Pilar Rubio tria el color roig com a segon ‘look’ nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa nupcial | INSTAGRAM @PILARRUBIO_OFICIAL

 

 

La cerimònia de boda de Pilar Rubio i Sergio Ramos, celebrada el passat mes de juny, ha sigut un dels events més esperats i seguits pels mitjans de comunicació. Juntament amb la boda de Belén Esteban i Miguel Marcos, ha sigut un dels actes més rellevants d’enguany.

 

La unió del futbolista i de la col·laboradora d’‘El Hormiguero’ ha sigut analitzada en cada detall, i l’estilisme lluït per la nóvia ha sigut el centre d’atenció. Pilar Rubio es va vestir per l’ocasió tan especial amb un disseny de Zuhair Murad de pedreria i amb un preciós escot en forma de V.

 

Si bé és cert que la parella s’ha animat a mostrat a la premsa alguns dels moments més íntims, com ara l’apassionat bes que es van fer davant de les càmeres, tenim poca informació sobre el convit que es va celebrar després de la cerimònia, o sobre els convidats que van poder disfrutar de la festa amb els nostres protagonistes.

 

La gran festa que concloïa el casament

Es rumorejava que Pilar Rubio canviaria de ‘look’ per a assistir a la festa que donaria per conclosa la cerimònia nupcial. Una de les sospites que s’ha pogut confirmar és que la presentadora va triar un dels colors vetats per als convidats, el roig. I el cas és que no es va conformar amb una tonalitat qualsevol, sinó amb un roig cridaner que la va fer lluir espectacular.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️Rn’R❤️ Wedding day

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

No obstant això, eixe descobriment no ha arribat fins que han passat unes quantes setmanes després de la boda. Gràcies a unes publicacions que ha penjat la parella en el seu perfil d’Instagram, hem pogut vore a Pilar Rubio enfundada en un ‘look’ molt atrevit durant el convit.

 

Vestida amb una ajustada granota de color roig cridaner, la model lluïa un estilisme de la mateixa marca que el seu vestit blanc nupcial i del mateix estil, sense mànigues i amb un escot en V.

 

 

 

 

Eixes fotografies han rebut milers de ‘likes’ i de comentaris, i poden llegir-se opinions de tota classe. Encara que la gran part dels seus seguidors han opinat que la indumentària de Pilar Rubio era ‘xoni’, la veritat és que és evident que la parella va disfrutar de la celebració i la recordaran com uns dels millors moments de la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.