Jadel presenta el seu nou single ‘Vudú’

Èxit rere èxitJadel no deixa de sorprendre’ns. Després del seu últim senzill ‘Nada’, el de Tenerife ens presenta ‘Vudú‘, un nou single en el qual saca a relluir el seu costat més romàntic. Acompanyat del so de la guitarra, la veu de l’artista ens sedueix a l’instant.

Sempre mostrant el seu costat llatí, Jadel llança una cançó plena d’energia i bona vibra. Este tema, que cobra vida gràcies a la composició i producció del mateix artista, compta amb la mescla i masterització del Canari Studios. Amb ritmes frescos i cops de reggaeton, ‘Vudú’ et farà ballar des del primer segon. Acostant la música pop als sons llatins, ens regala una lletra romàntica en la qual l’intèrpret treu la millor versió de si mateix, mostrant-se natural i fresc.

‘Vudú’ compta a més amb un videoclip, obra també del Canari Studios, que veurà la llum el pròxim 1 de juny.

<>
Javier Luis Delgado, conegut com Jadel, és un cantant de Vistabella (Tenerife), Canàries, Espanya. Té un estil propi pop amb tocs de R&B, música danse amb mescla del sabor llatí.

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadel (@jadeloficial)

>
Des que es va donar a conéixer en 2012 després de guanyar el talent xou “El Número uno“, l’artista canari ha compaginat els seus diferents projectes discogràfics com a intèrpret i compositor, amb la seua participació en muntatges musicals com Jesucrist Superstar o Evita. Compositor, arranjador i productor de David BustamanteAna guerraGemeliers, amb qui va aconseguir disc de platí, entre altres. Ha compartit escenari amb grans artistes com Miguel BoseNatalia JiménezLuis Fonsi, Franco de Vita, entre altres, i ha participat en programes de televisió com “Tu cara me suena“, “Factor X“, “Dando La Nota“, “La Voz“, “Top Star“, etc.

La carrera de l’artista des de 2008 ha vingut carregada d’èxits. En 2010 va ser guanyador premi estrella Music Awards a Miami representant a Espanya. Posteriorment, amb la seua cançó ‘Viven‘ va aconseguir el premi a la millor cançó de l’estiu, disc d’or i rècord de permanència en la llista 40. Els Neox Fan Awards tampoc se li van resistir i va ser nominat a millor cançó Neox Fan Awards amb ‘Dile Que Tú’.

Va ser nominat al Millor Actor Principal en els premis Broadway World en 2015, va produir l’àlbum ‘Porta’m’ al costat de Marcelo Frajmowicz i va ser presentador dos anys consecutius de la Gala del Carnestoltes de Tenerife en 2016 i 2017.

2019 vingué amb l’àlbum ‘Vivo‘, en el qual destaca el single ‘María’, llançat a la fi de 2018 com a avançament del disc. En 2020, sorprén amb el single ‘Llibertat’, de la mà de M2 Music Group, que va venir seguit de ‘Regalo’, ‘Nada’ i ara ‘Vudú’.

Jadel busca impressionar amb les seues cançons i portar als seus fans a sentir tot el que ell sent cada vegada que se’n puja a un escenari. La versatilitat del canari ens continua sorprenent i promet grans èxits.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.