Revés inesperat de Telecinco a Sonsoles Ónega: el programa que no torna a presentar

 

Sonsoles Ónega ha rebut una dura maçada de Telecinco. La cadena ha decidit rellevar a la presentadora de ‘Ya es mediodía’ del seu lloc com a conductora de ‘La Casa Fuerte‘.

 

D’esta manera, Mediaset ha optat per renovar a l’equip principal del programa per a esta segona temporada que s’emetrà pròximament.

 

Sonsoles Ónega ha sigut rellevada de ‘La Casa Fuerte’

Sonsoles Ónega ens va sorprendre a tots quan Telecinco va anunciar el seu fitxatge pel nou reality de Mediaset. Estem acostumats a vore a la presentadora conduint programes d’èxit, però el seu perfil més informatiu i d’actualitat ens xocava en un format d’entreteniment com ‘La Casa Fuerte’.

 

Encara que la conductora va saber estar a l’altura i va complir amb el seu paper, pareix que Mediaset ha decidit apostar en esta nova edició pels pesos pesants de la cadena. Jorge Javier Vázquez continuarà en les labors de conducció, però tant Sonsoles Ónega com Núria Marín han sigut reemplaçades per Sandra Barneda i Lara Álvarez.

 

El programa canvia d’equip però no de mecànica

La Casa Fuerte’ mantindrà en essència la mecànica de la primera temporada i es desenvoluparà en la mateixa localització.

 

No obstant això, ja han anunciat que en esta nova edició hi haurà novetats i noves instal·lacions per a adaptar-se a la climatologia hivernal. Ara, les proves setmanals es duran a terme en un enorme pavelló cobert, a on també es reuniran els concursants per a les reunions i la gala.

L’objectiu dels concursants serà permaneixer com a residents, açò garantix millors condicions per a viure en una habitació de la vila, amb la caixa forta i els diners en propietat. Els acampats hauran de viure en pitjors condicions i fer les tasques domèstiques, encara que cada setmana una parella es disputarà el canvi de residència.

 

El programa original de Mediaset va concloure la seua primera edició com a líder absolut de les nits de dijous i diumenge, amb una mitjana del 20,9% de share i més de 2 milions d’espectadors. Amb la renovació de l’equip de presentació i les novetats del format Telecinco espera superar estes xifres.

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.