La reina Letícia marca tendència en el seu viatge d’Estat a Corea

La reina Letícia es troba de vaitge institucional a la república coreana

La reina Letícia es troba de viatge institucional en la república coreana | GTRES

Els ‘looks’ de la reina Letícia durant el seu ‘tour’ asiàtic estan sent notícia per la seua originalitat i estil. Durant el seu viatge al Japó, la reina ja va cridar l’atenció amb la indumentària que va elegir per a rebre a la reialesa del país i ara que es troba de viatge d’Estat en la República de Corea no ha defraudat.

 

En arribar a Seül, la reina, acompanyada del rei Felip V, sorprenia amb un vestit blanc ajustat per a baixar de l’avió mentres els rebien les personalitats més importants de Corea. Este divendres, durant el tercer i últim dia de reunions amb els principals representants del país, la reina tenia preparada una trobada amb els membres més importants de les start-ups de la república coreana i ha apostat per un ‘look’ que exemplifica a la perfecció el que és una reunió de treball i amb el que Letícia ha tornat a demostrar una volta més, que està al corrent de les últimes tendències en moda.

 

La reina ha triat un estilisme molt afavoridor

La reina ha elegit un estilisme molt afavoridor | GTRES

Falda original i brusa amb mànigues ‘puffy’

Letícia assistia a la reunió amb les principals start-ups i empreses del país amb una falda llapis i una brusa blanca amb mànigues ‘puffy’, que estan molt de moda entre les celebritats actualment. La brusa en qüestió la va estrenar Letícia durant el 2017 i és un model de Carolina Herrera, que té el detall de dur brodades unes sanefes amb motius florals.

 

La reina, a més, ha volgut donar un toc trencador al seu estilisme combinant la brusa amb una falda granat de la firma Hugo Boss, que ha elegit en cuir, material que li dona un toc més modern i original al seu ‘look’ i que es pot adquirir en la web de la firma per 399 euros. Tot el conjunt combinava a la perfecció amb unes arracades que ha escollit la reina d’or blanc amb robins rojos.

 

La reina ha impressionat amb el seu original 'look'

La reina ha impressionat amb el seu original ‘look’ | GTRES

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU