Mayte García, la dona de Cañizares, es va negar a entrar en depressió amb la mort de Santi

Mayte es la madrina de un nuevo proyecto de recaudación de fondos para la investigación del cáncer infantil

Mayte ha impulsat un nou projecte de recaptació de fons per la investigació del càncer infantil | Instagram

 

Mayte García, la dona de l’exfutbolista del València Santiago Cañizares, s’ha sincerat sobre com va viure la mort del seu fill de cinc anys a causa d’un tumor cerebral fa quasi un any i mig. El seu fill, el menut Santi, va morir en els seus braços i sa mare ha assegurat en declaracions en ‘Lecturas’ que des d’eixe moment «vaig eixir de l’habitació de l’hospital somrient, flotant». Després de tota la rabia continguda, Mayte assegura que va pensar «va eixir de mi dir ‘no seràs una mare depressiva, seràs un exemple’».

 

La dona, que acaba de presentar el seu nou projecte en Barcelona sobre la investigació del càncer infantil amb la col·laboració dels hotels Sallés, pretenen realitzar activitats durant tot l’any amb les que recaptar fons per a combatre la malaltia, segons explicava la mare en el seu perfil d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ayer fue un día intenso y cargado de emociones! Me siento inmensamente feliz y agradecida de ser la madrina del Proyecto @salleshotels destinado a la investigación del cáncer infantil. Durante todo el año realizaremos diferentes actividades que iremos anunciando, con las que recaudar fondos y combatir el #cancerinfantil Una vez más la vida me regala personas que hacen de este, un mundo mejor. Querída @ysaor13 : ojalá hubieran más personas como tú. Gracias por hacer de tu vida, tu trabajo y tu tiempo… un reto solidario. Te puedo asegurar, que la ilusión y las ganas que tengo de formar parte de tu proyecto no pasarán desapercibidas, pues mi compromiso no es solo mío, sino el de todos los niños y familias que luchan cada día por esta enfermedad. A ti @yolandallam qué decirte?… eres luz en la vida de muchos, imposible no quererte ni soltarme de tu mano. Contigo todo resulta emocionante. Por muchas vidas juntas!! A los medios de comunicación que estuvisteis ayer: gracias por tratarme con tanto cariño y respeto. Sois el mejor altavoz que tenemos. Gracias infinitas. A vosotros los que me leéis, los que me apoyáis y me escribís cada día: sois increíbles y sin vuestra ayuda nada de esto sería posible. Y a tí @encinareal , mi otra mitad: gracias por dedicarte en cuerpo y alma a enfrentarte a lo que nos arrebató a nuestros hijos. @elsuenodevicky por bandera en nuestras vidas. Te quiero.

Una publicación compartida de Mayte Garcia (@maytegarsal) el

 

Segons Mayte, la seua energia no va ser la mateixa al llarg de la malaltia del seu menut Santi. Abans de la mort del xiquet, la por i els dubtes eren constants en la seua vida, però «dos hores abans de morir Santi» les coses havien canviat. El que va sentir en aquell moment va ser tranquil·litat, i és que Santi li va donar la «força» necessària per a continuar. 

 

«La persona que tens al costat t’arrastra» assegura Mayte

 

A més a més, per a ella el que ha sigut essencial ha sigut tindre algú al costat amb la mateixa actitud. «La persona que tens al costat t’arrastra», ha assegurat sobre el seu home, i ha confessat que, sense la seua ajuda, no hauria pogut continuar i, fins i tot, hauria arribat a patir depressió.

 

Santiago Cañizares i Mayte García durant el programa d'Ana Rosa Quintana

Santiago Cañizares i Mayte García en una fotografia d’arxiu | Telecinco
 

 

Finalment, la dona de Cañizares també ha revelat que les seues altres filles, la de huit anys i les dos bessones de Santi, són les que li donen forces per a seguir avant: «La meua responsabilitat són elles, volia que tragueren una lectura positiva de la mort». És per eixe motiu que la parella, en lloc d’un enterrament, van voler que el menut tinguera una festa de despedida, en la que el van incinerar vestit de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.