Mayte García, la dona de Cañizares, es va negar a entrar en depressió amb la mort de Santi

Mayte es la madrina de un nuevo proyecto de recaudación de fondos para la investigación del cáncer infantil

Mayte ha impulsat un nou projecte de recaptació de fons per la investigació del càncer infantil | Instagram

 

Mayte García, la dona de l’exfutbolista del València Santiago Cañizares, s’ha sincerat sobre com va viure la mort del seu fill de cinc anys a causa d’un tumor cerebral fa quasi un any i mig. El seu fill, el menut Santi, va morir en els seus braços i sa mare ha assegurat en declaracions en ‘Lecturas’ que des d’eixe moment «vaig eixir de l’habitació de l’hospital somrient, flotant». Després de tota la rabia continguda, Mayte assegura que va pensar «va eixir de mi dir ‘no seràs una mare depressiva, seràs un exemple’».

 

La dona, que acaba de presentar el seu nou projecte en Barcelona sobre la investigació del càncer infantil amb la col·laboració dels hotels Sallés, pretenen realitzar activitats durant tot l’any amb les que recaptar fons per a combatre la malaltia, segons explicava la mare en el seu perfil d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ayer fue un día intenso y cargado de emociones! Me siento inmensamente feliz y agradecida de ser la madrina del Proyecto @salleshotels destinado a la investigación del cáncer infantil. Durante todo el año realizaremos diferentes actividades que iremos anunciando, con las que recaudar fondos y combatir el #cancerinfantil Una vez más la vida me regala personas que hacen de este, un mundo mejor. Querída @ysaor13 : ojalá hubieran más personas como tú. Gracias por hacer de tu vida, tu trabajo y tu tiempo… un reto solidario. Te puedo asegurar, que la ilusión y las ganas que tengo de formar parte de tu proyecto no pasarán desapercibidas, pues mi compromiso no es solo mío, sino el de todos los niños y familias que luchan cada día por esta enfermedad. A ti @yolandallam qué decirte?… eres luz en la vida de muchos, imposible no quererte ni soltarme de tu mano. Contigo todo resulta emocionante. Por muchas vidas juntas!! A los medios de comunicación que estuvisteis ayer: gracias por tratarme con tanto cariño y respeto. Sois el mejor altavoz que tenemos. Gracias infinitas. A vosotros los que me leéis, los que me apoyáis y me escribís cada día: sois increíbles y sin vuestra ayuda nada de esto sería posible. Y a tí @encinareal , mi otra mitad: gracias por dedicarte en cuerpo y alma a enfrentarte a lo que nos arrebató a nuestros hijos. @elsuenodevicky por bandera en nuestras vidas. Te quiero.

Una publicación compartida de Mayte Garcia (@maytegarsal) el

 

Segons Mayte, la seua energia no va ser la mateixa al llarg de la malaltia del seu menut Santi. Abans de la mort del xiquet, la por i els dubtes eren constants en la seua vida, però «dos hores abans de morir Santi» les coses havien canviat. El que va sentir en aquell moment va ser tranquil·litat, i és que Santi li va donar la «força» necessària per a continuar. 

 

«La persona que tens al costat t’arrastra» assegura Mayte

 

A més a més, per a ella el que ha sigut essencial ha sigut tindre algú al costat amb la mateixa actitud. «La persona que tens al costat t’arrastra», ha assegurat sobre el seu home, i ha confessat que, sense la seua ajuda, no hauria pogut continuar i, fins i tot, hauria arribat a patir depressió.

 

Santiago Cañizares i Mayte García durant el programa d'Ana Rosa Quintana

Santiago Cañizares i Mayte García en una fotografia d’arxiu | Telecinco
 

 

Finalment, la dona de Cañizares també ha revelat que les seues altres filles, la de huit anys i les dos bessones de Santi, són les que li donen forces per a seguir avant: «La meua responsabilitat són elles, volia que tragueren una lectura positiva de la mort». És per eixe motiu que la parella, en lloc d’un enterrament, van voler que el menut tinguera una festa de despedida, en la que el van incinerar vestit de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.