Jesulín de Ubrique, desolat després de la notícia de la setmana

Jesulín de Ubrique durant un festival taurí el 10 de setembre del 2017

Jesulín de Ubrique va ser el testimoni de Víctor Puerto quan va començar | GTRES

Ja és oficial: el torero amic de Jesulín de Ubrique, Víctor Puerto, confirma la seua retirada. Després de 25 anys d’alternativa, ha decidit abandonar la plaça, obligat per les numeroses lesions que ha patit al llarg de la seua trajectòria.

 

Puerto va agarrar l’alternativa el 9 d’abril del 1995 en Ciutat Reial, a on va tindre a Miguel Báez, ‘El Litri’, de padrí i a Jesulín de Ubrique de testimoni, un fet que els va acabar convertint en grans amics. En este sentit, ha pogut comptar amb el marit de María José Campanario en els moments més complicats que ha travessat com a torero.

 

Obligat a retirar-se per les lesions

El torero arrossega tot un seguit de lesions al llarg de la seua carrera però la més important és una trajectòria de 12 centímetres que afortunadament va entrar en paral·lel al recte i encara que va estar molt prop de l’anus, no va arribar a tocar cap òrgan vital. A pesar d’això, l’impacte va causar que perdera la sensibilitat de la mà dreta i la força del braç.

 

D’altra banda, Jesulín de Ubrique és un dels noms que més ha marcat la seua carrera. Esta notícia ha deixat tocat al torero andalús que no està travessant un bon moment a causa dels problemes de salut de la seua dona. A pesar de què fa molts anys que el gadità està allunyat dels mitjans de comunicació, de ben segur que reapareixerà per a dedicar unes paraules al seu gran amic Víctor Puerto després de què s’haja conegut el seu adeu definitiu al món del bou.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.