Amenaça de mort amb un ganivet en la mà pels carrers del centre de Petrer

Una persona amb un ganivet a la mà

El xic de 18 anys portava una arma blanca pel carrer | València Diari

 

Esta vesprada de dijous, cap a les 18.00 hores, en la plaça d’Espanya de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), un xic de 18 anys ha sigut detingut per portar un ganivet en la mà i amenaçar de mort a un altre.

 

Segons explica ‘Información’, una persona que caminava pel carrer va avisar als agents policials en vore com un jove anava corrents darrere d’un altre pel carrer de Ventura Navarro amb una arma blanca de grans dimensions en la mà.

 

Efectius de la Policia Nacional i Local van localitzar al xic en el carrer de Leopoldo Pardines i en eixe moment va començar una persecució per a detindre’l, que fugia pel centre de la ciutat. Més tard, els agents l’han pogut capturar en la plaça d’Espanya i l’han portat fins a la Comissaria del Cos Nacional de Policia d’Elda-Petrer.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.