Agredix a la parella i la tanca amb el bebé, de 2 anys, per a que no el denuncie en València

Quan els agents van arribar, el detingut estava intentant que ella no el denunciara | Pixabay

 

Agents de la Tercera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que –presumptament– va agredir i va tancar en una habitació al costat del seu xiquet.

 

Els fets es van produir a les 22.00 hores de la nit d’este dijous, quan es va rebre una telefonada en què s’alertava que un home estava molt alterat en un domicili en el qual hi havia un bebé.

 

La patrulla es va desplaçar al lloc i va trobar en l’interior de la casa a un home molt acalorat i a la víctima plorant, molt nerviosa, amb un xiquet en braços, informa este cos policial a través d’un comunicat.

 

 

En el domicili s’havia produït una forta discussió i l’home havia sacsat, agarrat fortament dels braços i tirat en terra a la seua parella.

 

Quan els policies estaven tocant a la porta, l’home va tancar a la seua parella en una habitació, junt amb el xiquet, a punt de complir dos anys, i li impedia eixir per a obrir, intentant convéncer-la que no el denunciara, expliquen fonts policials.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.