Reobrin el tema que més mal ha fet a Lydia Lozano

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano no ha pogut oblidar encara esta època | Telecinco

 

Lydia Lozano ha confessat en diferents ocasions que encara no s’ha pogut perdonar professionalment totes les conseqüències que van tindre en el seu moment les informacions que va aportar sobre la desaparició de Ylenia Carrisi, filla d’Albano i Romina, i que, més tard, per no poder provar-ho, va carregar-li una gran pressió mediàtica i un desprestigi professional molt fort.

 

Aquell fet va costar-li a Lozano estar un temps allunyada de la xicoteta pantalla. Passat un temps, va tornar a treballar en la televisió i no fa molts anys, en ‘Sálvame’, van tornar a traure-li el tema, cosa que la periodista no va saber portar gens bé. Este dissabte, este complicat moment de Lydia ha sigut recuperat en el programa ‘Viva la vida’, a on han volgut recordar tot el que va implicar la desaparició de la famosa italiana i han aprofitat per a fer tertúlia sobre el mal professional que això li va provocar a la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Amb alguns suports

Emma Garcia i Terelu Campos han trencat una llança per la col·laboradora, dient que és una molt bona professional i han intuït que Lozano va ser víctima d’una trampa i que, hui en dia, encara no ha sigut explicada. Altres, com Ángela Portero, han senyalat la responsabilitat que tenia la col·laboradora i, fins i tot, ha confessat que abans de les informacions que va donar, els seus companys li van recomanar no fer-ho fins que no ho tinguera provat. Vorem ara si este tema és repescat la pròxima setmana pel programa a on treballa la protagonista de la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.