Aconseguixen reduir fins a la meitat els atacs de migranya amb un nou tractament amb anticossos

 

La migranya és una de les malalties actuals que afecta un gran volum de la població i que cada vegada és més comuna. Una de cada set persones la patix en el món i lluitar contra estos atacs és una tasca quasi impossible. Per este motiu, un grup d’investigadors de l’Hospital King´s College de Londres s’ha posat a la feina per a trobar un nou tractament.

El tractament, a base d’anticossos redueix a la meitat els atacs

  

Este grup d’experts sembla que ha donat amb la tecla per a pal·liar els seus dolorosos símptomes, ja que segons ABC, han aconseguit reduir fins a la meitat els atacs. El tractament estaria basat a prevenir la malaltia mitjançant anticossos per a alterar l’activitat dels agents químics que actuen en el cervell.

  

 

Així doncs els científics de moment han demostrat que el pèptid de calcitonina i el CGRP, dos substàncies químiques que es troben en el cervell, estan involucrades en els símptomes de dolor i sensibilitat al so i a la llum que patixen els malalts.

  

 

Després d’usar anticossos per a neutralitzar un dels components en un total de 955 persones amb migranyes episòdiques i que tenien una mitjana d’uns huit atacs al mes, van aconseguir que estos anaren la meitat a final de mes.

  

  

Segons un dels professors de l’estudi, Peter Goadsby, que ha dirigit els assajos ha assegurat que el tractament «reduïx la freqüència i la gravetat dels maldecaps» i per tant aconseguiran que els pacients tinguen una vida més normal.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.