Un ancià de 76 anys mata a trets al seu net després d’una discussió


Un home de 76 anys i resident en Bahía Blanca (l’Argentina), ha sigut detingut després d’assassinar al seu net. Segons informa ‘TN’, el jove va arribar a casa del seu avi i va començar a colpejar-li amb un pal. Després de propinar-li diversos colps, una dona que es trobava en l’escena va aconseguir separar-los.

Minuts després, el jove va tornar a acostar-se a la casa i va començar a bastonejar la porta. En un moment donat, l’ancià va eixir i va començar a disparar al jove. L’ancià és sotsoficial retirat de l’Exèrcit Argentí i actual president de la Societat de Foment del barri Rosendo López. Segons informa ‘Télam’, quan els agents van arribar a la casa van trobar diverses armes, entre elles un revòlver calibre 32, que hauria sigut utilitzat en l’assassinat.

Segons explica la mare del jove, el conflicte s’hauria originat perquè el jove devia diners al seu avi. «El meu pare em va donar la vida, però és un assassí que li va llevar la vida a un xic que tenia una vida al davant«, va assenyalar la mare al mitjà ‘La Brújula’.

La dona també va explicar que el seu pare sempre va ser un maltractador i que li va fer passar una dura infància: Ell era un maltractador i un violent, vam viure una infància violenta, però mai vaig pensar que anava a acabar assassinant al seu propi net.

L’home es troba de moment en llibertat després de passar dos dies en el calabós. El fiscal del districte va imputar a l’ancià el delicte d'»homicidi qualificat pel vincle i per ser comés amb una arma de foc, havent-se excedit en la legítima defensa que estava exercint«.

La família de l’home que va assassinar al seu net creu que el crim va ser premeditat

La mare del jove ha assegurat que el crim va «ser premeditat» i que el seu pare és un home «violent«.
A més, la mare de la víctima va detallar que habitualment assetjava al seu fill perquè li devia diners. «Jo sé que la decisió del que va passar del meu pare va ser premeditada», va assegurar i va relatar «va tancar la porta gran, va anar a buscar l’arma i li va dir a la meua mamà que tancarà la porta«.

«Ací passe tot i jo ho vaig veure, ningú m’ho va transmetre«, va agregar Mariel la mare de Brian Berna i filla de l’imputat Domingo Faustino Berna. Ella mateixa va presenciar el crim del seu fill en l’ingrés a una casa situada en Cobian al 600.

El fet va quedar gravat per una càmera de seguretat que va captar tota la seqüència en la qual el jove va discutir amb el seu avi, li va trepitjar la porta de l’habitatge fins que l’agressor va eixir amb una arma i el va executar d’un tret.


Segons va comptar Mariel, el seu pare «sempre va ser violent, imponent i aplicant la seua professió contra tot, tant en la vida diària, en la família, en tot«. En declaracions a periodistes que la van consultar a la porta de la seua casa, que està situada enfront de l’habitatge del seu pare i on va ocórrer el crim, va contar que no es tractava amb el seu pare.

Sempre el seu concepte era que jo era la culpable del que li passava al meu fill”, va comptar, a qui li van diagnosticar un trastorn de personalitat i de conducta.

«Jo em vaig mudar ací i els meus pares li van retirar la medicació, la culpa que el meu fill siga així era tota meua, sempre em van culpar que el meu fill era així per culpa meua«, va expressar i va comentar que Brian durant un temps havia viscut amb els seus pares.

Ells, compte la mare, “no van assumir mai que el meu fill està malalt mentalment”. “El diagnòstic del meu fill són trastorns de personalitat i de conducta», va detallar i va remarcar que «no estava tractat perquè era major d’edat i no ho podia obligar a tractar-se«.

Últimes notícies

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.