Un ancià de 76 anys mata a trets al seu net després d’una discussió


Un home de 76 anys i resident en Bahía Blanca (l’Argentina), ha sigut detingut després d’assassinar al seu net. Segons informa ‘TN’, el jove va arribar a casa del seu avi i va començar a colpejar-li amb un pal. Després de propinar-li diversos colps, una dona que es trobava en l’escena va aconseguir separar-los.

Minuts després, el jove va tornar a acostar-se a la casa i va començar a bastonejar la porta. En un moment donat, l’ancià va eixir i va començar a disparar al jove. L’ancià és sotsoficial retirat de l’Exèrcit Argentí i actual president de la Societat de Foment del barri Rosendo López. Segons informa ‘Télam’, quan els agents van arribar a la casa van trobar diverses armes, entre elles un revòlver calibre 32, que hauria sigut utilitzat en l’assassinat.

Segons explica la mare del jove, el conflicte s’hauria originat perquè el jove devia diners al seu avi. «El meu pare em va donar la vida, però és un assassí que li va llevar la vida a un xic que tenia una vida al davant«, va assenyalar la mare al mitjà ‘La Brújula’.

La dona també va explicar que el seu pare sempre va ser un maltractador i que li va fer passar una dura infància: Ell era un maltractador i un violent, vam viure una infància violenta, però mai vaig pensar que anava a acabar assassinant al seu propi net.

L’home es troba de moment en llibertat després de passar dos dies en el calabós. El fiscal del districte va imputar a l’ancià el delicte d'»homicidi qualificat pel vincle i per ser comés amb una arma de foc, havent-se excedit en la legítima defensa que estava exercint«.

La família de l’home que va assassinar al seu net creu que el crim va ser premeditat

La mare del jove ha assegurat que el crim va «ser premeditat» i que el seu pare és un home «violent«.
A més, la mare de la víctima va detallar que habitualment assetjava al seu fill perquè li devia diners. «Jo sé que la decisió del que va passar del meu pare va ser premeditada», va assegurar i va relatar «va tancar la porta gran, va anar a buscar l’arma i li va dir a la meua mamà que tancarà la porta«.

«Ací passe tot i jo ho vaig veure, ningú m’ho va transmetre«, va agregar Mariel la mare de Brian Berna i filla de l’imputat Domingo Faustino Berna. Ella mateixa va presenciar el crim del seu fill en l’ingrés a una casa situada en Cobian al 600.

El fet va quedar gravat per una càmera de seguretat que va captar tota la seqüència en la qual el jove va discutir amb el seu avi, li va trepitjar la porta de l’habitatge fins que l’agressor va eixir amb una arma i el va executar d’un tret.


Segons va comptar Mariel, el seu pare «sempre va ser violent, imponent i aplicant la seua professió contra tot, tant en la vida diària, en la família, en tot«. En declaracions a periodistes que la van consultar a la porta de la seua casa, que està situada enfront de l’habitatge del seu pare i on va ocórrer el crim, va contar que no es tractava amb el seu pare.

Sempre el seu concepte era que jo era la culpable del que li passava al meu fill”, va comptar, a qui li van diagnosticar un trastorn de personalitat i de conducta.

«Jo em vaig mudar ací i els meus pares li van retirar la medicació, la culpa que el meu fill siga així era tota meua, sempre em van culpar que el meu fill era així per culpa meua«, va expressar i va comentar que Brian durant un temps havia viscut amb els seus pares.

Ells, compte la mare, “no van assumir mai que el meu fill està malalt mentalment”. “El diagnòstic del meu fill són trastorns de personalitat i de conducta», va detallar i va remarcar que «no estava tractat perquè era major d’edat i no ho podia obligar a tractar-se«.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.