Un poble espanyol ofereix treball i habitatge gratuït a les famílies que es muden allí

 

Un xicotet poble espanyol amb menys de 200 habitants, anomenat Griegos, ofereix treball i lloguer gratis per tres mesos a les famílies de qualsevol lloc del món que vulguen mudar-se a viure allí. L’única condició és que els qui pretenguen establir-se en eixe lloc tinguen fills en edat escolar.

Griegos és una localitat que es promociona com “el segon poble més alt d’Espanya”, i se situa a la província de Terol, en la comunitat d’Aragó. Per a atraure més gent a eixe poble de muntanya, l’ajuntament local va pujar un vídeo a les xarxes socials, i en poques hores va rebre milers de sol·licituds de famílies espanyoles i d’altres punts del món.

Bàsicament, la proposta naix de la necessitat de mantindre l’escola del lloc en funcionament. Actualment només compten amb huit alumnes, i la idea és arribar als 12 estudiants, la qual cosa permetrà dividir les classes en dos grups diferents.

Ocupacions disponibles

 

El municipi, que té 132 habitants d’acord amb l’últim cens, ofereix treball per als quals vulguen establir-se en el restaurant i a l’hotel del poble. Dos treballs en el primer cas, en cuina i en atenció, que pot ser per a un matrimoni; i en el segon cas, una ocupació com a gestor de l’hotel, que ha sigut recentment remodelat.

A més, d’acord amb l’informat per les autoritats al senyal ‘Aragón Noticias’, el poble compta amb una excel·lent xarxa de fibra òptica, perquè qualsevol que arribe puga mantindre el seu treball a la distància.

“T’esperem en Griegos, un dels meravellosos pobles de la Serra d’Albarrasí, que continua lluitant contra la despoblació rural”, van expressar les autoritats en les xarxes.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.