‘Mamà, estam precioses’, l’última ocurrència de les filles de Georgina Rodríguez i Cristiano Ronaldo.

Cristiano Ronaldo i Georgina Rodríguez estan a la terrassa amb els seus 4 fills

 

La nombrosa família que han format Cristiano Ronaldo i Georgina Rodriguez és un gran regal i el seu principal motor. La parella està encantada amb els menuts de la casa, els qui omplen cada racó d’alegria i protagonitzen divertits moments amb els quals els seus papàs no poden evitar riure’s. Així ho ha demostrat Giorgina al seu Instagram, qui ha compartit l’última travessura amb la qual l’han sorprés Eva i Alana Martina, de tres anys. Encara que les circumstàncies impedeixen disfrutar de les escapades de Setmana Santa, elles s’ho passen en gran sense eixir de casa, allí estan la mar de bé, i així ho fan saber. En casa han trobat l’entreteniment perfecte gràcies als pintallavis i ombres d’ulls que té la model en el seu necesser.

 

Eva i Alana Martina, filles de Georgina Rodríguez i Cristiano Ronaldo mostren el seu maquillatge amb alegria

Al costat d’una imatge del resultat d’esta sessió de makeup amb la qual, de ben segur, volien imitar a Georgina, la model ha reproduït la frase que les menudes de la casa li van dir en acabar. «Mamá estamos preshhiioosas», expressaven Alana i Martina «després d’haver destruït gran part del meu maquillatge». Això sí, la parella de Cristiano Ronaldo assegura estar encantada i passar-s’ho d’allò més bé veient com elles disfruten cada moment i assegura que quan ella era xicoteta feia el mateix. «No els puc dir res, perquè jo era igual (encara que no a tan primerenca edat). Els meus bebés», ha indicat.

La simpàtica jornada beauty, després de la qual Alana Martina esbossava un somriure, no sols ha conquistat a Georgina, sinó també a l’orgullós papà. Cristiano Ronaldo no ha dubtat en comentar la publicació i és que per a molts són la parella ideal amb una família perfecta.

[instagram]CNK64EBHHe0[/instagram]

Georgina, que al gener va complir 27 anys, travessa una etapa molt dolça en tots els aspectes.

Georgina Rodríguez s’ha convertit en una de les celebritats més famoses en els últims anys. Si bé alguns seguidors atribueixen esta fama al fet que és l’actual parella de Cristiano Ronaldo, el crack de la Juventus, la veritat és que al llarg dels anys s’ha exercit com a model i empresària, i s’ha guanyat el cor de molts fans.

 

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.