9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un accident provoca retencions de fins a 7 km en la V-30, a l’altura de Quart de Poblet i en direcció a l’A-7

Embós

Retencions provocades per l’incident a les 14.46 hores d’este divendres   | DGT

 

Un accident en la V-30, a l’altura de Quart de Poblet, està provocant retencions de fins a 7 quilòmetres i s’ha hagut de tancar un carril al trànsit. L’incident s’ha produït este divendres cap a les 14 hores en esta autovia, en direcció cap a l’A-7 (‘bypass’), poc abans de l’eixida cap a la CV-30 i la ronda nord.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la retenció arribava fins a l’avinguda de Tres Forques de València a les 14.30 hores. La Direcció General de Trànsit (DGT) ha assenyalat que es tracta d’una retenció de nivell roig entre els punts quilomètric 11 i 4,5.

 

Tot i les grans conseqüències, es desconeix quants vehicles han estat implicats en l’accident i si hi ha hagut danys personals.

 

Embós

Retencions en la V-30 a les 15.16 hores | DGT

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.