La reina Letícia marca tendència en el seu viatge d’Estat a Corea

La reina Letícia es troba de vaitge institucional a la república coreana

La reina Letícia es troba de viatge institucional en la república coreana | GTRES

Els ‘looks’ de la reina Letícia durant el seu ‘tour’ asiàtic estan sent notícia per la seua originalitat i estil. Durant el seu viatge al Japó, la reina ja va cridar l’atenció amb la indumentària que va elegir per a rebre a la reialesa del país i ara que es troba de viatge d’Estat en la República de Corea no ha defraudat.

 

En arribar a Seül, la reina, acompanyada del rei Felip V, sorprenia amb un vestit blanc ajustat per a baixar de l’avió mentres els rebien les personalitats més importants de Corea. Este divendres, durant el tercer i últim dia de reunions amb els principals representants del país, la reina tenia preparada una trobada amb els membres més importants de les start-ups de la república coreana i ha apostat per un ‘look’ que exemplifica a la perfecció el que és una reunió de treball i amb el que Letícia ha tornat a demostrar una volta més, que està al corrent de les últimes tendències en moda.

 

La reina ha triat un estilisme molt afavoridor

La reina ha elegit un estilisme molt afavoridor | GTRES

Falda original i brusa amb mànigues ‘puffy’

Letícia assistia a la reunió amb les principals start-ups i empreses del país amb una falda llapis i una brusa blanca amb mànigues ‘puffy’, que estan molt de moda entre les celebritats actualment. La brusa en qüestió la va estrenar Letícia durant el 2017 i és un model de Carolina Herrera, que té el detall de dur brodades unes sanefes amb motius florals.

 

La reina, a més, ha volgut donar un toc trencador al seu estilisme combinant la brusa amb una falda granat de la firma Hugo Boss, que ha elegit en cuir, material que li dona un toc més modern i original al seu ‘look’ i que es pot adquirir en la web de la firma per 399 euros. Tot el conjunt combinava a la perfecció amb unes arracades que ha escollit la reina d’or blanc amb robins rojos.

 

La reina ha impressionat amb el seu original 'look'

La reina ha impressionat amb el seu original ‘look’ | GTRES

També pots llegir…

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.