16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Reobrin el tema que més mal ha fet a Lydia Lozano

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano no ha pogut oblidar encara esta època | Telecinco

 

Lydia Lozano ha confessat en diferents ocasions que encara no s’ha pogut perdonar professionalment totes les conseqüències que van tindre en el seu moment les informacions que va aportar sobre la desaparició de Ylenia Carrisi, filla d’Albano i Romina, i que, més tard, per no poder provar-ho, va carregar-li una gran pressió mediàtica i un desprestigi professional molt fort.

 

Aquell fet va costar-li a Lozano estar un temps allunyada de la xicoteta pantalla. Passat un temps, va tornar a treballar en la televisió i no fa molts anys, en ‘Sálvame’, van tornar a traure-li el tema, cosa que la periodista no va saber portar gens bé. Este dissabte, este complicat moment de Lydia ha sigut recuperat en el programa ‘Viva la vida’, a on han volgut recordar tot el que va implicar la desaparició de la famosa italiana i han aprofitat per a fer tertúlia sobre el mal professional que això li va provocar a la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Amb alguns suports

Emma Garcia i Terelu Campos han trencat una llança per la col·laboradora, dient que és una molt bona professional i han intuït que Lozano va ser víctima d’una trampa i que, hui en dia, encara no ha sigut explicada. Altres, com Ángela Portero, han senyalat la responsabilitat que tenia la col·laboradora i, fins i tot, ha confessat que abans de les informacions que va donar, els seus companys li van recomanar no fer-ho fins que no ho tinguera provat. Vorem ara si este tema és repescat la pròxima setmana pel programa a on treballa la protagonista de la història.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.