Un acusat demana perdó per pegar-li 68 punyalades a la filla de la veïna que no li deixava dormir

Un home amb un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Un acusat de matar en març de l’any passat en Alacant a la filla de la seua veïna, perquè estava molest pels sorolls que feia sa mare, ha demanat perdó a la família. L’home s’ha mostrat «penedit» pel succés i ha justificat els fets en què havia consumit cocaïna, marihuana, alcohol i medicaments durant eixe matí. 

 

«No recorde res», ha assegurat i ha mantingut, durant l’interrogatori, que es va sentir en un «trampa» perquè es pensava que estava sent «espiat», «seguit» i «perseguit» i sentia «veus i murmuris». L’acusat, que apunyalà a la víctima 68 voltes, s’ha expressat d’eixa manera a preguntes de la seua defensa, del ministeri fiscal i de l’acusació particular. Tot en la primera sessió del juí en l’Audiència d’Alacant, per uns fets que van passar a la fi de març de 2018.

 

La Fiscalia i acusació particular sol·liciten per a l’acusat 25 anys de presó per assassinat; a més, la fiscalia li demana 18 mesos i l’acusació particular, 24, per amenaces. A este delicte també s’enfronta el pare de l’acusat perquè hauria amenaçat a la mare anciana de la víctima en presència d’una agent de Policia.

 

A més, la fiscalia li reclama 75.000 euros per a la mare de la víctima, 100.000 més per a cada un dels dos fills i altres 150.000 per a l’home. L’acusació particular eleva les quanties a 75.000, 150.000 i 200.000 euros, respectivament. Mentres que la defensa sol·licita la lliure absolució, per estimar que els fets no són constitutius de delicte, i reclama l’eximent de toxicomania i l’atenuant d’arravatament.

 

Segons la relació de fets llegida a l’inici del juí pel jurat que se seguix en l’Audiència d’Alacant, l’home va abordar a la seua veïna de 92 anys i a la seua filla de 58 a l’eixida de l’ascensor i, agarrant a la filla pel coll, l’apunyalà 68 voltes. Pel que pareix, l’acusat estava molest amb l’anciana pels sorolls que feia i per posar la televisió molt alta, impedint-li dormir.

 

A més, en l’exposició de fets, s’ha explicat que l’home va dir a l’anciana que no li feia res per la seua edat, però que s’anava a en recordar d’ell «per no deixar-li dormir». A més, li va dir que no tenia por i que es quedava esperant a l’arribada de la Policia. Mentres que el pare de l’acusat, que va baixar en ser avisat pel seu fill, li va dir a l’anciana que estaven «farts» d’elles i que ho haurien d’haver fet «abans».

 

Estat de xoc

L’acusat ha explicat en l’interrogatori que no recorda «res» dels fets i que eixe matí havia consumit cocaïna, marihuana, alcohol i molta medicació. També ha al·legat que no recordava el ganivet de 10 centímetres amb el qual va pegar-li punyalades a la dona encara que, posteriorment, ha indicat que servia per a cuinar la cocaïna, i ha afirmat que se sentia «espiat». 

 

Segons la seua versió, va estar «dos o tres setmanes en xoc» en la presó i va començar a recordar trossos del que va passar, com a la dona plena de sang i a ell mateix en l’aparcament. A la seua defensa, li ha respost que no troba explicació al que va passar però que es va vore «tancat» perquè se sentia «espiat, seguit i perseguit», perquè en la seua joventut havia tractat amb traficants de droga i que veia «els mateixos cotxes i les mateixes persones» i ha patit per la seua vida «diàriament».

 

Sobre el conflicte amb la veïna i els sorolls molestos, ha apuntat que sentia «veus i murmuris» i que escoltava com es reien d’ell i pegaven colps. Ha mantingut que «mai» va pujar a dir res dels sorolls, encara que «pot ser pujara educadament» i que, en qualsevol cas, no la va amenaçar. Finalment, ha assenyalat que els fets es van produir en el primer aniversari de la defunció de sa mare, de qui rebia suport.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.