Jesulín de Ubrique, desolat després de la notícia de la setmana

Jesulín de Ubrique durant un festival taurí el 10 de setembre del 2017

Jesulín de Ubrique va ser el testimoni de Víctor Puerto quan va començar | GTRES

Ja és oficial: el torero amic de Jesulín de Ubrique, Víctor Puerto, confirma la seua retirada. Després de 25 anys d’alternativa, ha decidit abandonar la plaça, obligat per les numeroses lesions que ha patit al llarg de la seua trajectòria.

 

Puerto va agarrar l’alternativa el 9 d’abril del 1995 en Ciutat Reial, a on va tindre a Miguel Báez, ‘El Litri’, de padrí i a Jesulín de Ubrique de testimoni, un fet que els va acabar convertint en grans amics. En este sentit, ha pogut comptar amb el marit de María José Campanario en els moments més complicats que ha travessat com a torero.

 

Obligat a retirar-se per les lesions

El torero arrossega tot un seguit de lesions al llarg de la seua carrera però la més important és una trajectòria de 12 centímetres que afortunadament va entrar en paral·lel al recte i encara que va estar molt prop de l’anus, no va arribar a tocar cap òrgan vital. A pesar d’això, l’impacte va causar que perdera la sensibilitat de la mà dreta i la força del braç.

 

D’altra banda, Jesulín de Ubrique és un dels noms que més ha marcat la seua carrera. Esta notícia ha deixat tocat al torero andalús que no està travessant un bon moment a causa dels problemes de salut de la seua dona. A pesar de què fa molts anys que el gadità està allunyat dels mitjans de comunicació, de ben segur que reapareixerà per a dedicar unes paraules al seu gran amic Víctor Puerto després de què s’haja conegut el seu adeu definitiu al món del bou.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.