Pilar Rubio tria el color roig com a segon ‘look’ nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seva festa nupcial

Pilar Rubio i Sergio Ramos durant la seua festa nupcial | INSTAGRAM @PILARRUBIO_OFICIAL

 

 

La cerimònia de boda de Pilar Rubio i Sergio Ramos, celebrada el passat mes de juny, ha sigut un dels events més esperats i seguits pels mitjans de comunicació. Juntament amb la boda de Belén Esteban i Miguel Marcos, ha sigut un dels actes més rellevants d’enguany.

 

La unió del futbolista i de la col·laboradora d’‘El Hormiguero’ ha sigut analitzada en cada detall, i l’estilisme lluït per la nóvia ha sigut el centre d’atenció. Pilar Rubio es va vestir per l’ocasió tan especial amb un disseny de Zuhair Murad de pedreria i amb un preciós escot en forma de V.

 

Si bé és cert que la parella s’ha animat a mostrat a la premsa alguns dels moments més íntims, com ara l’apassionat bes que es van fer davant de les càmeres, tenim poca informació sobre el convit que es va celebrar després de la cerimònia, o sobre els convidats que van poder disfrutar de la festa amb els nostres protagonistes.

 

La gran festa que concloïa el casament

Es rumorejava que Pilar Rubio canviaria de ‘look’ per a assistir a la festa que donaria per conclosa la cerimònia nupcial. Una de les sospites que s’ha pogut confirmar és que la presentadora va triar un dels colors vetats per als convidats, el roig. I el cas és que no es va conformar amb una tonalitat qualsevol, sinó amb un roig cridaner que la va fer lluir espectacular.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️Rn’R❤️ Wedding day

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

 

 

No obstant això, eixe descobriment no ha arribat fins que han passat unes quantes setmanes després de la boda. Gràcies a unes publicacions que ha penjat la parella en el seu perfil d’Instagram, hem pogut vore a Pilar Rubio enfundada en un ‘look’ molt atrevit durant el convit.

 

Vestida amb una ajustada granota de color roig cridaner, la model lluïa un estilisme de la mateixa marca que el seu vestit blanc nupcial i del mateix estil, sense mànigues i amb un escot en V.

 

 

 

 

Eixes fotografies han rebut milers de ‘likes’ i de comentaris, i poden llegir-se opinions de tota classe. Encara que la gran part dels seus seguidors han opinat que la indumentària de Pilar Rubio era ‘xoni’, la veritat és que és evident que la parella va disfrutar de la celebració i la recordaran com uns dels millors moments de la seua vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.