Díhuit persones intoxicades en un convit de boda en la Pobla de Farnals

Els intoxicats assistien a un convit de boda en la Pobla de Farnals | Unsplash

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. En un comunicat fet pel Saló de Bodes l’Alqueria Kukala de la Pobla de Farnals, lloc a on es va produir la intoxicació, s’especifica que el càtering i altres servicis necessaris per a les celebracions s’oferixen per empreses externes a l’espai, ja que l’Alqueria Kukala es limita a llogar el lloc.

 

D’altra banda, segons ha avançat el diari ‘Levante’ la majoria dels intoxicats no van ser hospitalitzats ahir de nit. I els que sí van necessitar hospitalització, han sigut donats d’alta este diumenge de matí.

 

Este dissabte, cap a les 21.00 hores, un total de 18 persones han patit intoxicacions alimentàries en un saló de bodes de la Pobla de Farnals, en la comarca de l’Horta Nord (València) i han sigut traslladades a centres hospitalaris i de salut, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), dos Transports No Assistits (TNA) i el Punt d’Atenció Continuada (PAC) de Massamagrell.

 

Els efectius sanitaris han traslladat a 18 persones a centres hospitalaris i de salut. En concret, han enviat a sis pacients a l’Hospital Clínic Universitari de València, a dos persones a l’Hospital de Sagunt, tres a l’Hospital General de Castelló, una a l’Hospital Universitari Doctor Peset i n’han traslladat sis més al Centre de Salut de Massamagrell, segons han informat les mateixes fonts.

 

De moment, es desconeix la causa de la intoxicació massiva que s’ha produït esta nit passada en el convit celebrat en la localitat de l’Horta Nord.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.