Un mort, de 16, i dos ferits de 16 i 17, en un accident de cotxe en Benidorm

Accident rotonda Pinedo

Imatge d’arxiu del xoc d’un cotxe contra una palmera | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous, a les 00.15 hores, un cotxe se n’ha eixit de la via i ha xocat contra una palmera en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic.

 

Quan ha arribat el personal mèdic, han hagut d’assistir a quatre persones: tres dels passatgers del cotxe, menors d’edat, i una dona de 42 anys que estava en el lloc dels fets. Un xic de 16 anys i un altre de 17 han sigut traslladats a l’Hospital Comarcal de la Vila Joiosa per traumatisme en la cara, el coll i l’esquena —el primer— i per una ferida en el cap —el segon.

 

Respecte de l’altre menor, també de 16 anys, se li han aplicat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada, però el seu cos ja no ha respost, a pesar de tots els esforços, i ha mort. Quant al conductor del vehicle, un jove de 18 anys i germà del difunt, no ha tingut danys. Respecte de la dona, se l’ha atesa per una crisi d’ansietat i no ha calgut traslladar-la a cap centre mèdic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor ha donat negatiu tant en drogues com en alcohol. L’accident, això sí, ha commocionat la població de Finestrat, lloc d’origen dels jóvens, a on eren molt coneguts. Ara per ara, es desconeixen les causes de l’accident, produït en un dels vials d’accés al parc Terra Mítica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.