15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Sis ferits en accident múltiple en Villena i en Alacant

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | Bombers

 

Este dimecres de matinada, cap a les 04.18 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic.

 

Com a conseqüència de l’accident han sigut ferides 5 persones, que després de ser assistides pels servicis mèdics, han sigut traslladades a l’Hospital d’Elda. Els ferits han sigut tres xiques de 18 i 24 anys, un xic de 20 anys i un home de 51 anys. La xica de 24 tenia diferents lesions i ferides, i una de les 18 presentava traumatismes en la columna –en les cervicals i en les dorsals.

 

Quant a l’altra xica de 18 i el xic de 20 anys, tenien unes quantes contusions i, en el cas d’ella, també presentava problemes en les cervicals. Respecte de l’home de 51 anys, presentava traumatisme en un braç. De moment, no ha transcendit l’evolució ni l’estat dels ferits.

 

Un altre accident de matí

Cap a les 07.15 hores del matí, s’ha produït un altre accident. En este cas, hi ha hagut un xoc entre un cotxe i una moto en l’avinguda Novelda d’Alacant. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que ha atés al motorista –de 51 anys– per fractures en la cama, el braç i les costelles. Una volta estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en l’ambulància de Suport Vital Avançat, per la gravetat de les ferides. Es desconeixen les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.