Díhuit persones intoxicades en un convit de boda en la Pobla de Farnals

Els intoxicats assistien a un convit de boda en la Pobla de Farnals | Unsplash

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. En un comunicat fet pel Saló de Bodes l’Alqueria Kukala de la Pobla de Farnals, lloc a on es va produir la intoxicació, s’especifica que el càtering i altres servicis necessaris per a les celebracions s’oferixen per empreses externes a l’espai, ja que l’Alqueria Kukala es limita a llogar el lloc.

 

D’altra banda, segons ha avançat el diari ‘Levante’ la majoria dels intoxicats no van ser hospitalitzats ahir de nit. I els que sí van necessitar hospitalització, han sigut donats d’alta este diumenge de matí.

 

Este dissabte, cap a les 21.00 hores, un total de 18 persones han patit intoxicacions alimentàries en un saló de bodes de la Pobla de Farnals, en la comarca de l’Horta Nord (València) i han sigut traslladades a centres hospitalaris i de salut, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), dos Transports No Assistits (TNA) i el Punt d’Atenció Continuada (PAC) de Massamagrell.

 

Els efectius sanitaris han traslladat a 18 persones a centres hospitalaris i de salut. En concret, han enviat a sis pacients a l’Hospital Clínic Universitari de València, a dos persones a l’Hospital de Sagunt, tres a l’Hospital General de Castelló, una a l’Hospital Universitari Doctor Peset i n’han traslladat sis més al Centre de Salut de Massamagrell, segons han informat les mateixes fonts.

 

De moment, es desconeix la causa de la intoxicació massiva que s’ha produït esta nit passada en el convit celebrat en la localitat de l’Horta Nord.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.