Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella

Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella | Youtube

 

Els últims mesos estan sent molt durs per a Shakira. La cantant colombiana ha sigut més protagonista pel seu pas pels tribunals, per un juí de plagi en Madrid o un altre per frau fiscal en Esplugues, que no per la seua faceta artística o personal. Tot i això, l’artista pareix no estar afectada pels seus problemes i, en una de les seues últimes publicacions, ha compartit un sensual vídeo en biquini en Instagram. 

 

La parella de Gerard Piqué demanava l’opinió als seus seguidors sobre un vestit de bany de dos peces de color rosa fluor. Per a que es poguera vore perfectament, la cantant penjava unes imàtgens seues fent un gir molt sexy a on es pot observar la part de davant i de darrere de la peça de roba.

 

Shakira ha explicat també que ella mateixa ha sigut l’encarregada de dissenyar-lo. En una segona publicació, penjava una altra instantània del seu disseny i preguntava: «Qui vol que li’n dissenye un?».  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Check out the bathing suit I designed! Qué les parece este vestido de baño que diseñé? Shak

Una publicación compartida de Shakira (@shakira) el

 

Silencia els rumors d’un nou embaràs 

Feia molt pocs dies que l’estrela colombiana havia tornat a pujar damunt d’un escenari després de molt temps sense fer-ho. Va ser en el concert que va fer el seu amic Alejandro Sanz el passat 8 de juny en l’estadi de Cornellà–El Prat. Els dos van cantar el seu èxit conjunt ‘La Tortura’, però molts no es van fixar en la interpretació sinó en la figura de Shakira, disparant els rumors d’un nou possible embaràs. 

 

Però amb estes últimes imàtgens en biquini pareix clar que, ara mateixa, l’artista i Piqué no donaran un nou germà a Milan i Sasha. Shakira va tornar a demostrar per què és una de les artistes internacionals més desitjades, amb un vídeo que ja supera els 10 milions de reproduccions i els 30.000 comentaris, la majoria alabant el seu cos.    

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.