va donar a conéixer en 2012 després de guanyar el talent xou “El Número uno“, l’artista canari ha compaginat els seus diferents projectes discogràfics com a intèrpret i compositor, amb la seua participació en muntatges musicals com Jesucrist Superstar o Evita. Compositor, arranjador i productor de David BustamanteAna guerraGemeliers, amb qui va aconseguir disc de platí, entre altres. Ha compartit escenari amb grans artistes com Miguel BoseNatalia JiménezLuis Fonsi, Franco de Vita, entre altres, i ha participat en programes de televisió com “Tu cara me suena“, “Factor X“, “Dando La Nota“, “La Voz“, “Top Star“, etc.

La carrera de l’artista des de 2008 ha vingut carregada d’èxits. En 2010 va ser guanyador premi estrella Music Awards a Miami representant a Espanya. Posteriorment, amb la seua cançó ‘Viven‘ va aconseguir el premi a la millor cançó de l’estiu, disc d’or i rècord de permanència en la llista 40. Els Neox Fan Awards tampoc se li van resistir i va ser nominat a millor cançó Neox Fan Awards amb ‘Dile Que Tú’.

Va ser nominat al Millor Actor Principal en els premis Broadway World en 2015, va produir l’àlbum ‘Porta’m’ al costat de Marcelo Frajmowicz i va ser presentador dos anys consecutius de la Gala del Carnestoltes de Tenerife en 2016 i 2017.

2019 vingué amb l’àlbum ‘Vivo‘, en el qual destaca el single ‘María’, llançat a la fi de 2018 com a avançament del disc. En 2020, sorprén amb el single ‘Llibertat’, de la mà de M2 Music Group, que va venir seguit de ‘Regalo’, ‘Nada’ i ara ‘Vudú’.

Jadel busca impressionar amb les seues cançons i portar als seus fans a sentir tot el que ell sent cada vegada que se’n puja a un escenari. La versatilitat del canari ens continua sorprenent i promet grans èxits.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.