Díhuit persones intoxicades en un convit de boda en la Pobla de Farnals

Els intoxicats assistien a un convit de boda en la Pobla de Farnals | Unsplash

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. En un comunicat fet pel Saló de Bodes l’Alqueria Kukala de la Pobla de Farnals, lloc a on es va produir la intoxicació, s’especifica que el càtering i altres servicis necessaris per a les celebracions s’oferixen per empreses externes a l’espai, ja que l’Alqueria Kukala es limita a llogar el lloc.

 

D’altra banda, segons ha avançat el diari ‘Levante’ la majoria dels intoxicats no van ser hospitalitzats ahir de nit. I els que sí van necessitar hospitalització, han sigut donats d’alta este diumenge de matí.

 

Este dissabte, cap a les 21.00 hores, un total de 18 persones han patit intoxicacions alimentàries en un saló de bodes de la Pobla de Farnals, en la comarca de l’Horta Nord (València) i han sigut traslladades a centres hospitalaris i de salut, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), dos Transports No Assistits (TNA) i el Punt d’Atenció Continuada (PAC) de Massamagrell.

 

Els efectius sanitaris han traslladat a 18 persones a centres hospitalaris i de salut. En concret, han enviat a sis pacients a l’Hospital Clínic Universitari de València, a dos persones a l’Hospital de Sagunt, tres a l’Hospital General de Castelló, una a l’Hospital Universitari Doctor Peset i n’han traslladat sis més al Centre de Salut de Massamagrell, segons han informat les mateixes fonts.

 

De moment, es desconeix la causa de la intoxicació massiva que s’ha produït esta nit passada en el convit celebrat en la localitat de l’Horta Nord.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.