Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella

Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella | Youtube

 

Els últims mesos estan sent molt durs per a Shakira. La cantant colombiana ha sigut més protagonista pel seu pas pels tribunals, per un juí de plagi en Madrid o un altre per frau fiscal en Esplugues, que no per la seua faceta artística o personal. Tot i això, l’artista pareix no estar afectada pels seus problemes i, en una de les seues últimes publicacions, ha compartit un sensual vídeo en biquini en Instagram. 

 

La parella de Gerard Piqué demanava l’opinió als seus seguidors sobre un vestit de bany de dos peces de color rosa fluor. Per a que es poguera vore perfectament, la cantant penjava unes imàtgens seues fent un gir molt sexy a on es pot observar la part de davant i de darrere de la peça de roba.

 

Shakira ha explicat també que ella mateixa ha sigut l’encarregada de dissenyar-lo. En una segona publicació, penjava una altra instantània del seu disseny i preguntava: «Qui vol que li’n dissenye un?».  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Check out the bathing suit I designed! Qué les parece este vestido de baño que diseñé? Shak

Una publicación compartida de Shakira (@shakira) el

 

Silencia els rumors d’un nou embaràs 

Feia molt pocs dies que l’estrela colombiana havia tornat a pujar damunt d’un escenari després de molt temps sense fer-ho. Va ser en el concert que va fer el seu amic Alejandro Sanz el passat 8 de juny en l’estadi de Cornellà–El Prat. Els dos van cantar el seu èxit conjunt ‘La Tortura’, però molts no es van fixar en la interpretació sinó en la figura de Shakira, disparant els rumors d’un nou possible embaràs. 

 

Però amb estes últimes imàtgens en biquini pareix clar que, ara mateixa, l’artista i Piqué no donaran un nou germà a Milan i Sasha. Shakira va tornar a demostrar per què és una de les artistes internacionals més desitjades, amb un vídeo que ja supera els 10 milions de reproduccions i els 30.000 comentaris, la majoria alabant el seu cos.    

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.