Detinguts dos hòmens per agredir a un xic de 29 i anar-se’n al bingo en Cullera

Bingo de Cullera

Els agressors van ser localitzats en el bingo de Cullera | Facebook

 

Este diumenge de matinada, cap a les 00.30 hores, dos hòmens han apunyalat a un jove de Cullera de 29 anys i li han furtat. Poc després, cap a les 02.00 hores, s’ha localitzat als dos agressors que estaven en el bingo del carrer del Cabanyal. La Policia Local de Cullera els ha detingut i els acusa de robatori amb violència i intimidació.

 

Els dos detinguts, un de nacionalitat espanyola i un altre de nacionalitat italiana de 42 anys, segons avança el diari ‘Levante’, van apunyalar presumptament a la víctima, jove de 29 anys que respon a les inicials J. F. M., després d’una discussió en una travessera del carrer del Caminàs dels Hòmens, en el barri de Sant Antoni.

 

Després d’això, els amics de la víctima van avisar a la policia i es van mobilitzar per a ajudar als agents a trobar als agressors, que localitzaren en el bingo d’un carrer més avall. Tres patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil van acudir per a detindre als presumptes agressors, un acusat d’haver apunyalat a la víctima i l’altre, d’haver-li furtat. Ara mateix la benemèrita està conduint la investigació per a descobrir els motius de l’apunyalament.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.