Aconseguixen reduir fins a la meitat els atacs de migranya amb un nou tractament amb anticossos

 

La migranya és una de les malalties actuals que afecta un gran volum de la població i que cada vegada és més comuna. Una de cada set persones la patix en el món i lluitar contra estos atacs és una tasca quasi impossible. Per este motiu, un grup d’investigadors de l’Hospital King´s College de Londres s’ha posat a la feina per a trobar un nou tractament.

El tractament, a base d’anticossos redueix a la meitat els atacs

  

Este grup d’experts sembla que ha donat amb la tecla per a pal·liar els seus dolorosos símptomes, ja que segons ABC, han aconseguit reduir fins a la meitat els atacs. El tractament estaria basat a prevenir la malaltia mitjançant anticossos per a alterar l’activitat dels agents químics que actuen en el cervell.

  

 

Així doncs els científics de moment han demostrat que el pèptid de calcitonina i el CGRP, dos substàncies químiques que es troben en el cervell, estan involucrades en els símptomes de dolor i sensibilitat al so i a la llum que patixen els malalts.

  

 

Després d’usar anticossos per a neutralitzar un dels components en un total de 955 persones amb migranyes episòdiques i que tenien una mitjana d’uns huit atacs al mes, van aconseguir que estos anaren la meitat a final de mes.

  

  

Segons un dels professors de l’estudi, Peter Goadsby, que ha dirigit els assajos ha assegurat que el tractament «reduïx la freqüència i la gravetat dels maldecaps» i per tant aconseguiran que els pacients tinguen una vida més normal.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.