7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingut després d’agredir a la seua dona i tancar-la al balcó a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 74 anys, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla intentar penjar a la seua esposa amb les cordes d’un estenedor i a continuació tancar-la al balcó fins que posteriorment va ser alliberada pels policies.

Els fets van ocórrer sobre les tres i mitja de la vesprada del diumenge, quan agents de Policia Nacional van ser comissionats per la Sala el 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició (València), on pel que sembla un home en estat molt agressiu hauria tancat a la seua dona en l’habitatge.

Ràpidament els agents van acudir al domicili, obrint-los la porta un home que li va manifestar que havia tancat a la seua esposa al balcó després d’una discussió. Pel que sembla la disputa s’hauria iniciat perquè l’home volia les claus del cotxe i la víctima, amb la qual porta 50 anys de convivència, es negava a entregar-li-les.

Després de conéixer el succeït, immediatament els policies es van dirigir al balcó i allí van localitzar tancada a la dona de 73 anys. Pel que sembla, durant la discussió, l’home hauria aprofitat que la seua esposa col·locava les cordes de l’estenedor, per a agafar-les i intentar ofegar-la i presumptament també llançar-la al buit.

Els agents van esbrinar que la víctima hauria agafat un trident de jardineria per a defensar-se i que en aqueix instant el seu marit s’hauria ficat a l’interior de l’habitatge tancant la porta de la galeria.

Després de realitzar les perquisicions oportunes, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.