Revés inesperat de Telecinco a Sonsoles Ónega: el programa que no torna a presentar

 

Sonsoles Ónega ha rebut una dura maçada de Telecinco. La cadena ha decidit rellevar a la presentadora de ‘Ya es mediodía’ del seu lloc com a conductora de ‘La Casa Fuerte‘.

 

D’esta manera, Mediaset ha optat per renovar a l’equip principal del programa per a esta segona temporada que s’emetrà pròximament.

 

Sonsoles Ónega ha sigut rellevada de ‘La Casa Fuerte’

Sonsoles Ónega ens va sorprendre a tots quan Telecinco va anunciar el seu fitxatge pel nou reality de Mediaset. Estem acostumats a vore a la presentadora conduint programes d’èxit, però el seu perfil més informatiu i d’actualitat ens xocava en un format d’entreteniment com ‘La Casa Fuerte’.

 

Encara que la conductora va saber estar a l’altura i va complir amb el seu paper, pareix que Mediaset ha decidit apostar en esta nova edició pels pesos pesants de la cadena. Jorge Javier Vázquez continuarà en les labors de conducció, però tant Sonsoles Ónega com Núria Marín han sigut reemplaçades per Sandra Barneda i Lara Álvarez.

 

El programa canvia d’equip però no de mecànica

La Casa Fuerte’ mantindrà en essència la mecànica de la primera temporada i es desenvoluparà en la mateixa localització.

 

No obstant això, ja han anunciat que en esta nova edició hi haurà novetats i noves instal·lacions per a adaptar-se a la climatologia hivernal. Ara, les proves setmanals es duran a terme en un enorme pavelló cobert, a on també es reuniran els concursants per a les reunions i la gala.

L’objectiu dels concursants serà permaneixer com a residents, açò garantix millors condicions per a viure en una habitació de la vila, amb la caixa forta i els diners en propietat. Els acampats hauran de viure en pitjors condicions i fer les tasques domèstiques, encara que cada setmana una parella es disputarà el canvi de residència.

 

El programa original de Mediaset va concloure la seua primera edició com a líder absolut de les nits de dijous i diumenge, amb una mitjana del 20,9% de share i més de 2 milions d’espectadors. Amb la renovació de l’equip de presentació i les novetats del format Telecinco espera superar estes xifres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig