Pilar Rubio tria el color roig com a segon ‘look’ nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa nupcial | INSTAGRAM @PILARRUBIO_OFICIAL

 

 

La cerimònia de boda de Pilar Rubio i Sergio Ramos, celebrada el passat mes de juny, ha sigut un dels events més esperats i seguits pels mitjans de comunicació. Juntament amb la boda de Belén Esteban i Miguel Marcos, ha sigut un dels actes més rellevants d’enguany.

 

La unió del futbolista i de la col·laboradora d’‘El Hormiguero’ ha sigut analitzada en cada detall, i l’estilisme lluït per la nóvia ha sigut el centre d’atenció. Pilar Rubio es va vestir per l’ocasió tan especial amb un disseny de Zuhair Murad de pedreria i amb un preciós escot en forma de V.

 

Si bé és cert que la parella s’ha animat a mostrat a la premsa alguns dels moments més íntims, com ara l’apassionat bes que es van fer davant de les càmeres, tenim poca informació sobre el convit que es va celebrar després de la cerimònia, o sobre els convidats que van poder disfrutar de la festa amb els nostres protagonistes.

 

La gran festa que concloïa el casament

Es rumorejava que Pilar Rubio canviaria de ‘look’ per a assistir a la festa que donaria per conclosa la cerimònia nupcial. Una de les sospites que s’ha pogut confirmar és que la presentadora va triar un dels colors vetats per als convidats, el roig. I el cas és que no es va conformar amb una tonalitat qualsevol, sinó amb un roig cridaner que la va fer lluir espectacular.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️Rn’R❤️ Wedding day

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

No obstant això, eixe descobriment no ha arribat fins que han passat unes quantes setmanes després de la boda. Gràcies a unes publicacions que ha penjat la parella en el seu perfil d’Instagram, hem pogut vore a Pilar Rubio enfundada en un ‘look’ molt atrevit durant el convit.

 

Vestida amb una ajustada granota de color roig cridaner, la model lluïa un estilisme de la mateixa marca que el seu vestit blanc nupcial i del mateix estil, sense mànigues i amb un escot en V.

 

 

 

 

Eixes fotografies han rebut milers de ‘likes’ i de comentaris, i poden llegir-se opinions de tota classe. Encara que la gran part dels seus seguidors han opinat que la indumentària de Pilar Rubio era ‘xoni’, la veritat és que és evident que la parella va disfrutar de la celebració i la recordaran com uns dels millors moments de la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.