17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Un acusat demana perdó per pegar-li 68 punyalades a la filla de la veïna que no li deixava dormir

Un home amb un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Un acusat de matar en març de l’any passat en Alacant a la filla de la seua veïna, perquè estava molest pels sorolls que feia sa mare, ha demanat perdó a la família. L’home s’ha mostrat «penedit» pel succés i ha justificat els fets en què havia consumit cocaïna, marihuana, alcohol i medicaments durant eixe matí. 

 

«No recorde res», ha assegurat i ha mantingut, durant l’interrogatori, que es va sentir en un «trampa» perquè es pensava que estava sent «espiat», «seguit» i «perseguit» i sentia «veus i murmuris». L’acusat, que apunyalà a la víctima 68 voltes, s’ha expressat d’eixa manera a preguntes de la seua defensa, del ministeri fiscal i de l’acusació particular. Tot en la primera sessió del juí en l’Audiència d’Alacant, per uns fets que van passar a la fi de març de 2018.

 

La Fiscalia i acusació particular sol·liciten per a l’acusat 25 anys de presó per assassinat; a més, la fiscalia li demana 18 mesos i l’acusació particular, 24, per amenaces. A este delicte també s’enfronta el pare de l’acusat perquè hauria amenaçat a la mare anciana de la víctima en presència d’una agent de Policia.

 

A més, la fiscalia li reclama 75.000 euros per a la mare de la víctima, 100.000 més per a cada un dels dos fills i altres 150.000 per a l’home. L’acusació particular eleva les quanties a 75.000, 150.000 i 200.000 euros, respectivament. Mentres que la defensa sol·licita la lliure absolució, per estimar que els fets no són constitutius de delicte, i reclama l’eximent de toxicomania i l’atenuant d’arravatament.

 

Segons la relació de fets llegida a l’inici del juí pel jurat que se seguix en l’Audiència d’Alacant, l’home va abordar a la seua veïna de 92 anys i a la seua filla de 58 a l’eixida de l’ascensor i, agarrant a la filla pel coll, l’apunyalà 68 voltes. Pel que pareix, l’acusat estava molest amb l’anciana pels sorolls que feia i per posar la televisió molt alta, impedint-li dormir.

 

A més, en l’exposició de fets, s’ha explicat que l’home va dir a l’anciana que no li feia res per la seua edat, però que s’anava a en recordar d’ell «per no deixar-li dormir». A més, li va dir que no tenia por i que es quedava esperant a l’arribada de la Policia. Mentres que el pare de l’acusat, que va baixar en ser avisat pel seu fill, li va dir a l’anciana que estaven «farts» d’elles i que ho haurien d’haver fet «abans».

 

Estat de xoc

L’acusat ha explicat en l’interrogatori que no recorda «res» dels fets i que eixe matí havia consumit cocaïna, marihuana, alcohol i molta medicació. També ha al·legat que no recordava el ganivet de 10 centímetres amb el qual va pegar-li punyalades a la dona encara que, posteriorment, ha indicat que servia per a cuinar la cocaïna, i ha afirmat que se sentia «espiat». 

 

Segons la seua versió, va estar «dos o tres setmanes en xoc» en la presó i va començar a recordar trossos del que va passar, com a la dona plena de sang i a ell mateix en l’aparcament. A la seua defensa, li ha respost que no troba explicació al que va passar però que es va vore «tancat» perquè se sentia «espiat, seguit i perseguit», perquè en la seua joventut havia tractat amb traficants de droga i que veia «els mateixos cotxes i les mateixes persones» i ha patit per la seua vida «diàriament».

 

Sobre el conflicte amb la veïna i els sorolls molestos, ha apuntat que sentia «veus i murmuris» i que escoltava com es reien d’ell i pegaven colps. Ha mantingut que «mai» va pujar a dir res dels sorolls, encara que «pot ser pujara educadament» i que, en qualsevol cas, no la va amenaçar. Finalment, ha assenyalat que els fets es van produir en el primer aniversari de la defunció de sa mare, de qui rebia suport.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.