Detinguts dos hòmens per agredir a un xic de 29 i anar-se’n al bingo en Cullera

Bingo de Cullera

Els agressors van ser localitzats en el bingo de Cullera | Facebook

 

Este diumenge de matinada, cap a les 00.30 hores, dos hòmens han apunyalat a un jove de Cullera de 29 anys i li han furtat. Poc després, cap a les 02.00 hores, s’ha localitzat als dos agressors que estaven en el bingo del carrer del Cabanyal. La Policia Local de Cullera els ha detingut i els acusa de robatori amb violència i intimidació.

 

Els dos detinguts, un de nacionalitat espanyola i un altre de nacionalitat italiana de 42 anys, segons avança el diari ‘Levante’, van apunyalar presumptament a la víctima, jove de 29 anys que respon a les inicials J. F. M., després d’una discussió en una travessera del carrer del Caminàs dels Hòmens, en el barri de Sant Antoni.

 

Després d’això, els amics de la víctima van avisar a la policia i es van mobilitzar per a ajudar als agents a trobar als agressors, que localitzaren en el bingo d’un carrer més avall. Tres patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil van acudir per a detindre als presumptes agressors, un acusat d’haver apunyalat a la víctima i l’altre, d’haver-li furtat. Ara mateix la benemèrita està conduint la investigació per a descobrir els motius de l’apunyalament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.