18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Reobrin el tema que més mal ha fet a Lydia Lozano

Lydia Lozano a 'Sálvame'

Lydia Lozano no ha pogut oblidar encara esta època | Telecinco

 

Lydia Lozano ha confessat en diferents ocasions que encara no s’ha pogut perdonar professionalment totes les conseqüències que van tindre en el seu moment les informacions que va aportar sobre la desaparició de Ylenia Carrisi, filla d’Albano i Romina, i que, més tard, per no poder provar-ho, va carregar-li una gran pressió mediàtica i un desprestigi professional molt fort.

 

Aquell fet va costar-li a Lozano estar un temps allunyada de la xicoteta pantalla. Passat un temps, va tornar a treballar en la televisió i no fa molts anys, en ‘Sálvame’, van tornar a traure-li el tema, cosa que la periodista no va saber portar gens bé. Este dissabte, este complicat moment de Lydia ha sigut recuperat en el programa ‘Viva la vida’, a on han volgut recordar tot el que va implicar la desaparició de la famosa italiana i han aprofitat per a fer tertúlia sobre el mal professional que això li va provocar a la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Amb alguns suports

Emma Garcia i Terelu Campos han trencat una llança per la col·laboradora, dient que és una molt bona professional i han intuït que Lozano va ser víctima d’una trampa i que, hui en dia, encara no ha sigut explicada. Altres, com Ángela Portero, han senyalat la responsabilitat que tenia la col·laboradora i, fins i tot, ha confessat que abans de les informacions que va donar, els seus companys li van recomanar no fer-ho fins que no ho tinguera provat. Vorem ara si este tema és repescat la pròxima setmana pel programa a on treballa la protagonista de la història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.