Un mort, de 16, i dos ferits de 16 i 17, en un accident de cotxe en Benidorm

Accident rotonda Pinedo

Imatge d’arxiu del xoc d’un cotxe contra una palmera | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous, a les 00.15 hores, un cotxe se n’ha eixit de la via i ha xocat contra una palmera en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat (CICU) ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic.

 

Quan ha arribat el personal mèdic, han hagut d’assistir a quatre persones: tres dels passatgers del cotxe, menors d’edat, i una dona de 42 anys que estava en el lloc dels fets. Un xic de 16 anys i un altre de 17 han sigut traslladats a l’Hospital Comarcal de la Vila Joiosa per traumatisme en la cara, el coll i l’esquena —el primer— i per una ferida en el cap —el segon.

 

Respecte de l’altre menor, també de 16 anys, se li han aplicat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada, però el seu cos ja no ha respost, a pesar de tots els esforços, i ha mort. Quant al conductor del vehicle, un jove de 18 anys i germà del difunt, no ha tingut danys. Respecte de la dona, se l’ha atesa per una crisi d’ansietat i no ha calgut traslladar-la a cap centre mèdic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor ha donat negatiu tant en drogues com en alcohol. L’accident, això sí, ha commocionat la població de Finestrat, lloc d’origen dels jóvens, a on eren molt coneguts. Ara per ara, es desconeixen les causes de l’accident, produït en un dels vials d’accés al parc Terra Mítica.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.