14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Amenaça de mort amb un ganivet en la mà pels carrers del centre de Petrer

Una persona amb un ganivet a la mà

El xic de 18 anys portava una arma blanca pel carrer | València Diari

 

Esta vesprada de dijous, cap a les 18.00 hores, en la plaça d’Espanya de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), un xic de 18 anys ha sigut detingut per portar un ganivet en la mà i amenaçar de mort a un altre.

 

Segons explica ‘Información’, una persona que caminava pel carrer va avisar als agents policials en vore com un jove anava corrents darrere d’un altre pel carrer de Ventura Navarro amb una arma blanca de grans dimensions en la mà.

 

Efectius de la Policia Nacional i Local van localitzar al xic en el carrer de Leopoldo Pardines i en eixe moment va començar una persecució per a detindre’l, que fugia pel centre de la ciutat. Més tard, els agents l’han pogut capturar en la plaça d’Espanya i l’han portat fins a la Comissaria del Cos Nacional de Policia d’Elda-Petrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes