10.8 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Un mort, de 16, i dos ferits de 16 i 17, en un accident de cotxe en Benidorm

Accident rotonda Pinedo

Imatge d’arxiu del xoc d’un cotxe contra una palmera | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous, a les 00.15 hores, un cotxe se n’ha eixit de la via i ha xocat contra una palmera en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic.

 

Quan ha arribat el personal mèdic, han hagut d’assistir a quatre persones: tres dels passatgers del cotxe, menors d’edat, i una dona de 42 anys que estava en el lloc dels fets. Un xic de 16 anys i un altre de 17 han sigut traslladats a l’Hospital Comarcal de la Vila Joiosa per traumatisme en la cara, el coll i l’esquena —el primer— i per una ferida en el cap —el segon.

 

Respecte de l’altre menor, també de 16 anys, se li han aplicat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada, però el seu cos ja no ha respost, a pesar de tots els esforços, i ha mort. Quant al conductor del vehicle, un jove de 18 anys i germà del difunt, no ha tingut danys. Respecte de la dona, se l’ha atesa per una crisi d’ansietat i no ha calgut traslladar-la a cap centre mèdic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor ha donat negatiu tant en drogues com en alcohol. L’accident, això sí, ha commocionat la població de Finestrat, lloc d’origen dels jóvens, a on eren molt coneguts. Ara per ara, es desconeixen les causes de l’accident, produït en un dels vials d’accés al parc Terra Mítica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.