Reobrin el tema que més mal ha fet a Lydia Lozano

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano no ha pogut oblidar encara esta època | Telecinco

 

Lydia Lozano ha confessat en diferents ocasions que encara no s’ha pogut perdonar professionalment totes les conseqüències que van tindre en el seu moment les informacions que va aportar sobre la desaparició de Ylenia Carrisi, filla d’Albano i Romina, i que, més tard, per no poder provar-ho, va carregar-li una gran pressió mediàtica i un desprestigi professional molt fort.

 

Aquell fet va costar-li a Lozano estar un temps allunyada de la xicoteta pantalla. Passat un temps, va tornar a treballar en la televisió i no fa molts anys, en ‘Sálvame’, van tornar a traure-li el tema, cosa que la periodista no va saber portar gens bé. Este dissabte, este complicat moment de Lydia ha sigut recuperat en el programa ‘Viva la vida’, a on han volgut recordar tot el que va implicar la desaparició de la famosa italiana i han aprofitat per a fer tertúlia sobre el mal professional que això li va provocar a la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Amb alguns suports

Emma Garcia i Terelu Campos han trencat una llança per la col·laboradora, dient que és una molt bona professional i han intuït que Lozano va ser víctima d’una trampa i que, hui en dia, encara no ha sigut explicada. Altres, com Ángela Portero, han senyalat la responsabilitat que tenia la col·laboradora i, fins i tot, ha confessat que abans de les informacions que va donar, els seus companys li van recomanar no fer-ho fins que no ho tinguera provat. Vorem ara si este tema és repescat la pròxima setmana pel programa a on treballa la protagonista de la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.