Detinguts dos hòmens per agredir a un xic de 29 i anar-se’n al bingo en Cullera

Bingo de Cullera

Els agressors van ser localitzats en el bingo de Cullera | Facebook

 

Este diumenge de matinada, cap a les 00.30 hores, dos hòmens han apunyalat a un jove de Cullera de 29 anys i li han furtat. Poc després, cap a les 02.00 hores, s’ha localitzat als dos agressors que estaven en el bingo del carrer del Cabanyal. La Policia Local de Cullera els ha detingut i els acusa de robatori amb violència i intimidació.

 

Els dos detinguts, un de nacionalitat espanyola i un altre de nacionalitat italiana de 42 anys, segons avança el diari ‘Levante’, van apunyalar presumptament a la víctima, jove de 29 anys que respon a les inicials J. F. M., després d’una discussió en una travessera del carrer del Caminàs dels Hòmens, en el barri de Sant Antoni.

 

Després d’això, els amics de la víctima van avisar a la policia i es van mobilitzar per a ajudar als agents a trobar als agressors, que localitzaren en el bingo d’un carrer més avall. Tres patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil van acudir per a detindre als presumptes agressors, un acusat d’haver apunyalat a la víctima i l’altre, d’haver-li furtat. Ara mateix la benemèrita està conduint la investigació per a descobrir els motius de l’apunyalament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.