Pilar Rubio tria el color roig com a segon ‘look’ nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa nupcial | INSTAGRAM @PILARRUBIO_OFICIAL

 

 

La cerimònia de boda de Pilar Rubio i Sergio Ramos, celebrada el passat mes de juny, ha sigut un dels events més esperats i seguits pels mitjans de comunicació. Juntament amb la boda de Belén Esteban i Miguel Marcos, ha sigut un dels actes més rellevants d’enguany.

 

La unió del futbolista i de la col·laboradora d’‘El Hormiguero’ ha sigut analitzada en cada detall, i l’estilisme lluït per la nóvia ha sigut el centre d’atenció. Pilar Rubio es va vestir per l’ocasió tan especial amb un disseny de Zuhair Murad de pedreria i amb un preciós escot en forma de V.

 

Si bé és cert que la parella s’ha animat a mostrat a la premsa alguns dels moments més íntims, com ara l’apassionat bes que es van fer davant de les càmeres, tenim poca informació sobre el convit que es va celebrar després de la cerimònia, o sobre els convidats que van poder disfrutar de la festa amb els nostres protagonistes.

 

La gran festa que concloïa el casament

Es rumorejava que Pilar Rubio canviaria de ‘look’ per a assistir a la festa que donaria per conclosa la cerimònia nupcial. Una de les sospites que s’ha pogut confirmar és que la presentadora va triar un dels colors vetats per als convidats, el roig. I el cas és que no es va conformar amb una tonalitat qualsevol, sinó amb un roig cridaner que la va fer lluir espectacular.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️Rn’R❤️ Wedding day

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

No obstant això, eixe descobriment no ha arribat fins que han passat unes quantes setmanes després de la boda. Gràcies a unes publicacions que ha penjat la parella en el seu perfil d’Instagram, hem pogut vore a Pilar Rubio enfundada en un ‘look’ molt atrevit durant el convit.

 

Vestida amb una ajustada granota de color roig cridaner, la model lluïa un estilisme de la mateixa marca que el seu vestit blanc nupcial i del mateix estil, sense mànigues i amb un escot en V.

 

 

 

 

Eixes fotografies han rebut milers de ‘likes’ i de comentaris, i poden llegir-se opinions de tota classe. Encara que la gran part dels seus seguidors han opinat que la indumentària de Pilar Rubio era ‘xoni’, la veritat és que és evident que la parella va disfrutar de la celebració i la recordaran com uns dels millors moments de la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.