Anuncios

Detingut després d’agredir a la seua dona i tancar-la al balcó a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 74 anys, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar penjar a la seua esposa amb les cordes d’un estenedor i a continuació tancar-la al balcó fins que posteriorment va ser alliberada pels policies.

Els fets van ocórrer sobre les tres i mitja de la vesprada del diumenge, quan agents de Policia Nacional van ser comissionats per la Sala el 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició (València), on pel que sembla un home en estat molt agressiu hauria tancat a la seua dona en l’habitatge.

Anuncios

Ràpidament els agents van acudir al domicili, obrint-los la porta un home que li va manifestar que havia tancat a la seua esposa al balcó després d’una discussió. Pel que sembla la disputa s’hauria iniciat perquè l’home volia les claus del cotxe i la víctima, amb la qual porta 50 anys de convivència, es negava a entregar-li-les.

Després de conéixer el succeït, immediatament els policies es van dirigir al balcó i allí van localitzar tancada a la dona de 73 anys. Pel que sembla, durant la discussió, l’home hauria aprofitat que la seua esposa col·locava les cordes de l’estenedor, per a agafar-les i intentar ofegar-la i presumptament també llançar-la al buit.

Els agents van esbrinar que la víctima hauria agafat un trident de jardineria per a defensar-se i que en aqueix instant el seu marit s’hauria ficat a l’interior de l’habitatge tancant la porta de la galeria.

Després de realitzar les perquisicions oportunes, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios