10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Sis ferits en accident múltiple en Villena i en Alacant

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | Bombers

 

Este dimecres de matinada, cap a les 04.18 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic.

 

Com a conseqüència de l’accident han sigut ferides 5 persones, que després de ser assistides pels servicis mèdics, han sigut traslladades a l’Hospital d’Elda. Els ferits han sigut tres xiques de 18 i 24 anys, un xic de 20 anys i un home de 51 anys. La xica de 24 tenia diferents lesions i ferides, i una de les 18 presentava traumatismes en la columna –en les cervicals i en les dorsals.

 

Quant a l’altra xica de 18 i el xic de 20 anys, tenien unes quantes contusions i, en el cas d’ella, també presentava problemes en les cervicals. Respecte de l’home de 51 anys, presentava traumatisme en un braç. De moment, no ha transcendit l’evolució ni l’estat dels ferits.

 

Un altre accident de matí

Cap a les 07.15 hores del matí, s’ha produït un altre accident. En este cas, hi ha hagut un xoc entre un cotxe i una moto en l’avinguda Novelda d’Alacant. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que ha atés al motorista –de 51 anys– per fractures en la cama, el braç i les costelles. Una volta estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en l’ambulància de Suport Vital Avançat, per la gravetat de les ferides. Es desconeixen les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat reforça l’artesania valenciana amb un pla 2026 i nous espais a Castelló i Alacant

La Generalitat ha aprovat les línies estratègiques del Centre d'Artesania per a 2026, amb més visibilitat, innovació i relleu generacional. El pla afig presència en fires, premis, programes itinerants i nous espais permanents a Castelló i Alacant.

El València ha alineat a 43 jugadors en 44 partits en 2025

El club ha utilitzat a 43 futbolistes en 44 dols oficials entre Lliga i Copa. L'any, entre el final de 2024-25 i l'inici de 2025-26, va evidenciar rotació i ús de la pedrera.

Creen un dispositiu biodegradable que repel·lix al morrut negre de la platanera

Investigadors de la Universitat d'Alacant han desenrotllat un dispositiu que allibera un compost orgànic volàtil amb efecte repel·lent enfront del morrut negre de la platanera. Funciona més de 28 dies, reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia assajos a Canàries.

Creen un dispositiu que repel·lix al morrut negre, enemic de la platanera

La Universitat d'Alacant ha desenrotllat un dispositiu biodegradable que allibera compostos volàtils i desorienta al morrut negre de la platanera. La tecnologia reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia proves en plantacions canàries.

L’alcalde d’Almussafes demana declarar davant el PSOE després de les denúncies d’assetjament

Toni González ha sol·licitat declarar davant el CADE del PSOE després de ser expulsat del PSPV-PSOE. Manté l'Alcaldia en el grup mixt i reclama conéixer les proves.

Kairu, el nom triat per consulta popular per al primer rinoceront nascut en Bioparc

Més de 5.000 persones han votat i Kairu es va imposar amb el 44,7% en la consulta per a batejar al primer rinoceront nascut al parc. El naixement reforça el programa de conservació del rinoceront blanc i coincidix amb la promoció infantil BIONadal.

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per un incendi agrícola que va obligar a tallar la N-332 entre Gandia i Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 70 anys com a presumpte autor d'un incendi agrícola que va tallar la N-332 entre Gandia i Oliva. El foc va arrasar 3,5 hectàrees, va afectar 23 parcel·les i va obligar a desallotjar cinc vivendes.

Les pluges deixen més de 100 l/m² en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb quasi 170 en Atzubia i Beniflà

Les pluges de les últimes hores han deixat més de 100 l/m² en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana, amb màxims de 167,8 en Atzubia i 164,4 a Beniflà. Aemet va activar l'avís taronja per pluja i va mantindre el groc per onatge en la costa.