Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella

Shakira compartix un vídeo d’un sensual ball amb un biquini dissenyat per ella | Youtube

 

Els últims mesos estan sent molt durs per a Shakira. La cantant colombiana ha sigut més protagonista pel seu pas pels tribunals, per un juí de plagi en Madrid o un altre per frau fiscal en Esplugues, que no per la seua faceta artística o personal. Tot i això, l’artista pareix no estar afectada pels seus problemes i, en una de les seues últimes publicacions, ha compartit un sensual vídeo en biquini en Instagram. 

 

La parella de Gerard Piqué demanava l’opinió als seus seguidors sobre un vestit de bany de dos peces de color rosa fluor. Per a que es poguera vore perfectament, la cantant penjava unes imàtgens seues fent un gir molt sexy a on es pot observar la part de davant i de darrere de la peça de roba.

 

Shakira ha explicat també que ella mateixa ha sigut l’encarregada de dissenyar-lo. En una segona publicació, penjava una altra instantània del seu disseny i preguntava: «Qui vol que li’n dissenye un?».  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Check out the bathing suit I designed! Qué les parece este vestido de baño que diseñé? Shak

Una publicación compartida de Shakira (@shakira) el

 

Silencia els rumors d’un nou embaràs 

Feia molt pocs dies que l’estrela colombiana havia tornat a pujar damunt d’un escenari després de molt temps sense fer-ho. Va ser en el concert que va fer el seu amic Alejandro Sanz el passat 8 de juny en l’estadi de Cornellà–El Prat. Els dos van cantar el seu èxit conjunt ‘La Tortura’, però molts no es van fixar en la interpretació sinó en la figura de Shakira, disparant els rumors d’un nou possible embaràs. 

 

Però amb estes últimes imàtgens en biquini pareix clar que, ara mateixa, l’artista i Piqué no donaran un nou germà a Milan i Sasha. Shakira va tornar a demostrar per què és una de les artistes internacionals més desitjades, amb un vídeo que ja supera els 10 milions de reproduccions i els 30.000 comentaris, la majoria alabant el seu cos.    

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU