Jesulín de Ubrique, desolat després de la notícia de la setmana

Jesulín de Ubrique durant un festival taurí el 10 de setembre del 2017

Jesulín de Ubrique va ser el testimoni de Víctor Puerto quan va començar | GTRES

Ja és oficial: el torero amic de Jesulín de Ubrique, Víctor Puerto, confirma la seua retirada. Després de 25 anys d’alternativa, ha decidit abandonar la plaça, obligat per les numeroses lesions que ha patit al llarg de la seua trajectòria.

 

Puerto va agarrar l’alternativa el 9 d’abril del 1995 en Ciutat Reial, a on va tindre a Miguel Báez, ‘El Litri’, de padrí i a Jesulín de Ubrique de testimoni, un fet que els va acabar convertint en grans amics. En este sentit, ha pogut comptar amb el marit de María José Campanario en els moments més complicats que ha travessat com a torero.

 

Obligat a retirar-se per les lesions

El torero arrossega tot un seguit de lesions al llarg de la seua carrera però la més important és una trajectòria de 12 centímetres que afortunadament va entrar en paral·lel al recte i encara que va estar molt prop de l’anus, no va arribar a tocar cap òrgan vital. A pesar d’això, l’impacte va causar que perdera la sensibilitat de la mà dreta i la força del braç.

 

D’altra banda, Jesulín de Ubrique és un dels noms que més ha marcat la seua carrera. Esta notícia ha deixat tocat al torero andalús que no està travessant un bon moment a causa dels problemes de salut de la seua dona. A pesar de què fa molts anys que el gadità està allunyat dels mitjans de comunicació, de ben segur que reapareixerà per a dedicar unes paraules al seu gran amic Víctor Puerto després de què s’haja conegut el seu adeu definitiu al món del bou.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.