Nagore Robles i Sandra Barneda, en plena guerra per la custòdia del seu gos

 

A pesar de no tindre fills, la ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles està sent més dura de l’habitual, ja que les dos estan lluitant per la custòdia de la seua mascota. Es tracta d’un gos de color blanc que es diu Nash, i la seua vida s’ha vist trastocada per la ruptura de la parella.

 

Pel que pareix, de moment, les dos es coordinen per a vore al gos, encara que això sí, ho fan a través de terceres persones per a evitar vore’s les cares. De fet, segons algunes informacions, eixa tercera persona seria la seua dona de la neteja.

 

 

La treballadora ha sigut vista amb una bossa negra de deport a l’entrada de la porta de Nagore. Després de deixar la bossa, l’empleada va ser vista passejant al gos i deixant-lo en casa de Sandra, complint amb les exigències de la seua cap.

 

L’exparella compartirà plató

A pesar de la mala relació que pareix que existix entre les dos, la presentadora ha volgut deixar clar que no li importarà coincidir amb Nagore en ‘MYHYV’: «No m’ha importat mai compartir plató amb ella, tampoc ara», assegurava fa uns dies.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.