El segon premi de la BonoLoto cau a Elx

 

 

 

Un veí d’Elx s’ha emportat el segon premi de la Bonoloto en el sorteig d’aquest dijous. L’encertant de la segona categoria (5 encerts més complementari) ha guanyat un premi de 49.563 euros i ha estat valgut en l’Administració de Loterias nº11 d’Elx (Alacant).

A més, existeixen altres dos bitllets encertants més de la segona categoria que han estat validats en el despatx receptor nº6.525 de l’Arenal (Àvila) i en el nº33.475 de Blanes (Girona).

La combinació guanyadora del sorteig de la bonoloto, ha estat formada pels números 14, 46, 12, 28, 25 i 34. El número complementari és el 5 i el reintegrament, el 2.
Al no haver-hi encertants, el pot per al pròxim sorteig ascendeix a 800.000 euros.

 

El Sorteig del BonoLoto

El sorteig del BonoLoto s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30h en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Hagi, número 53 de Madrid.

L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

Reglament i premis

Cada setmana es realitzen sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que realitza Loteries i Apostes de l’Estat. Existeixen dos modalitats de joc, una diària, en la qual el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori realitzar un mínim de dos apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la qual el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es realitzarà amb la setmana començada). En esta modalitat no hi ha imposició sobre el nombre d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

En el sorteig, s’extreuen d’un bombo sis boles entre l’1 i el 49 que conformaran la combinació guanyadora, i després una setena bola corresponent al número complementari. Després, d’un altre bombo amb deu boles entre el 0 i el 9 s’extreu una d’elles que correspondrà al reintegrament.

Es destinarà al fons de premis el 55% de la recaptació total més possibles pots acumulats de sortejos anteriors. D’este 55% del recaptat destinat al fons de premis, el 10% es destina al pagament de premis de la categoria del Reintegrament i el 45% restant al pagament de premis de les restants 5 primeres categories.1​ El fons destinat a la 5a categoria es dedueix de l’import de multiplicar el premi fix de 4 euros per cada aposta encertada. El fons destinat a les 4 primeres categories s’obté de restar-li el fons destinat a la 5a categoria al 45% de la recaptació destinada al pagament de premis de les primeres 5 categories. El repartiment de premis de les primeres 4 categories, així com les restants, es distribueix de la següent forma:

 

Siga el “Fons Restant” = 45% de la recaptació menys el fons destinat a la 5a categoria;

1a Categoria (6 encerts): 45% del Fons Restant, més el POT.
2a Categoria (5 encerts + núm. complementari): 24% del Fons Restant.
3a Categoria (5 encerts): 12% del Fons Restant.
4a Categoria (4 encerts): 19% del Fons Restant.
5a Categoria (3 encerts): 4 euros per aposta encertada (que equival al 45% de la recaptació menys el fons destinat a les 4 primeres categories).

Reintegrament: En la modalitat diària es retorna l’import de l’aposta del sorteig jugat, mentre que en la modalitat d’abonament es retorna la part de l’aposta que equival a l’aposta diària i de tots aquells dies en què s’haja encertat el reintegrament dels sortejos jugats, destinant-se per al muntant total d’este premi el 10% de la recaptació.

En el cas d’en una mateixa categoria aparegueren diversos encertants, el premi corresponent es repartiria a parts iguals entre els encertants de la categoria. Si amb el repartiment succeís que una categoria inferior rebés un premi per aposta major que una categoria superior, s’ajuntaria el fons de totes dos categories i es repartiria a parts iguals entre tots els encertants de les dos categories.

A més, des de 2013 tots els premis van deixar de considerar-se ingressos que no tributen en la declaració i van passar a estar subjectes a impostos després de l’aprovació de la Llei 16/2012, de 27 de desembre. En l’actualitat, per a premis superiors a 10 000 € cal pagar un 20% d’impostos, quantitat que Loteries i Apostes de l’Estat descompta abans del pagament del premi.

El dijous, 6 de desembre de 2018, un encertant de Sevilla va guanyar un gran premi de 5.779.456€ (gran rècord del pot).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja ha prorrogat sis mesos la instrucció penal de la DANA

La magistrada ha ampliat altres sis mesos la instrucció a partir del 30 d'abril per la complexitat del cas, amb testimonis i peritatges encara pendents i a l'espera de missatges clau.

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón