17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

La reina Letícia marca tendència en el seu viatge d’Estat a Corea

La reina Letícia es troba de vaitge institucional a la república coreana

La reina Letícia es troba de viatge institucional en la república coreana | GTRES

Els ‘looks’ de la reina Letícia durant el seu ‘tour’ asiàtic estan sent notícia per la seua originalitat i estil. Durant el seu viatge al Japó, la reina ja va cridar l’atenció amb la indumentària que va elegir per a rebre a la reialesa del país i ara que es troba de viatge d’Estat en la República de Corea no ha defraudat.

 

En arribar a Seül, la reina, acompanyada del rei Felip V, sorprenia amb un vestit blanc ajustat per a baixar de l’avió mentres els rebien les personalitats més importants de Corea. Este divendres, durant el tercer i últim dia de reunions amb els principals representants del país, la reina tenia preparada una trobada amb els membres més importants de les start-ups de la república coreana i ha apostat per un ‘look’ que exemplifica a la perfecció el que és una reunió de treball i amb el que Letícia ha tornat a demostrar una volta més, que està al corrent de les últimes tendències en moda.

 

La reina ha triat un estilisme molt afavoridor

La reina ha elegit un estilisme molt afavoridor | GTRES

Falda original i brusa amb mànigues ‘puffy’

Letícia assistia a la reunió amb les principals start-ups i empreses del país amb una falda llapis i una brusa blanca amb mànigues ‘puffy’, que estan molt de moda entre les celebritats actualment. La brusa en qüestió la va estrenar Letícia durant el 2017 i és un model de Carolina Herrera, que té el detall de dur brodades unes sanefes amb motius florals.

 

La reina, a més, ha volgut donar un toc trencador al seu estilisme combinant la brusa amb una falda granat de la firma Hugo Boss, que ha elegit en cuir, material que li dona un toc més modern i original al seu ‘look’ i que es pot adquirir en la web de la firma per 399 euros. Tot el conjunt combinava a la perfecció amb unes arracades que ha escollit la reina d’or blanc amb robins rojos.

 

La reina ha impressionat amb el seu original 'look'

La reina ha impressionat amb el seu original ‘look’ | GTRES

També pots llegir…

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.