Susanna Griso fa un emotiu homenatge a la seua difunta germana en les xarxes

 

Fa pocs dies la presentadora del programa ‘Espejo Público’, Susanna Griso, abandonava precipitadament el plató del programa en directe en rebre la notícia de la mort de sa germana. Mentres la presentadora se n’anava del plató a presses i correres, el seu company Gonzalo Bans agarrava les regnes del programa i explicava a una audiència atònita per les circumstàncies, què estava passant: «Sa germana acaba de morir de repent d’un infart. Volem enviar a Susanna i a tota la seua família un abraç molt fort».

 

 

Ara, després de l’enterrament i de què haja passat una setmana des de la seua defunció, Susanna Griso ha volgut fer-li un homenatge a sa germana compartint en el seu perfil d’Instagram una fotografia d’ella amb unes paraules molt sentides: «Tu seguixes sent nostra. No pots ni pensar en retirar-te. Ningú t’ha donat permís per a fer-ho. És el que et deia, tu no te’n vas d’ací de cap manera».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.