Nagore Robles i Sandra Barneda, en plena guerra per la custòdia del seu gos

 

A pesar de no tindre fills, la ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles està sent més dura de l’habitual, ja que les dos estan lluitant per la custòdia de la seua mascota. Es tracta d’un gos de color blanc que es diu Nash, i la seua vida s’ha vist trastocada per la ruptura de la parella.

 

Pel que pareix, de moment, les dos es coordinen per a vore al gos, encara que això sí, ho fan a través de terceres persones per a evitar vore’s les cares. De fet, segons algunes informacions, eixa tercera persona seria la seua dona de la neteja.

 

 

La treballadora ha sigut vista amb una bossa negra de deport a l’entrada de la porta de Nagore. Després de deixar la bossa, l’empleada va ser vista passejant al gos i deixant-lo en casa de Sandra, complint amb les exigències de la seua cap.

 

L’exparella compartirà plató

A pesar de la mala relació que pareix que existix entre les dos, la presentadora ha volgut deixar clar que no li importarà coincidir amb Nagore en ‘MYHYV’: «No m’ha importat mai compartir plató amb ella, tampoc ara», assegurava fa uns dies.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.