Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella

Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella | Youtube

 

Els últims mesos estan sent molt durs per a Shakira. La cantant colombiana ha sigut més protagonista pel seu pas pels tribunals, per un juí de plagi en Madrid o un altre per frau fiscal en Esplugues, que no per la seua faceta artística o personal. Tot i això, l’artista pareix no estar afectada pels seus problemes i, en una de les seues últimes publicacions, ha compartit un sensual vídeo en biquini en Instagram. 

 

La parella de Gerard Piqué demanava l’opinió als seus seguidors sobre un vestit de bany de dos peces de color rosa fluor. Per a que es poguera vore perfectament, la cantant penjava unes imàtgens seues fent un gir molt sexy a on es pot observar la part de davant i de darrere de la peça de roba.

 

Shakira ha explicat també que ella mateixa ha sigut l’encarregada de dissenyar-lo. En una segona publicació, penjava una altra instantània del seu disseny i preguntava: «Qui vol que li’n dissenye un?».  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Check out the bathing suit I designed! Qué les parece este vestido de baño que diseñé? Shak

Una publicación compartida de Shakira (@shakira) el

 

Silencia els rumors d’un nou embaràs 

Feia molt pocs dies que l’estrela colombiana havia tornat a pujar damunt d’un escenari després de molt temps sense fer-ho. Va ser en el concert que va fer el seu amic Alejandro Sanz el passat 8 de juny en l’estadi de Cornellà–El Prat. Els dos van cantar el seu èxit conjunt ‘La Tortura’, però molts no es van fixar en la interpretació sinó en la figura de Shakira, disparant els rumors d’un nou possible embaràs. 

 

Però amb estes últimes imàtgens en biquini pareix clar que, ara mateixa, l’artista i Piqué no donaran un nou germà a Milan i Sasha. Shakira va tornar a demostrar per què és una de les artistes internacionals més desitjades, amb un vídeo que ja supera els 10 milions de reproduccions i els 30.000 comentaris, la majoria alabant el seu cos.    

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.