Un accident provoca retencions de fins a 7 km en la V-30, a l’altura de Quart de Poblet i en direcció a l’A-7

Embós

Retencions provocades per l’incident a les 14.46 hores d’este divendres   | DGT

 

Un accident en la V-30, a l’altura de Quart de Poblet, està provocant retencions de fins a 7 quilòmetres i s’ha hagut de tancar un carril al trànsit. L’incident s’ha produït este divendres cap a les 14 hores en esta autovia, en direcció cap a l’A-7 (‘bypass’), poc abans de l’eixida cap a la CV-30 i la ronda nord.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la retenció arribava fins a l’avinguda de Tres Forques de València a les 14.30 hores. La Direcció General de Trànsit (DGT) ha assenyalat que es tracta d’una retenció de nivell roig entre els punts quilomètric 11 i 4,5.

 

Tot i les grans conseqüències, es desconeix quants vehicles han estat implicats en l’accident i si hi ha hagut danys personals.

 

Embós

Retencions en la V-30 a les 15.16 hores | DGT

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.