Un poble espanyol ofereix treball i habitatge gratuït a les famílies que es muden allí

 

Un xicotet poble espanyol amb menys de 200 habitants, anomenat Griegos, ofereix treball i lloguer gratis per tres mesos a les famílies de qualsevol lloc del món que vulguen mudar-se a viure allí. L’única condició és que els qui pretenguen establir-se en eixe lloc tinguen fills en edat escolar.

Griegos és una localitat que es promociona com “el segon poble més alt d’Espanya”, i se situa a la província de Terol, en la comunitat d’Aragó. Per a atraure més gent a eixe poble de muntanya, l’ajuntament local va pujar un vídeo a les xarxes socials, i en poques hores va rebre milers de sol·licituds de famílies espanyoles i d’altres punts del món.

Bàsicament, la proposta naix de la necessitat de mantindre l’escola del lloc en funcionament. Actualment només compten amb huit alumnes, i la idea és arribar als 12 estudiants, la qual cosa permetrà dividir les classes en dos grups diferents.

Ocupacions disponibles

 

El municipi, que té 132 habitants d’acord amb l’últim cens, ofereix treball per als quals vulguen establir-se en el restaurant i a l’hotel del poble. Dos treballs en el primer cas, en cuina i en atenció, que pot ser per a un matrimoni; i en el segon cas, una ocupació com a gestor de l’hotel, que ha sigut recentment remodelat.

A més, d’acord amb l’informat per les autoritats al senyal ‘Aragón Noticias’, el poble compta amb una excel·lent xarxa de fibra òptica, perquè qualsevol que arribe puga mantindre el seu treball a la distància.

“T’esperem en Griegos, un dels meravellosos pobles de la Serra d’Albarrasí, que continua lluitant contra la despoblació rural”, van expressar les autoritats en les xarxes.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.