Jadel presenta el seu nou single ‘Vudú’

Èxit rere èxitJadel no deixa de sorprendre’ns. Després del seu últim senzill ‘Nada’, el de Tenerife ens presenta ‘Vudú‘, un nou single en el qual saca a relluir el seu costat més romàntic. Acompanyat del so de la guitarra, la veu de l’artista ens sedueix a l’instant.

Sempre mostrant el seu costat llatí, Jadel llança una cançó plena d’energia i bona vibra. Este tema, que cobra vida gràcies a la composició i producció del mateix artista, compta amb la mescla i masterització del Canari Studios. Amb ritmes frescos i cops de reggaeton, ‘Vudú’ et farà ballar des del primer segon. Acostant la música pop als sons llatins, ens regala una lletra romàntica en la qual l’intèrpret treu la millor versió de si mateix, mostrant-se natural i fresc.

‘Vudú’ compta a més amb un videoclip, obra també del Canari Studios, que veurà la llum el pròxim 1 de juny.

<>
Javier Luis Delgado, conegut com Jadel, és un cantant de Vistabella (Tenerife), Canàries, Espanya. Té un estil propi pop amb tocs de R&B, música danse amb mescla del sabor llatí.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadel (@jadeloficial)

>
Des que es va donar a conéixer en 2012 després de guanyar el talent xou “El Número uno“, l’artista canari ha compaginat els seus diferents projectes discogràfics com a intèrpret i compositor, amb la seua participació en muntatges musicals com Jesucrist Superstar o Evita. Compositor, arranjador i productor de David BustamanteAna guerraGemeliers, amb qui va aconseguir disc de platí, entre altres. Ha compartit escenari amb grans artistes com Miguel BoseNatalia JiménezLuis Fonsi, Franco de Vita, entre altres, i ha participat en programes de televisió com “Tu cara me suena“, “Factor X“, “Dando La Nota“, “La Voz“, “Top Star“, etc.

La carrera de l’artista des de 2008 ha vingut carregada d’èxits. En 2010 va ser guanyador premi estrella Music Awards a Miami representant a Espanya. Posteriorment, amb la seua cançó ‘Viven‘ va aconseguir el premi a la millor cançó de l’estiu, disc d’or i rècord de permanència en la llista 40. Els Neox Fan Awards tampoc se li van resistir i va ser nominat a millor cançó Neox Fan Awards amb ‘Dile Que Tú’.

Va ser nominat al Millor Actor Principal en els premis Broadway World en 2015, va produir l’àlbum ‘Porta’m’ al costat de Marcelo Frajmowicz i va ser presentador dos anys consecutius de la Gala del Carnestoltes de Tenerife en 2016 i 2017.

2019 vingué amb l’àlbum ‘Vivo‘, en el qual destaca el single ‘María’, llançat a la fi de 2018 com a avançament del disc. En 2020, sorprén amb el single ‘Llibertat’, de la mà de M2 Music Group, que va venir seguit de ‘Regalo’, ‘Nada’ i ara ‘Vudú’.

Jadel busca impressionar amb les seues cançons i portar als seus fans a sentir tot el que ell sent cada vegada que se’n puja a un escenari. La versatilitat del canari ens continua sorprenent i promet grans èxits.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.