Detingut després d’agredir a la seua dona i tancar-la al balcó a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 74 anys, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar penjar a la seua esposa amb les cordes d’un estenedor i a continuació tancar-la al balcó fins que posteriorment va ser alliberada pels policies.

Els fets van ocórrer sobre les tres i mitja de la vesprada del diumenge, quan agents de Policia Nacional van ser comissionats per la Sala el 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició (València), on pel que sembla un home en estat molt agressiu hauria tancat a la seua dona en l’habitatge.

Ràpidament els agents van acudir al domicili, obrint-los la porta un home que li va manifestar que havia tancat a la seua esposa al balcó després d’una discussió. Pel que sembla la disputa s’hauria iniciat perquè l’home volia les claus del cotxe i la víctima, amb la qual porta 50 anys de convivència, es negava a entregar-li-les.

Després de conéixer el succeït, immediatament els policies es van dirigir al balcó i allí van localitzar tancada a la dona de 73 anys. Pel que sembla, durant la discussió, l’home hauria aprofitat que la seua esposa col·locava les cordes de l’estenedor, per a agafar-les i intentar ofegar-la i presumptament també llançar-la al buit.

Els agents van esbrinar que la víctima hauria agafat un trident de jardineria per a defensar-se i que en aqueix instant el seu marit s’hauria ficat a l’interior de l’habitatge tancant la porta de la galeria.

Després de realitzar les perquisicions oportunes, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pradas admet que les notes manuscrites eren seues i demana frenar la prova cal·ligràfica

Salomé Pradas reconeix que les notes manuscrites del Cecopi durant la gestió de la dana són seues i sol·licita a la jutgessa que suspenga la prova cal·ligràfica prevista en la causa.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.