Sis ferits en accident múltiple en Villena i en Alacant

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | Bombers

 

Este dimecres de matinada, cap a les 04.18 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic.

 

Com a conseqüència de l’accident han sigut ferides 5 persones, que després de ser assistides pels servicis mèdics, han sigut traslladades a l’Hospital d’Elda. Els ferits han sigut tres xiques de 18 i 24 anys, un xic de 20 anys i un home de 51 anys. La xica de 24 tenia diferents lesions i ferides, i una de les 18 presentava traumatismes en la columna –en les cervicals i en les dorsals.

 

Quant a l’altra xica de 18 i el xic de 20 anys, tenien unes quantes contusions i, en el cas d’ella, també presentava problemes en les cervicals. Respecte de l’home de 51 anys, presentava traumatisme en un braç. De moment, no ha transcendit l’evolució ni l’estat dels ferits.

 

Un altre accident de matí

Cap a les 07.15 hores del matí, s’ha produït un altre accident. En este cas, hi ha hagut un xoc entre un cotxe i una moto en l’avinguda Novelda d’Alacant. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que ha atés al motorista –de 51 anys– per fractures en la cama, el braç i les costelles. Una volta estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en l’ambulància de Suport Vital Avançat, per la gravetat de les ferides. Es desconeixen les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.