15.2 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Revés inesperat de Telecinco a Sonsoles Ónega: el programa que no torna a presentar

 

Sonsoles Ónega ha rebut una dura maçada de Telecinco. La cadena ha decidit rellevar a la presentadora de ‘Ya es mediodía’ del seu lloc com a conductora de ‘La Casa Fuerte‘.

 

D’esta manera, Mediaset ha optat per renovar a l’equip principal del programa per a esta segona temporada que s’emetrà pròximament.

 

Sonsoles Ónega ha sigut rellevada de ‘La Casa Fuerte’

Sonsoles Ónega ens va sorprendre a tots quan Telecinco va anunciar el seu fitxatge pel nou reality de Mediaset. Estem acostumats a vore a la presentadora conduint programes d’èxit, però el seu perfil més informatiu i d’actualitat ens xocava en un format d’entreteniment com ‘La Casa Fuerte’.

 

Encara que la conductora va saber estar a l’altura i va complir amb el seu paper, pareix que Mediaset ha decidit apostar en esta nova edició pels pesos pesants de la cadena. Jorge Javier Vázquez continuarà en les labors de conducció, però tant Sonsoles Ónega com Núria Marín han sigut reemplaçades per Sandra Barneda i Lara Álvarez.

 

El programa canvia d’equip però no de mecànica

La Casa Fuerte’ mantindrà en essència la mecànica de la primera temporada i es desenvoluparà en la mateixa localització.

 

No obstant això, ja han anunciat que en esta nova edició hi haurà novetats i noves instal·lacions per a adaptar-se a la climatologia hivernal. Ara, les proves setmanals es duran a terme en un enorme pavelló cobert, a on també es reuniran els concursants per a les reunions i la gala.

L’objectiu dels concursants serà permaneixer com a residents, açò garantix millors condicions per a viure en una habitació de la vila, amb la caixa forta i els diners en propietat. Els acampats hauran de viure en pitjors condicions i fer les tasques domèstiques, encara que cada setmana una parella es disputarà el canvi de residència.

 

El programa original de Mediaset va concloure la seua primera edició com a líder absolut de les nits de dijous i diumenge, amb una mitjana del 20,9% de share i més de 2 milions d’espectadors. Amb la renovació de l’equip de presentació i les novetats del format Telecinco espera superar estes xifres.

Últimes notícies

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.