Un mort, de 16, i dos ferits de 16 i 17, en un accident de cotxe en Benidorm

Accident rotonda Pinedo

Imatge d’arxiu del xoc d’un cotxe contra una palmera | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous, a les 00.15 hores, un cotxe se n’ha eixit de la via i ha xocat contra una palmera en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic.

 

Quan ha arribat el personal mèdic, han hagut d’assistir a quatre persones: tres dels passatgers del cotxe, menors d’edat, i una dona de 42 anys que estava en el lloc dels fets. Un xic de 16 anys i un altre de 17 han sigut traslladats a l’Hospital Comarcal de la Vila Joiosa per traumatisme en la cara, el coll i l’esquena —el primer— i per una ferida en el cap —el segon.

 

Respecte de l’altre menor, també de 16 anys, se li han aplicat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada, però el seu cos ja no ha respost, a pesar de tots els esforços, i ha mort. Quant al conductor del vehicle, un jove de 18 anys i germà del difunt, no ha tingut danys. Respecte de la dona, se l’ha atesa per una crisi d’ansietat i no ha calgut traslladar-la a cap centre mèdic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor ha donat negatiu tant en drogues com en alcohol. L’accident, això sí, ha commocionat la població de Finestrat, lloc d’origen dels jóvens, a on eren molt coneguts. Ara per ara, es desconeixen les causes de l’accident, produït en un dels vials d’accés al parc Terra Mítica.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.