Un poble espanyol ofereix treball i habitatge gratuït a les famílies que es muden allí

 

Un xicotet poble espanyol amb menys de 200 habitants, anomenat Griegos, ofereix treball i lloguer gratis per tres mesos a les famílies de qualsevol lloc del món que vulguen mudar-se a viure allí. L’única condició és que els qui pretenguen establir-se en eixe lloc tinguen fills en edat escolar.

Griegos és una localitat que es promociona com “el segon poble més alt d’Espanya”, i se situa a la província de Terol, en la comunitat d’Aragó. Per a atraure més gent a eixe poble de muntanya, l’ajuntament local va pujar un vídeo a les xarxes socials, i en poques hores va rebre milers de sol·licituds de famílies espanyoles i d’altres punts del món.

Bàsicament, la proposta naix de la necessitat de mantindre l’escola del lloc en funcionament. Actualment només compten amb huit alumnes, i la idea és arribar als 12 estudiants, la qual cosa permetrà dividir les classes en dos grups diferents.

Ocupacions disponibles

 

El municipi, que té 132 habitants d’acord amb l’últim cens, ofereix treball per als quals vulguen establir-se en el restaurant i a l’hotel del poble. Dos treballs en el primer cas, en cuina i en atenció, que pot ser per a un matrimoni; i en el segon cas, una ocupació com a gestor de l’hotel, que ha sigut recentment remodelat.

A més, d’acord amb l’informat per les autoritats al senyal ‘Aragón Noticias’, el poble compta amb una excel·lent xarxa de fibra òptica, perquè qualsevol que arribe puga mantindre el seu treball a la distància.

“T’esperem en Griegos, un dels meravellosos pobles de la Serra d’Albarrasí, que continua lluitant contra la despoblació rural”, van expressar les autoritats en les xarxes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.