Detingut després d’agredir a la seua dona i tancar-la al balcó a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 74 anys, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar penjar a la seua esposa amb les cordes d’un estenedor i a continuació tancar-la al balcó fins que posteriorment va ser alliberada pels policies.

Els fets van ocórrer sobre les tres i mitja de la vesprada del diumenge, quan agents de Policia Nacional van ser comissionats per la Sala el 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició (València), on pel que sembla un home en estat molt agressiu hauria tancat a la seua dona en l’habitatge.

Ràpidament els agents van acudir al domicili, obrint-los la porta un home que li va manifestar que havia tancat a la seua esposa al balcó després d’una discussió. Pel que sembla la disputa s’hauria iniciat perquè l’home volia les claus del cotxe i la víctima, amb la qual porta 50 anys de convivència, es negava a entregar-li-les.

Després de conéixer el succeït, immediatament els policies es van dirigir al balcó i allí van localitzar tancada a la dona de 73 anys. Pel que sembla, durant la discussió, l’home hauria aprofitat que la seua esposa col·locava les cordes de l’estenedor, per a agafar-les i intentar ofegar-la i presumptament també llançar-la al buit.

Els agents van esbrinar que la víctima hauria agafat un trident de jardineria per a defensar-se i que en aqueix instant el seu marit s’hauria ficat a l’interior de l’habitatge tancant la porta de la galeria.

Després de realitzar les perquisicions oportunes, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.