Revés inesperat de Telecinco a Sonsoles Ónega: el programa que no torna a presentar

 

Sonsoles Ónega ha rebut una dura maçada de Telecinco. La cadena ha decidit rellevar a la presentadora de ‘Ya es mediodía’ del seu lloc com a conductora de ‘La Casa Fuerte‘.

 

D’esta manera, Mediaset ha optat per renovar a l’equip principal del programa per a esta segona temporada que s’emetrà pròximament.

 

Sonsoles Ónega ha sigut rellevada de ‘La Casa Fuerte’

Sonsoles Ónega ens va sorprendre a tots quan Telecinco va anunciar el seu fitxatge pel nou reality de Mediaset. Estem acostumats a vore a la presentadora conduint programes d’èxit, però el seu perfil més informatiu i d’actualitat ens xocava en un format d’entreteniment com ‘La Casa Fuerte’.

 

Encara que la conductora va saber estar a l’altura i va complir amb el seu paper, pareix que Mediaset ha decidit apostar en esta nova edició pels pesos pesants de la cadena. Jorge Javier Vázquez continuarà en les labors de conducció, però tant Sonsoles Ónega com Núria Marín han sigut reemplaçades per Sandra Barneda i Lara Álvarez.

 

El programa canvia d’equip però no de mecànica

La Casa Fuerte’ mantindrà en essència la mecànica de la primera temporada i es desenvoluparà en la mateixa localització.

 

No obstant això, ja han anunciat que en esta nova edició hi haurà novetats i noves instal·lacions per a adaptar-se a la climatologia hivernal. Ara, les proves setmanals es duran a terme en un enorme pavelló cobert, a on també es reuniran els concursants per a les reunions i la gala.

L’objectiu dels concursants serà permaneixer com a residents, açò garantix millors condicions per a viure en una habitació de la vila, amb la caixa forta i els diners en propietat. Els acampats hauran de viure en pitjors condicions i fer les tasques domèstiques, encara que cada setmana una parella es disputarà el canvi de residència.

 

El programa original de Mediaset va concloure la seua primera edició com a líder absolut de les nits de dijous i diumenge, amb una mitjana del 20,9% de share i més de 2 milions d’espectadors. Amb la renovació de l’equip de presentació i les novetats del format Telecinco espera superar estes xifres.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.