Mayte García, la dona de Cañizares, es va negar a entrar en depressió amb la mort de Santi

Mayte es la madrina de un nuevo proyecto de recaudación de fondos para la investigación del cáncer infantil

Mayte ha impulsat un nou projecte de recaptació de fons per la investigació del càncer infantil | Instagram

 

Mayte García, la dona de l’exfutbolista del València Santiago Cañizares, s’ha sincerat sobre com va viure la mort del seu fill de cinc anys a causa d’un tumor cerebral fa quasi un any i mig. El seu fill, el menut Santi, va morir en els seus braços i sa mare ha assegurat en declaracions en ‘Lecturas’ que des d’eixe moment «vaig eixir de l’habitació de l’hospital somrient, flotant». Després de tota la rabia continguda, Mayte assegura que va pensar «va eixir de mi dir ‘no seràs una mare depressiva, seràs un exemple’».

 

La dona, que acaba de presentar el seu nou projecte en Barcelona sobre la investigació del càncer infantil amb la col·laboració dels hotels Sallés, pretenen realitzar activitats durant tot l’any amb les que recaptar fons per a combatre la malaltia, segons explicava la mare en el seu perfil d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ayer fue un día intenso y cargado de emociones! Me siento inmensamente feliz y agradecida de ser la madrina del Proyecto @salleshotels destinado a la investigación del cáncer infantil. Durante todo el año realizaremos diferentes actividades que iremos anunciando, con las que recaudar fondos y combatir el #cancerinfantil Una vez más la vida me regala personas que hacen de este, un mundo mejor. Querída @ysaor13 : ojalá hubieran más personas como tú. Gracias por hacer de tu vida, tu trabajo y tu tiempo… un reto solidario. Te puedo asegurar, que la ilusión y las ganas que tengo de formar parte de tu proyecto no pasarán desapercibidas, pues mi compromiso no es solo mío, sino el de todos los niños y familias que luchan cada día por esta enfermedad. A ti @yolandallam qué decirte?… eres luz en la vida de muchos, imposible no quererte ni soltarme de tu mano. Contigo todo resulta emocionante. Por muchas vidas juntas!! A los medios de comunicación que estuvisteis ayer: gracias por tratarme con tanto cariño y respeto. Sois el mejor altavoz que tenemos. Gracias infinitas. A vosotros los que me leéis, los que me apoyáis y me escribís cada día: sois increíbles y sin vuestra ayuda nada de esto sería posible. Y a tí @encinareal , mi otra mitad: gracias por dedicarte en cuerpo y alma a enfrentarte a lo que nos arrebató a nuestros hijos. @elsuenodevicky por bandera en nuestras vidas. Te quiero.

Una publicación compartida de Mayte Garcia (@maytegarsal) el

 

Segons Mayte, la seua energia no va ser la mateixa al llarg de la malaltia del seu menut Santi. Abans de la mort del xiquet, la por i els dubtes eren constants en la seua vida, però «dos hores abans de morir Santi» les coses havien canviat. El que va sentir en aquell moment va ser tranquil·litat, i és que Santi li va donar la «força» necessària per a continuar. 

 

«La persona que tens al costat t’arrastra» assegura Mayte

 

A més a més, per a ella el que ha sigut essencial ha sigut tindre algú al costat amb la mateixa actitud. «La persona que tens al costat t’arrastra», ha assegurat sobre el seu home, i ha confessat que, sense la seua ajuda, no hauria pogut continuar i, fins i tot, hauria arribat a patir depressió.

 

Santiago Cañizares i Mayte García durant el programa d'Ana Rosa Quintana

Santiago Cañizares i Mayte García en una fotografia d’arxiu | Telecinco
 

 

Finalment, la dona de Cañizares també ha revelat que les seues altres filles, la de huit anys i les dos bessones de Santi, són les que li donen forces per a seguir avant: «La meua responsabilitat són elles, volia que tragueren una lectura positiva de la mort». És per eixe motiu que la parella, en lloc d’un enterrament, van voler que el menut tinguera una festa de despedida, en la que el van incinerar vestit de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.