10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La reina Letícia marca tendència en el seu viatge d’Estat a Corea

La reina Letícia es troba de vaitge institucional a la república coreana

La reina Letícia es troba de viatge institucional en la república coreana | GTRES

Els ‘looks’ de la reina Letícia durant el seu ‘tour’ asiàtic estan sent notícia per la seua originalitat i estil. Durant el seu viatge al Japó, la reina ja va cridar l’atenció amb la indumentària que va elegir per a rebre a la reialesa del país i ara que es troba de viatge d’Estat en la República de Corea no ha defraudat.

 

En arribar a Seül, la reina, acompanyada del rei Felip V, sorprenia amb un vestit blanc ajustat per a baixar de l’avió mentres els rebien les personalitats més importants de Corea. Este divendres, durant el tercer i últim dia de reunions amb els principals representants del país, la reina tenia preparada una trobada amb els membres més importants de les start-ups de la república coreana i ha apostat per un ‘look’ que exemplifica a la perfecció el que és una reunió de treball i amb el que Letícia ha tornat a demostrar una volta més, que està al corrent de les últimes tendències en moda.

 

La reina ha triat un estilisme molt afavoridor

La reina ha elegit un estilisme molt afavoridor | GTRES

Falda original i brusa amb mànigues ‘puffy’

Letícia assistia a la reunió amb les principals start-ups i empreses del país amb una falda llapis i una brusa blanca amb mànigues ‘puffy’, que estan molt de moda entre les celebritats actualment. La brusa en qüestió la va estrenar Letícia durant el 2017 i és un model de Carolina Herrera, que té el detall de dur brodades unes sanefes amb motius florals.

 

La reina, a més, ha volgut donar un toc trencador al seu estilisme combinant la brusa amb una falda granat de la firma Hugo Boss, que ha elegit en cuir, material que li dona un toc més modern i original al seu ‘look’ i que es pot adquirir en la web de la firma per 399 euros. Tot el conjunt combinava a la perfecció amb unes arracades que ha escollit la reina d’or blanc amb robins rojos.

 

La reina ha impressionat amb el seu original 'look'

La reina ha impressionat amb el seu original ‘look’ | GTRES

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.