Agredix a la parella i la tanca amb el bebé, de 2 anys, per a que no el denuncie en València

Quan els agents van arribar, el detingut estava intentant que ella no el denunciara | Pixabay

 

Agents de la Tercera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella a la que –presumptament– va agredir i va tancar en una habitació al costat del seu xiquet.

 

Els fets es van produir a les 22.00 hores de la nit d’este dijous, quan es va rebre una telefonada en què s’alertava que un home estava molt alterat en un domicili en el qual hi havia un bebé.

 

La patrulla es va desplaçar al lloc i va trobar en l’interior de la casa a un home molt acalorat i a la víctima plorant, molt nerviosa, amb un xiquet en braços, informa este cos policial a través d’un comunicat.

 

 

En el domicili s’havia produït una forta discussió i l’home havia sacsat, agarrat fortament dels braços i tirat en terra a la seua parella.

 

Quan els policies estaven tocant a la porta, l’home va tancar a la seua parella en una habitació, junt amb el xiquet, a punt de complir dos anys, i li impedia eixir per a obrir, intentant convéncer-la que no el denunciara, expliquen fonts policials.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.