Agredix a la parella i la tanca amb el bebé, de 2 anys, per a que no el denuncie en València

Quan els agents van arribar, el detingut estava intentant que ella no el denunciara | Pixabay

 

Agents de la Tercera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que –presumptament– va agredir i va tancar en una habitació al costat del seu xiquet.

 

Els fets es van produir a les 22.00 hores de la nit d’este dijous, quan es va rebre una telefonada en què s’alertava que un home estava molt alterat en un domicili en el qual hi havia un bebé.

 

La patrulla es va desplaçar al lloc i va trobar en l’interior de la casa a un home molt acalorat i a la víctima plorant, molt nerviosa, amb un xiquet en braços, informa este cos policial a través d’un comunicat.

 

 

En el domicili s’havia produït una forta discussió i l’home havia sacsat, agarrat fortament dels braços i tirat en terra a la seua parella.

 

Quan els policies estaven tocant a la porta, l’home va tancar a la seua parella en una habitació, junt amb el xiquet, a punt de complir dos anys, i li impedia eixir per a obrir, intentant convéncer-la que no el denunciara, expliquen fonts policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.