Almoradí desallotja als veïns i demana «extremar la precaució» davant la situació del riu Segura

 

L’Ajuntament de la localitat alacantina d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura, ha informat del desallotjament de barris, una pedania i un polígon, al mateix temps que ha instat a extremar la precaució davant de la situació del riu Segura, que ha «trencat en alguns punts» aigües avall del pont d’Algorfa.

 

A través dels seus comptes en xarxes socials, l’Ajuntament detalla que s’ha desallotjat el barri més pròxim al pont i que s’ha evacuat als veïns de la pedania del Saladar amb autobús, mentres que «molts» altres se’n han anat en els seus propis vehicles i amb l’ajuda de la Creu Roja. A més, s’ha informat de què el nivell del riu «continua pujant i supera els 5 metres, un nivell preocupant».

 

 

Davant d’esta situació, l’Ajuntament ha reclamat que s’extremen les precaucions i ha indicat que s’ha produït un trencament en la conducció d’aigua potable pel que és «probable que no hi haja subministrament en la localitat». En este sentit, ha anunciat que se suspén el Mercat Setmanal i qualsevol altre acte programat com el Urban Festival. A més, s’ha advertit que només s’atendran urgències en l’Ambulatori.

 

L’Ajuntament d’Almoradí ha indicat que es procedirà al desallotjament del polígon de les Maromas i ha reclamat que s’extreme la precaució i se seguisquen les indicacions en les zones de l’Erica i Gabato. Fins i tot, recomana a totes les persones que visquen en cases de l’horta que abandonen les seues cases, ja que el trencament és, de moment, incontrolable.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.