Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella

Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella | Youtube

 

Els últims mesos estan sent molt durs per a Shakira. La cantant colombiana ha sigut més protagonista pel seu pas pels tribunals, per un juí de plagi en Madrid o un altre per frau fiscal en Esplugues, que no per la seua faceta artística o personal. Tot i això, l’artista pareix no estar afectada pels seus problemes i, en una de les seues últimes publicacions, ha compartit un sensual vídeo en biquini en Instagram. 

 

La parella de Gerard Piqué demanava l’opinió als seus seguidors sobre un vestit de bany de dos peces de color rosa fluor. Per a que es poguera vore perfectament, la cantant penjava unes imàtgens seues fent un gir molt sexy a on es pot observar la part de davant i de darrere de la peça de roba.

 

Shakira ha explicat també que ella mateixa ha sigut l’encarregada de dissenyar-lo. En una segona publicació, penjava una altra instantània del seu disseny i preguntava: «Qui vol que li’n dissenye un?».  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Check out the bathing suit I designed! Qué les parece este vestido de baño que diseñé? Shak

Una publicación compartida de Shakira (@shakira) el

 

Silencia els rumors d’un nou embaràs 

Feia molt pocs dies que l’estrela colombiana havia tornat a pujar damunt d’un escenari després de molt temps sense fer-ho. Va ser en el concert que va fer el seu amic Alejandro Sanz el passat 8 de juny en l’estadi de Cornellà–El Prat. Els dos van cantar el seu èxit conjunt ‘La Tortura’, però molts no es van fixar en la interpretació sinó en la figura de Shakira, disparant els rumors d’un nou possible embaràs. 

 

Però amb estes últimes imàtgens en biquini pareix clar que, ara mateixa, l’artista i Piqué no donaran un nou germà a Milan i Sasha. Shakira va tornar a demostrar per què és una de les artistes internacionals més desitjades, amb un vídeo que ja supera els 10 milions de reproduccions i els 30.000 comentaris, la majoria alabant el seu cos.    

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU