Sis ferits en accident múltiple en Villena i en Alacant

Accident Benicàssim 6 juliol

Imatge d’arxiu d’un accident de trànsit   | Bombers

 

Este dimecres de matinada, cap a les 04.18 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic.

 

Com a conseqüència de l’accident han sigut ferides 5 persones, que després de ser assistides pels servicis mèdics, han sigut traslladades a l’Hospital d’Elda. Els ferits han sigut tres xiques de 18 i 24 anys, un xic de 20 anys i un home de 51 anys. La xica de 24 tenia diferents lesions i ferides, i una de les 18 presentava traumatismes en la columna –en les cervicals i en les dorsals.

 

Quant a l’altra xica de 18 i el xic de 20 anys, tenien unes quantes contusions i, en el cas d’ella, també presentava problemes en les cervicals. Respecte de l’home de 51 anys, presentava traumatisme en un braç. De moment, no ha transcendit l’evolució ni l’estat dels ferits.

 

Un altre accident de matí

Cap a les 07.15 hores del matí, s’ha produït un altre accident. En este cas, hi ha hagut un xoc entre un cotxe i una moto en l’avinguda Novelda d’Alacant. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del SAMU que ha atés al motorista –de 51 anys– per fractures en la cama, el braç i les costelles. Una volta estabilitzat, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en l’ambulància de Suport Vital Avançat, per la gravetat de les ferides. Es desconeixen les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.