Díhuit persones intoxicades en un convit de boda en la Pobla de Farnals

Els intoxicats assistien a un convit de boda en la Pobla de Farnals | Unsplash

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. En un comunicat fet pel Saló de Bodes l’Alqueria Kukala de la Pobla de Farnals, lloc a on es va produir la intoxicació, s’especifica que el càtering i altres servicis necessaris per a les celebracions s’oferixen per empreses externes a l’espai, ja que l’Alqueria Kukala es limita a llogar el lloc.

 

D’altra banda, segons ha avançat el diari ‘Levante’ la majoria dels intoxicats no van ser hospitalitzats ahir de nit. I els que sí van necessitar hospitalització, han sigut donats d’alta este diumenge de matí.

 

Este dissabte, cap a les 21.00 hores, un total de 18 persones han patit intoxicacions alimentàries en un saló de bodes de la Pobla de Farnals, en la comarca de l’Horta Nord (València) i han sigut traslladades a centres hospitalaris i de salut, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), dos Transports No Assistits (TNA) i el Punt d’Atenció Continuada (PAC) de Massamagrell.

 

Els efectius sanitaris han traslladat a 18 persones a centres hospitalaris i de salut. En concret, han enviat a sis pacients a l’Hospital Clínic Universitari de València, a dos persones a l’Hospital de Sagunt, tres a l’Hospital General de Castelló, una a l’Hospital Universitari Doctor Peset i n’han traslladat sis més al Centre de Salut de Massamagrell, segons han informat les mateixes fonts.

 

De moment, es desconeix la causa de la intoxicació massiva que s’ha produït esta nit passada en el convit celebrat en la localitat de l’Horta Nord.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.