El segon premi de la BonoLoto cau a Elx

 

 

 

Un veí d’Elx s’ha emportat el segon premi de la Bonoloto en el sorteig d’aquest dijous. L’encertant de la segona categoria (5 encerts més complementari) ha guanyat un premi de 49.563 euros i ha estat valgut en l’Administració de Loterias nº11 d’Elx (Alacant).

A més, existeixen altres dos bitllets encertants més de la segona categoria que han estat validats en el despatx receptor nº6.525 de l’Arenal (Àvila) i en el nº33.475 de Blanes (Girona).

La combinació guanyadora del sorteig de la bonoloto, ha estat formada pels números 14, 46, 12, 28, 25 i 34. El número complementari és el 5 i el reintegrament, el 2.
Al no haver-hi encertants, el pot per al pròxim sorteig ascendeix a 800.000 euros.

 

El Sorteig del BonoLoto

El sorteig del BonoLoto s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30h en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Hagi, número 53 de Madrid.

L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

Reglament i premis

Cada setmana es realitzen sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que realitza Loteries i Apostes de l’Estat. Existeixen dos modalitats de joc, una diària, en la qual el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori realitzar un mínim de dos apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la qual el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es realitzarà amb la setmana començada). En esta modalitat no hi ha imposició sobre el nombre d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

En el sorteig, s’extreuen d’un bombo sis boles entre l’1 i el 49 que conformaran la combinació guanyadora, i després una setena bola corresponent al número complementari. Després, d’un altre bombo amb deu boles entre el 0 i el 9 s’extreu una d’elles que correspondrà al reintegrament.

Es destinarà al fons de premis el 55% de la recaptació total més possibles pots acumulats de sortejos anteriors. D’este 55% del recaptat destinat al fons de premis, el 10% es destina al pagament de premis de la categoria del Reintegrament i el 45% restant al pagament de premis de les restants 5 primeres categories.1​ El fons destinat a la 5a categoria es dedueix de l’import de multiplicar el premi fix de 4 euros per cada aposta encertada. El fons destinat a les 4 primeres categories s’obté de restar-li el fons destinat a la 5a categoria al 45% de la recaptació destinada al pagament de premis de les primeres 5 categories. El repartiment de premis de les primeres 4 categories, així com les restants, es distribueix de la següent forma:

 

Siga el “Fons Restant” = 45% de la recaptació menys el fons destinat a la 5a categoria;

1a Categoria (6 encerts): 45% del Fons Restant, més el POT.
2a Categoria (5 encerts + núm. complementari): 24% del Fons Restant.
3a Categoria (5 encerts): 12% del Fons Restant.
4a Categoria (4 encerts): 19% del Fons Restant.
5a Categoria (3 encerts): 4 euros per aposta encertada (que equival al 45% de la recaptació menys el fons destinat a les 4 primeres categories).

Reintegrament: En la modalitat diària es retorna l’import de l’aposta del sorteig jugat, mentre que en la modalitat d’abonament es retorna la part de l’aposta que equival a l’aposta diària i de tots aquells dies en què s’haja encertat el reintegrament dels sortejos jugats, destinant-se per al muntant total d’este premi el 10% de la recaptació.

En el cas d’en una mateixa categoria aparegueren diversos encertants, el premi corresponent es repartiria a parts iguals entre els encertants de la categoria. Si amb el repartiment succeís que una categoria inferior rebés un premi per aposta major que una categoria superior, s’ajuntaria el fons de totes dos categories i es repartiria a parts iguals entre tots els encertants de les dos categories.

A més, des de 2013 tots els premis van deixar de considerar-se ingressos que no tributen en la declaració i van passar a estar subjectes a impostos després de l’aprovació de la Llei 16/2012, de 27 de desembre. En l’actualitat, per a premis superiors a 10 000 € cal pagar un 20% d’impostos, quantitat que Loteries i Apostes de l’Estat descompta abans del pagament del premi.

El dijous, 6 de desembre de 2018, un encertant de Sevilla va guanyar un gran premi de 5.779.456€ (gran rècord del pot).

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.