Pilar Rubio tria el color roig com a segon ‘look’ nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa nupcial | INSTAGRAM @PILARRUBIO_OFICIAL

 

 

La cerimònia de boda de Pilar Rubio i Sergio Ramos, celebrada el passat mes de juny, ha sigut un dels events més esperats i seguits pels mitjans de comunicació. Juntament amb la boda de Belén Esteban i Miguel Marcos, ha sigut un dels actes més rellevants d’enguany.

 

La unió del futbolista i de la col·laboradora d’‘El Hormiguero’ ha sigut analitzada en cada detall, i l’estilisme lluït per la nóvia ha sigut el centre d’atenció. Pilar Rubio es va vestir per l’ocasió tan especial amb un disseny de Zuhair Murad de pedreria i amb un preciós escot en forma de V.

 

Si bé és cert que la parella s’ha animat a mostrat a la premsa alguns dels moments més íntims, com ara l’apassionat bes que es van fer davant de les càmeres, tenim poca informació sobre el convit que es va celebrar després de la cerimònia, o sobre els convidats que van poder disfrutar de la festa amb els nostres protagonistes.

 

La gran festa que concloïa el casament

Es rumorejava que Pilar Rubio canviaria de ‘look’ per a assistir a la festa que donaria per conclosa la cerimònia nupcial. Una de les sospites que s’ha pogut confirmar és que la presentadora va triar un dels colors vetats per als convidats, el roig. I el cas és que no es va conformar amb una tonalitat qualsevol, sinó amb un roig cridaner que la va fer lluir espectacular.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️Rn’R❤️ Wedding day

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

No obstant això, eixe descobriment no ha arribat fins que han passat unes quantes setmanes després de la boda. Gràcies a unes publicacions que ha penjat la parella en el seu perfil d’Instagram, hem pogut vore a Pilar Rubio enfundada en un ‘look’ molt atrevit durant el convit.

 

Vestida amb una ajustada granota de color roig cridaner, la model lluïa un estilisme de la mateixa marca que el seu vestit blanc nupcial i del mateix estil, sense mànigues i amb un escot en V.

 

 

 

 

Eixes fotografies han rebut milers de ‘likes’ i de comentaris, i poden llegir-se opinions de tota classe. Encara que la gran part dels seus seguidors han opinat que la indumentària de Pilar Rubio era ‘xoni’, la veritat és que és evident que la parella va disfrutar de la celebració i la recordaran com uns dels millors moments de la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.