Sis ferits en accident múltiple en Villena i en Alacant

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | Bombers

 

Este dimecres de matinada, cap a les 04.18 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic.

 

Com a conseqüència de l’accident han sigut ferides 5 persones, que després de ser assistides pels servicis mèdics, han sigut traslladades a l’Hospital d’Elda. Els ferits han sigut tres xiques de 18 i 24 anys, un xic de 20 anys i un home de 51 anys. La xica de 24 tenia diferents lesions i ferides, i una de les 18 presentava traumatismes en la columna –en les cervicals i en les dorsals.

 

Quant a l’altra xica de 18 i el xic de 20 anys, tenien unes quantes contusions i, en el cas d’ella, també presentava problemes en les cervicals. Respecte de l’home de 51 anys, presentava traumatisme en un braç. De moment, no ha transcendit l’evolució ni l’estat dels ferits.

 

Un altre accident de matí

Cap a les 07.15 hores del matí, s’ha produït un altre accident. En este cas, hi ha hagut un xoc entre un cotxe i una moto en l’avinguda Novelda d’Alacant. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que ha atés al motorista –de 51 anys– per fractures en la cama, el braç i les costelles. Una volta estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en l’ambulància de Suport Vital Avançat, per la gravetat de les ferides. Es desconeixen les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.

Pedro Martínez crida a la unitat del València Basket després de la garrotada europea

Pedro Martínez demana a l'afició del València Basket no caure en el descoratjament després de la derrota en la Final Four de l'Eurolliga i encadenar tres ensopegades en l'ACB, i reclama afrontar junts el tram final de la temporada.

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.