Aconseguixen reduir fins a la meitat els atacs de migranya amb un nou tractament amb anticossos

 

La migranya és una de les malalties actuals que afecta un gran volum de la població i que cada vegada és més comuna. Una de cada set persones la patix en el món i lluitar contra estos atacs és una tasca quasi impossible. Per este motiu, un grup d’investigadors de l’Hospital King´s College de Londres s’ha posat a la feina per a trobar un nou tractament.

El tractament, a base d’anticossos redueix a la meitat els atacs

  

Este grup d’experts sembla que ha donat amb la tecla per a pal·liar els seus dolorosos símptomes, ja que segons ABC, han aconseguit reduir fins a la meitat els atacs. El tractament estaria basat a prevenir la malaltia mitjançant anticossos per a alterar l’activitat dels agents químics que actuen en el cervell.

  

 

Així doncs els científics de moment han demostrat que el pèptid de calcitonina i el CGRP, dos substàncies químiques que es troben en el cervell, estan involucrades en els símptomes de dolor i sensibilitat al so i a la llum que patixen els malalts.

  

 

Després d’usar anticossos per a neutralitzar un dels components en un total de 955 persones amb migranyes episòdiques i que tenien una mitjana d’uns huit atacs al mes, van aconseguir que estos anaren la meitat a final de mes.

  

  

Segons un dels professors de l’estudi, Peter Goadsby, que ha dirigit els assajos ha assegurat que el tractament «reduïx la freqüència i la gravetat dels maldecaps» i per tant aconseguiran que els pacients tinguen una vida més normal.

Últimes notícies

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.