Agredix a la parella i la tanca amb el bebé, de 2 anys, per a que no el denuncie en València

Quan els agents van arribar, el detingut estava intentant que ella no el denunciara | Pixabay

 

Agents de la Tercera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que –presumptament– va agredir i va tancar en una habitació al costat del seu xiquet.

 

Els fets es van produir a les 22.00 hores de la nit d’este dijous, quan es va rebre una telefonada en què s’alertava que un home estava molt alterat en un domicili en el qual hi havia un bebé.

 

La patrulla es va desplaçar al lloc i va trobar en l’interior de la casa a un home molt acalorat i a la víctima plorant, molt nerviosa, amb un xiquet en braços, informa este cos policial a través d’un comunicat.

 

 

En el domicili s’havia produït una forta discussió i l’home havia sacsat, agarrat fortament dels braços i tirat en terra a la seua parella.

 

Quan els policies estaven tocant a la porta, l’home va tancar a la seua parella en una habitació, junt amb el xiquet, a punt de complir dos anys, i li impedia eixir per a obrir, intentant convéncer-la que no el denunciara, expliquen fonts policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.