Amenaça de mort amb un ganivet en la mà pels carrers del centre de Petrer

Una persona amb un ganivet a la mà

El xic de 18 anys portava una arma blanca pel carrer | València Diari

 

Esta vesprada de dijous, cap a les 18.00 hores, en la plaça d’Espanya de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), un xic de 18 anys ha sigut detingut per portar un ganivet en la mà i amenaçar de mort a un altre.

 

Segons explica ‘Información’, una persona que caminava pel carrer va avisar als agents policials en vore com un jove anava corrents darrere d’un altre pel carrer de Ventura Navarro amb una arma blanca de grans dimensions en la mà.

 

Efectius de la Policia Nacional i Local van localitzar al xic en el carrer de Leopoldo Pardines i en eixe moment va començar una persecució per a detindre’l, que fugia pel centre de la ciutat. Més tard, els agents l’han pogut capturar en la plaça d’Espanya i l’han portat fins a la Comissaria del Cos Nacional de Policia d’Elda-Petrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.