Díhuit persones intoxicades en un convit de boda en la Pobla de Farnals

Els intoxicats assistien a un convit de boda en la Pobla de Farnals | Unsplash

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. En un comunicat fet pel Saló de Bodes l’Alqueria Kukala de la Pobla de Farnals, lloc a on es va produir la intoxicació, s’especifica que el càtering i altres servicis necessaris per a les celebracions s’oferixen per empreses externes a l’espai, ja que l’Alqueria Kukala es limita a llogar el lloc.

 

D’altra banda, segons ha avançat el diari ‘Levante’ la majoria dels intoxicats no van ser hospitalitzats ahir de nit. I els que sí van necessitar hospitalització, han sigut donats d’alta este diumenge de matí.

 

Este dissabte, cap a les 21.00 hores, un total de 18 persones han patit intoxicacions alimentàries en un saló de bodes de la Pobla de Farnals, en la comarca de l’Horta Nord (València) i han sigut traslladades a centres hospitalaris i de salut, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Fins al lloc s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB), dos Transports No Assistits (TNA) i el Punt d’Atenció Continuada (PAC) de Massamagrell.

 

Els efectius sanitaris han traslladat a 18 persones a centres hospitalaris i de salut. En concret, han enviat a sis pacients a l’Hospital Clínic Universitari de València, a dos persones a l’Hospital de Sagunt, tres a l’Hospital General de Castelló, una a l’Hospital Universitari Doctor Peset i n’han traslladat sis més al Centre de Salut de Massamagrell, segons han informat les mateixes fonts.

 

De moment, es desconeix la causa de la intoxicació massiva que s’ha produït esta nit passada en el convit celebrat en la localitat de l’Horta Nord.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.