Agredix a la parella i la tanca amb el bebé, de 2 anys, per a que no el denuncie en València

Quan els agents van arribar, el detingut estava intentant que ella no el denunciara | Pixabay

 

Agents de la Tercera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que –presumptament– va agredir i va tancar en una habitació al costat del seu xiquet.

 

Els fets es van produir a les 22.00 hores de la nit d’este dijous, quan es va rebre una telefonada en què s’alertava que un home estava molt alterat en un domicili en el qual hi havia un bebé.

 

La patrulla es va desplaçar al lloc i va trobar en l’interior de la casa a un home molt acalorat i a la víctima plorant, molt nerviosa, amb un xiquet en braços, informa este cos policial a través d’un comunicat.

 

 

En el domicili s’havia produït una forta discussió i l’home havia sacsat, agarrat fortament dels braços i tirat en terra a la seua parella.

 

Quan els policies estaven tocant a la porta, l’home va tancar a la seua parella en una habitació, junt amb el xiquet, a punt de complir dos anys, i li impedia eixir per a obrir, intentant convéncer-la que no el denunciara, expliquen fonts policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.