El segon premi de la BonoLoto cau a Elx

 

 

 

Un veí d’Elx s’ha emportat el segon premi de la Bonoloto en el sorteig d’aquest dijous. L’encertant de la segona categoria (5 encerts més complementari) ha guanyat un premi de 49.563 euros i ha estat valgut en l’Administració de Loterias nº11 d’Elx (Alacant).

A més, existeixen altres dos bitllets encertants més de la segona categoria que han estat validats en el despatx receptor nº6.525 de l’Arenal (Àvila) i en el nº33.475 de Blanes (Girona).

La combinació guanyadora del sorteig de la bonoloto, ha estat formada pels números 14, 46, 12, 28, 25 i 34. El número complementari és el 5 i el reintegrament, el 2.
Al no haver-hi encertants, el pot per al pròxim sorteig ascendeix a 800.000 euros.

 

El Sorteig del BonoLoto

El sorteig del BonoLoto s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30h en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Hagi, número 53 de Madrid.

L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

Reglament i premis

Cada setmana es realitzen sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que realitza Loteries i Apostes de l’Estat. Existeixen dos modalitats de joc, una diària, en la qual el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori realitzar un mínim de dos apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la qual el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es realitzarà amb la setmana començada). En esta modalitat no hi ha imposició sobre el nombre d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

En el sorteig, s’extreuen d’un bombo sis boles entre l’1 i el 49 que conformaran la combinació guanyadora, i després una setena bola corresponent al número complementari. Després, d’un altre bombo amb deu boles entre el 0 i el 9 s’extreu una d’elles que correspondrà al reintegrament.

Es destinarà al fons de premis el 55% de la recaptació total més possibles pots acumulats de sortejos anteriors. D’este 55% del recaptat destinat al fons de premis, el 10% es destina al pagament de premis de la categoria del Reintegrament i el 45% restant al pagament de premis de les restants 5 primeres categories.1​ El fons destinat a la 5a categoria es dedueix de l’import de multiplicar el premi fix de 4 euros per cada aposta encertada. El fons destinat a les 4 primeres categories s’obté de restar-li el fons destinat a la 5a categoria al 45% de la recaptació destinada al pagament de premis de les primeres 5 categories. El repartiment de premis de les primeres 4 categories, així com les restants, es distribueix de la següent forma:

 

Siga el «Fons Restant» = 45% de la recaptació menys el fons destinat a la 5a categoria;

1a Categoria (6 encerts): 45% del Fons Restant, més el POT.
2a Categoria (5 encerts + núm. complementari): 24% del Fons Restant.
3a Categoria (5 encerts): 12% del Fons Restant.
4a Categoria (4 encerts): 19% del Fons Restant.
5a Categoria (3 encerts): 4 euros per aposta encertada (que equival al 45% de la recaptació menys el fons destinat a les 4 primeres categories).

Reintegrament: En la modalitat diària es retorna l’import de l’aposta del sorteig jugat, mentre que en la modalitat d’abonament es retorna la part de l’aposta que equival a l’aposta diària i de tots aquells dies en què s’haja encertat el reintegrament dels sortejos jugats, destinant-se per al muntant total d’este premi el 10% de la recaptació.

En el cas d’en una mateixa categoria aparegueren diversos encertants, el premi corresponent es repartiria a parts iguals entre els encertants de la categoria. Si amb el repartiment succeís que una categoria inferior rebés un premi per aposta major que una categoria superior, s’ajuntaria el fons de totes dos categories i es repartiria a parts iguals entre tots els encertants de les dos categories.

A més, des de 2013 tots els premis van deixar de considerar-se ingressos que no tributen en la declaració i van passar a estar subjectes a impostos després de l’aprovació de la Llei 16/2012, de 27 de desembre. En l’actualitat, per a premis superiors a 10 000 € cal pagar un 20% d’impostos, quantitat que Loteries i Apostes de l’Estat descompta abans del pagament del premi.

El dijous, 6 de desembre de 2018, un encertant de Sevilla va guanyar un gran premi de 5.779.456€ (gran rècord del pot).

Últimes notícies

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.