Detingut després d’agredir a la seua dona i tancar-la al balcó a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 74 anys, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar penjar a la seua esposa amb les cordes d’un estenedor i a continuació tancar-la al balcó fins que posteriorment va ser alliberada pels policies.

Els fets van ocórrer sobre les tres i mitja de la vesprada del diumenge, quan agents de Policia Nacional van ser comissionats per la Sala el 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició (València), on pel que sembla un home en estat molt agressiu hauria tancat a la seua dona en l’habitatge.

Ràpidament els agents van acudir al domicili, obrint-los la porta un home que li va manifestar que havia tancat a la seua esposa al balcó després d’una discussió. Pel que sembla la disputa s’hauria iniciat perquè l’home volia les claus del cotxe i la víctima, amb la qual porta 50 anys de convivència, es negava a entregar-li-les.

Després de conéixer el succeït, immediatament els policies es van dirigir al balcó i allí van localitzar tancada a la dona de 73 anys. Pel que sembla, durant la discussió, l’home hauria aprofitat que la seua esposa col·locava les cordes de l’estenedor, per a agafar-les i intentar ofegar-la i presumptament també llançar-la al buit.

Els agents van esbrinar que la víctima hauria agafat un trident de jardineria per a defensar-se i que en aqueix instant el seu marit s’hauria ficat a l’interior de l’habitatge tancant la porta de la galeria.

Després de realitzar les perquisicions oportunes, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.