14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Revés inesperat de Telecinco a Sonsoles Ónega: el programa que no torna a presentar

 

Sonsoles Ónega ha rebut una dura maçada de Telecinco. La cadena ha decidit rellevar a la presentadora de ‘Ya es mediodía’ del seu lloc com a conductora de ‘La Casa Fuerte‘.

 

D’esta manera, Mediaset ha optat per renovar a l’equip principal del programa per a esta segona temporada que s’emetrà pròximament.

 

Sonsoles Ónega ha sigut rellevada de ‘La Casa Fuerte’

Sonsoles Ónega ens va sorprendre a tots quan Telecinco va anunciar el seu fitxatge pel nou reality de Mediaset. Estem acostumats a vore a la presentadora conduint programes d’èxit, però el seu perfil més informatiu i d’actualitat ens xocava en un format d’entreteniment com ‘La Casa Fuerte’.

 

Encara que la conductora va saber estar a l’altura i va complir amb el seu paper, pareix que Mediaset ha decidit apostar en esta nova edició pels pesos pesants de la cadena. Jorge Javier Vázquez continuarà en les labors de conducció, però tant Sonsoles Ónega com Núria Marín han sigut reemplaçades per Sandra Barneda i Lara Álvarez.

 

El programa canvia d’equip però no de mecànica

La Casa Fuerte’ mantindrà en essència la mecànica de la primera temporada i es desenvoluparà en la mateixa localització.

 

No obstant això, ja han anunciat que en esta nova edició hi haurà novetats i noves instal·lacions per a adaptar-se a la climatologia hivernal. Ara, les proves setmanals es duran a terme en un enorme pavelló cobert, a on també es reuniran els concursants per a les reunions i la gala.

L’objectiu dels concursants serà permaneixer com a residents, açò garantix millors condicions per a viure en una habitació de la vila, amb la caixa forta i els diners en propietat. Els acampats hauran de viure en pitjors condicions i fer les tasques domèstiques, encara que cada setmana una parella es disputarà el canvi de residència.

 

El programa original de Mediaset va concloure la seua primera edició com a líder absolut de les nits de dijous i diumenge, amb una mitjana del 20,9% de share i més de 2 milions d’espectadors. Amb la renovació de l’equip de presentació i les novetats del format Telecinco espera superar estes xifres.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts