Mayte García, la dona de Cañizares, es va negar a entrar en depressió amb la mort de Santi

Mayte es la madrina de un nuevo proyecto de recaudación de fondos para la investigación del cáncer infantil

Mayte ha impulsat un nou projecte de recaptació de fons per la investigació del càncer infantil | Instagram

 

Mayte García, la dona de l’exfutbolista del València Santiago Cañizares, s’ha sincerat sobre com va viure la mort del seu fill de cinc anys a causa d’un tumor cerebral fa quasi un any i mig. El seu fill, el menut Santi, va morir en els seus braços i sa mare ha assegurat en declaracions en ‘Lecturas’ que des d’eixe moment «vaig eixir de l’habitació de l’hospital somrient, flotant». Després de tota la rabia continguda, Mayte assegura que va pensar «va eixir de mi dir ‘no seràs una mare depressiva, seràs un exemple’».

 

La dona, que acaba de presentar el seu nou projecte en Barcelona sobre la investigació del càncer infantil amb la col·laboració dels hotels Sallés, pretenen realitzar activitats durant tot l’any amb les que recaptar fons per a combatre la malaltia, segons explicava la mare en el seu perfil d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ayer fue un día intenso y cargado de emociones! Me siento inmensamente feliz y agradecida de ser la madrina del Proyecto @salleshotels destinado a la investigación del cáncer infantil. Durante todo el año realizaremos diferentes actividades que iremos anunciando, con las que recaudar fondos y combatir el #cancerinfantil Una vez más la vida me regala personas que hacen de este, un mundo mejor. Querída @ysaor13 : ojalá hubieran más personas como tú. Gracias por hacer de tu vida, tu trabajo y tu tiempo… un reto solidario. Te puedo asegurar, que la ilusión y las ganas que tengo de formar parte de tu proyecto no pasarán desapercibidas, pues mi compromiso no es solo mío, sino el de todos los niños y familias que luchan cada día por esta enfermedad. A ti @yolandallam qué decirte?… eres luz en la vida de muchos, imposible no quererte ni soltarme de tu mano. Contigo todo resulta emocionante. Por muchas vidas juntas!! A los medios de comunicación que estuvisteis ayer: gracias por tratarme con tanto cariño y respeto. Sois el mejor altavoz que tenemos. Gracias infinitas. A vosotros los que me leéis, los que me apoyáis y me escribís cada día: sois increíbles y sin vuestra ayuda nada de esto sería posible. Y a tí @encinareal , mi otra mitad: gracias por dedicarte en cuerpo y alma a enfrentarte a lo que nos arrebató a nuestros hijos. @elsuenodevicky por bandera en nuestras vidas. Te quiero.

Una publicación compartida de Mayte Garcia (@maytegarsal) el

 

Segons Mayte, la seua energia no va ser la mateixa al llarg de la malaltia del seu menut Santi. Abans de la mort del xiquet, la por i els dubtes eren constants en la seua vida, però «dos hores abans de morir Santi» les coses havien canviat. El que va sentir en aquell moment va ser tranquil·litat, i és que Santi li va donar la «força» necessària per a continuar. 

 

«La persona que tens al costat t’arrastra» assegura Mayte

 

A més a més, per a ella el que ha sigut essencial ha sigut tindre algú al costat amb la mateixa actitud. «La persona que tens al costat t’arrastra», ha assegurat sobre el seu home, i ha confessat que, sense la seua ajuda, no hauria pogut continuar i, fins i tot, hauria arribat a patir depressió.

 

Santiago Cañizares i Mayte García durant el programa d'Ana Rosa Quintana

Santiago Cañizares i Mayte García en una fotografia d’arxiu | Telecinco
 

 

Finalment, la dona de Cañizares també ha revelat que les seues altres filles, la de huit anys i les dos bessones de Santi, són les que li donen forces per a seguir avant: «La meua responsabilitat són elles, volia que tragueren una lectura positiva de la mort». És per eixe motiu que la parella, en lloc d’un enterrament, van voler que el menut tinguera una festa de despedida, en la que el van incinerar vestit de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.