Mayte García, la dona de Cañizares, es va negar a entrar en depressió amb la mort de Santi

Mayte es la madrina de un nuevo proyecto de recaudación de fondos para la investigación del cáncer infantil

Mayte ha impulsat un nou projecte de recaptació de fons per la investigació del càncer infantil | Instagram

 

Mayte García, la dona de l’exfutbolista del València Santiago Cañizares, s’ha sincerat sobre com va viure la mort del seu fill de cinc anys a causa d’un tumor cerebral fa quasi un any i mig. El seu fill, el menut Santi, va morir en els seus braços i sa mare ha assegurat en declaracions en ‘Lecturas’ que des d’eixe moment «vaig eixir de l’habitació de l’hospital somrient, flotant». Després de tota la rabia continguda, Mayte assegura que va pensar «va eixir de mi dir ‘no seràs una mare depressiva, seràs un exemple’».

 

La dona, que acaba de presentar el seu nou projecte en Barcelona sobre la investigació del càncer infantil amb la col·laboració dels hotels Sallés, pretenen realitzar activitats durant tot l’any amb les que recaptar fons per a combatre la malaltia, segons explicava la mare en el seu perfil d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ayer fue un día intenso y cargado de emociones! Me siento inmensamente feliz y agradecida de ser la madrina del Proyecto @salleshotels destinado a la investigación del cáncer infantil. Durante todo el año realizaremos diferentes actividades que iremos anunciando, con las que recaudar fondos y combatir el #cancerinfantil Una vez más la vida me regala personas que hacen de este, un mundo mejor. Querída @ysaor13 : ojalá hubieran más personas como tú. Gracias por hacer de tu vida, tu trabajo y tu tiempo… un reto solidario. Te puedo asegurar, que la ilusión y las ganas que tengo de formar parte de tu proyecto no pasarán desapercibidas, pues mi compromiso no es solo mío, sino el de todos los niños y familias que luchan cada día por esta enfermedad. A ti @yolandallam qué decirte?… eres luz en la vida de muchos, imposible no quererte ni soltarme de tu mano. Contigo todo resulta emocionante. Por muchas vidas juntas!! A los medios de comunicación que estuvisteis ayer: gracias por tratarme con tanto cariño y respeto. Sois el mejor altavoz que tenemos. Gracias infinitas. A vosotros los que me leéis, los que me apoyáis y me escribís cada día: sois increíbles y sin vuestra ayuda nada de esto sería posible. Y a tí @encinareal , mi otra mitad: gracias por dedicarte en cuerpo y alma a enfrentarte a lo que nos arrebató a nuestros hijos. @elsuenodevicky por bandera en nuestras vidas. Te quiero.

Una publicación compartida de Mayte Garcia (@maytegarsal) el

 

Segons Mayte, la seua energia no va ser la mateixa al llarg de la malaltia del seu menut Santi. Abans de la mort del xiquet, la por i els dubtes eren constants en la seua vida, però «dos hores abans de morir Santi» les coses havien canviat. El que va sentir en aquell moment va ser tranquil·litat, i és que Santi li va donar la «força» necessària per a continuar. 

 

«La persona que tens al costat t’arrastra» assegura Mayte

 

A més a més, per a ella el que ha sigut essencial ha sigut tindre algú al costat amb la mateixa actitud. «La persona que tens al costat t’arrastra», ha assegurat sobre el seu home, i ha confessat que, sense la seua ajuda, no hauria pogut continuar i, fins i tot, hauria arribat a patir depressió.

 

Santiago Cañizares i Mayte García durant el programa d'Ana Rosa Quintana

Santiago Cañizares i Mayte García en una fotografia d’arxiu | Telecinco
 

 

Finalment, la dona de Cañizares també ha revelat que les seues altres filles, la de huit anys i les dos bessones de Santi, són les que li donen forces per a seguir avant: «La meua responsabilitat són elles, volia que tragueren una lectura positiva de la mort». És per eixe motiu que la parella, en lloc d’un enterrament, van voler que el menut tinguera una festa de despedida, en la que el van incinerar vestit de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.