11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Jesulín de Ubrique, desolat després de la notícia de la setmana

Jesulín de Ubrique durant un festival taurí el 10 de setembre del 2017

Jesulín de Ubrique va ser el testimoni de Víctor Puerto quan va començar | GTRES

Ja és oficial: el torero amic de Jesulín de Ubrique, Víctor Puerto, confirma la seua retirada. Després de 25 anys d’alternativa, ha decidit abandonar la plaça, obligat per les numeroses lesions que ha patit al llarg de la seua trajectòria.

 

Puerto va agarrar l’alternativa el 9 d’abril del 1995 en Ciutat Reial, a on va tindre a Miguel Báez, ‘El Litri’, de padrí i a Jesulín de Ubrique de testimoni, un fet que els va acabar convertint en grans amics. En este sentit, ha pogut comptar amb el marit de María José Campanario en els moments més complicats que ha travessat com a torero.

 

Obligat a retirar-se per les lesions

El torero arrossega tot un seguit de lesions al llarg de la seua carrera però la més important és una trajectòria de 12 centímetres que afortunadament va entrar en paral·lel al recte i encara que va estar molt prop de l’anus, no va arribar a tocar cap òrgan vital. A pesar d’això, l’impacte va causar que perdera la sensibilitat de la mà dreta i la força del braç.

 

D’altra banda, Jesulín de Ubrique és un dels noms que més ha marcat la seua carrera. Esta notícia ha deixat tocat al torero andalús que no està travessant un bon moment a causa dels problemes de salut de la seua dona. A pesar de què fa molts anys que el gadità està allunyat dels mitjans de comunicació, de ben segur que reapareixerà per a dedicar unes paraules al seu gran amic Víctor Puerto després de què s’haja conegut el seu adeu definitiu al món del bou.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.