La reina Letícia marca tendència en el seu viatge d’Estat a Corea

La reina Letícia es troba de vaitge institucional a la república coreana

La reina Letícia es troba de viatge institucional en la república coreana | GTRES

Els ‘looks’ de la reina Letícia durant el seu ‘tour’ asiàtic estan sent notícia per la seua originalitat i estil. Durant el seu viatge al Japó, la reina ja va cridar l’atenció amb la indumentària que va elegir per a rebre a la reialesa del país i ara que es troba de viatge d’Estat en la República de Corea no ha defraudat.

 

En arribar a Seül, la reina, acompanyada del rei Felip V, sorprenia amb un vestit blanc ajustat per a baixar de l’avió mentres els rebien les personalitats més importants de Corea. Este divendres, durant el tercer i últim dia de reunions amb els principals representants del país, la reina tenia preparada una trobada amb els membres més importants de les start-ups de la república coreana i ha apostat per un ‘look’ que exemplifica a la perfecció el que és una reunió de treball i amb el que Letícia ha tornat a demostrar una volta més, que està al corrent de les últimes tendències en moda.

 

La reina ha triat un estilisme molt afavoridor

La reina ha elegit un estilisme molt afavoridor | GTRES

Falda original i brusa amb mànigues ‘puffy’

Letícia assistia a la reunió amb les principals start-ups i empreses del país amb una falda llapis i una brusa blanca amb mànigues ‘puffy’, que estan molt de moda entre les celebritats actualment. La brusa en qüestió la va estrenar Letícia durant el 2017 i és un model de Carolina Herrera, que té el detall de dur brodades unes sanefes amb motius florals.

 

La reina, a més, ha volgut donar un toc trencador al seu estilisme combinant la brusa amb una falda granat de la firma Hugo Boss, que ha elegit en cuir, material que li dona un toc més modern i original al seu ‘look’ i que es pot adquirir en la web de la firma per 399 euros. Tot el conjunt combinava a la perfecció amb unes arracades que ha escollit la reina d’or blanc amb robins rojos.

 

La reina ha impressionat amb el seu original 'look'

La reina ha impressionat amb el seu original ‘look’ | GTRES

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.