Un ancià de 76 anys mata a trets al seu net després d’una discussió


Un home de 76 anys i resident en Bahía Blanca (l’Argentina), ha sigut detingut després d’assassinar al seu net. Segons informa ‘TN’, el jove va arribar a casa del seu avi i va començar a colpejar-li amb un pal. Després de propinar-li diversos colps, una dona que es trobava en l’escena va aconseguir separar-los.

Minuts després, el jove va tornar a acostar-se a la casa i va començar a bastonejar la porta. En un moment donat, l’ancià va eixir i va començar a disparar al jove. L’ancià és sotsoficial retirat de l’Exèrcit Argentí i actual president de la Societat de Foment del barri Rosendo López. Segons informa ‘Télam’, quan els agents van arribar a la casa van trobar diverses armes, entre elles un revòlver calibre 32, que hauria sigut utilitzat en l’assassinat.

Segons explica la mare del jove, el conflicte s’hauria originat perquè el jove devia diners al seu avi. «El meu pare em va donar la vida, però és un assassí que li va llevar la vida a un xic que tenia una vida al davant«, va assenyalar la mare al mitjà ‘La Brújula’.

La dona també va explicar que el seu pare sempre va ser un maltractador i que li va fer passar una dura infància: Ell era un maltractador i un violent, vam viure una infància violenta, però mai vaig pensar que anava a acabar assassinant al seu propi net.

L’home es troba de moment en llibertat després de passar dos dies en el calabós. El fiscal del districte va imputar a l’ancià el delicte d'»homicidi qualificat pel vincle i per ser comés amb una arma de foc, havent-se excedit en la legítima defensa que estava exercint«.

La família de l’home que va assassinar al seu net creu que el crim va ser premeditat

La mare del jove ha assegurat que el crim va «ser premeditat» i que el seu pare és un home «violent«.
A més, la mare de la víctima va detallar que habitualment assetjava al seu fill perquè li devia diners. «Jo sé que la decisió del que va passar del meu pare va ser premeditada», va assegurar i va relatar «va tancar la porta gran, va anar a buscar l’arma i li va dir a la meua mamà que tancarà la porta«.

«Ací passe tot i jo ho vaig veure, ningú m’ho va transmetre«, va agregar Mariel la mare de Brian Berna i filla de l’imputat Domingo Faustino Berna. Ella mateixa va presenciar el crim del seu fill en l’ingrés a una casa situada en Cobian al 600.

El fet va quedar gravat per una càmera de seguretat que va captar tota la seqüència en la qual el jove va discutir amb el seu avi, li va trepitjar la porta de l’habitatge fins que l’agressor va eixir amb una arma i el va executar d’un tret.


Segons va comptar Mariel, el seu pare «sempre va ser violent, imponent i aplicant la seua professió contra tot, tant en la vida diària, en la família, en tot«. En declaracions a periodistes que la van consultar a la porta de la seua casa, que està situada enfront de l’habitatge del seu pare i on va ocórrer el crim, va contar que no es tractava amb el seu pare.

Sempre el seu concepte era que jo era la culpable del que li passava al meu fill”, va comptar, a qui li van diagnosticar un trastorn de personalitat i de conducta.

«Jo em vaig mudar ací i els meus pares li van retirar la medicació, la culpa que el meu fill siga així era tota meua, sempre em van culpar que el meu fill era així per culpa meua«, va expressar i va comentar que Brian durant un temps havia viscut amb els seus pares.

Ells, compte la mare, “no van assumir mai que el meu fill està malalt mentalment”. “El diagnòstic del meu fill són trastorns de personalitat i de conducta», va detallar i va remarcar que «no estava tractat perquè era major d’edat i no ho podia obligar a tractar-se«.

Últimes notícies

Mor una jove i una dona queda ferida greu en un accident a l’AP-7 a Crevillent

Una jove ha mort i una altra dona ha resultat ferida greu en un accident de trànsit este dissabte a l’AP-7, a l’eixida de Crevillent, després d’envair un vehicle avariat aturat en l’arcén.

Castro assegura que el Vila-real ja està prop del seu millor nivell

Luís Castro, tècnic del Levante, destaca que el Vila-real, malgrat un inici discret en LALIGA, ja s’acosta al seu nivell habitual i alerta de la seua qualitat abans del derbi a La Cerámica.

Morant crida a no resignar-se davant la dreta en l’inici de la conferència del PSPV a Alacant

Diana Morant reivindica a Alacant un PSPV que ‘no es resigna’ davant la dreta i fixa com a objectiu recuperar el Consell i les alcaldies de València i Alacant. Rebeca Torró i Trini Amorós reforcen el missatge amb crítiques al PP, a Vox i a la gestió de la dana a la Comunitat Valenciana.

Castro alerta per la calor i el temporal al Ciutat de València i reclama canvis a LaLiga

L’entrenador del Levante, Luís Castro, denuncia els horaris amb calor extrema i la gestió del temporal davant l’Athletic i adverteix que vol evitar una tragèdia al Ciutat de València.

Torró acusa Feijóo de ser un ‘mal virus’ per a la política espanyola

Rebeca Torró ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser un 'mal virus' que ha contaminat el PP i ha criticat la seua actitud davant la crisi de Ceuta i la coneguda com a llei de néts.

Xubascos molt forts en la costa d’Alacant i avís de fins a 100 l/m2 en 12 hores

Aemet ha activat avisos taronja per pluges molt intenses en el litoral d’Alacant, amb possibles acumulats de fins a 100 l/m2 en 12 hores en el nord de la província i ruixats molt forts en punts del sud.

L’Elx torna a fer tres gols fora de casa en Primera cinc anys després

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium i ha tornat a fer tres gols com a visitant en Primera més de cinc anys després de l’última vegada. El triomf, amb un jugador menys des del minut 5, és el primer de la temporada i confirma el bon rendiment lluny del Martínez Valero.

La Politècnica de València obri a la Xina el primer campus d’una universitat espanyola

La Universitat Politècnica de València ha inaugurat a Hangzhou el primer campus d’una universitat espanyola a la Xina, amb graus i màsters tecnològics i places reservades per a alumnat espanyol.