Un accident provoca retencions de fins a 7 km en la V-30, a l’altura de Quart de Poblet i en direcció a l’A-7

Embós

Retencions provocades per l’incident a les 14.46 hores d’este divendres   | DGT

 

Un accident en la V-30, a l’altura de Quart de Poblet, està provocant retencions de fins a 7 quilòmetres i s’ha hagut de tancar un carril al trànsit. L’incident s’ha produït este divendres cap a les 14 hores en esta autovia, en direcció cap a l’A-7 (‘bypass’), poc abans de l’eixida cap a la CV-30 i la ronda nord.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la retenció arribava fins a l’avinguda de Tres Forques de València a les 14.30 hores. La Direcció General de Trànsit (DGT) ha assenyalat que es tracta d’una retenció de nivell roig entre els punts quilomètric 11 i 4,5.

 

Tot i les grans conseqüències, es desconeix quants vehicles han estat implicats en l’accident i si hi ha hagut danys personals.

 

Embós

Retencions en la V-30 a les 15.16 hores | DGT

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.