Amenaça de mort amb un ganivet en la mà pels carrers del centre de Petrer

Una persona amb un ganivet a la mà

El xic de 18 anys portava una arma blanca pel carrer | València Diari

 

Esta vesprada de dijous, cap a les 18.00 hores, en la plaça d’Espanya de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), un xic de 18 anys ha sigut detingut per portar un ganivet en la mà i amenaçar de mort a un altre.

 

Segons explica ‘Información’, una persona que caminava pel carrer va avisar als agents policials en vore com un jove anava corrents darrere d’un altre pel carrer de Ventura Navarro amb una arma blanca de grans dimensions en la mà.

 

Efectius de la Policia Nacional i Local van localitzar al xic en el carrer de Leopoldo Pardines i en eixe moment va començar una persecució per a detindre’l, que fugia pel centre de la ciutat. Més tard, els agents l’han pogut capturar en la plaça d’Espanya i l’han portat fins a la Comissaria del Cos Nacional de Policia d’Elda-Petrer.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.