Reobrin el tema que més mal ha fet a Lydia Lozano

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano no ha pogut oblidar encara esta època | Telecinco

 

Lydia Lozano ha confessat en diferents ocasions que encara no s’ha pogut perdonar professionalment totes les conseqüències que van tindre en el seu moment les informacions que va aportar sobre la desaparició de Ylenia Carrisi, filla d’Albano i Romina, i que, més tard, per no poder provar-ho, va carregar-li una gran pressió mediàtica i un desprestigi professional molt fort.

 

Aquell fet va costar-li a Lozano estar un temps allunyada de la xicoteta pantalla. Passat un temps, va tornar a treballar en la televisió i no fa molts anys, en ‘Sálvame’, van tornar a traure-li el tema, cosa que la periodista no va saber portar gens bé. Este dissabte, este complicat moment de Lydia ha sigut recuperat en el programa ‘Viva la vida’, a on han volgut recordar tot el que va implicar la desaparició de la famosa italiana i han aprofitat per a fer tertúlia sobre el mal professional que això li va provocar a la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Amb alguns suports

Emma Garcia i Terelu Campos han trencat una llança per la col·laboradora, dient que és una molt bona professional i han intuït que Lozano va ser víctima d’una trampa i que, hui en dia, encara no ha sigut explicada. Altres, com Ángela Portero, han senyalat la responsabilitat que tenia la col·laboradora i, fins i tot, ha confessat que abans de les informacions que va donar, els seus companys li van recomanar no fer-ho fins que no ho tinguera provat. Vorem ara si este tema és repescat la pròxima setmana pel programa a on treballa la protagonista de la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.