Nagore Robles i Sandra Barneda, en plena guerra per la custòdia del seu gos

 

A pesar de no tindre fills, la ruptura entre Sandra Barneda i Nagore Robles està sent més dura de l’habitual, ja que les dos estan lluitant per la custòdia de la seua mascota. Es tracta d’un gos de color blanc que es diu Nash, i la seua vida s’ha vist trastocada per la ruptura de la parella.

 

Pel que pareix, de moment, les dos es coordinen per a vore al gos, encara que això sí, ho fan a través de terceres persones per a evitar vore’s les cares. De fet, segons algunes informacions, eixa tercera persona seria la seua dona de la neteja.

 

 

La treballadora ha sigut vista amb una bossa negra de deport a l’entrada de la porta de Nagore. Després de deixar la bossa, l’empleada va ser vista passejant al gos i deixant-lo en casa de Sandra, complint amb les exigències de la seua cap.

 

L’exparella compartirà plató

A pesar de la mala relació que pareix que existix entre les dos, la presentadora ha volgut deixar clar que no li importarà coincidir amb Nagore en ‘MYHYV’: «No m’ha importat mai compartir plató amb ella, tampoc ara», assegurava fa uns dies.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.