14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Almoradí desallotja als veïns i demana «extremar la precaució» davant la situació del riu Segura

 

L’Ajuntament de la localitat alacantina d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura, ha informat del desallotjament de barris, una pedania i un polígon, al mateix temps que ha instat a extremar la precaució davant de la situació del riu Segura, que ha «trencat en alguns punts» aigües avall del pont d’Algorfa.

 

A través dels seus comptes en xarxes socials, l’Ajuntament detalla que s’ha desallotjat el barri més pròxim al pont i que s’ha evacuat als veïns de la pedania del Saladar amb autobús, mentres que «molts» altres se’n han anat en els seus propis vehicles i amb l’ajuda de la Creu Roja. A més, s’ha informat de què el nivell del riu «continua pujant i supera els 5 metres, un nivell preocupant».

 

 

Davant d’esta situació, l’Ajuntament ha reclamat que s’extremen les precaucions i ha indicat que s’ha produït un trencament en la conducció d’aigua potable pel que és «probable que no hi haja subministrament en la localitat». En este sentit, ha anunciat que se suspén el Mercat Setmanal i qualsevol altre acte programat com el Urban Festival. A més, s’ha advertit que només s’atendran urgències en l’Ambulatori.

 

L’Ajuntament d’Almoradí ha indicat que es procedirà al desallotjament del polígon de les Maromas i ha reclamat que s’extreme la precaució i se seguisquen les indicacions en les zones de l’Erica i Gabato. Fins i tot, recomana a totes les persones que visquen en cases de l’horta que abandonen les seues cases, ja que el trencament és, de moment, incontrolable.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts