Graven a un anestesista violant a una dona embarassada a la qual va sedar per a donar a llum

Un anestesista ha sigut detingut per la Policia aquest dilluns a Rio de Janeiro després de ser gravat violant a una pacient embarassada mentre un equip de metges li practicava una cesària.

L’arrest es va produir després que les autoritats veren un vídeo filmat per membres de l’equip mèdic que mostra al sanitari baixant-se la cremallera i introduint el seu membre dins de la boca de la pacient, a la qual minuts abans havia sedat per a la intervenció.

Un grup d’infermeres va decidir gravar les imatges, que han sigut publicades per la cadena de televisió ‘Globo’, després de sospitar del metge, ja que estava utilitzant més anestèsia del normal en les pacients.

Segons els testimoniatges que els companys van donar a les autoritats, l’anestesista també insistia que el teló que separa la part superior del cos mentre es realitza la cesària, es posara cada vegada més alt, de manera que quedara completament amagat el rostre de la pacient.

La detenció va tindre lloc a l’Hospital de la Dona Heloneida Studart i ocurrio en la matinada de l’11 de juliol. El detingut està especialitzat en anestesiologia i va treballar en diversos hospitals.

El cas va ser denunciat davant la Policia per la Secretaria de Salut de l’estat de Riu i per l’hospital després de ser advertits per l’equip mèdic de la unitat dels abusos.

Identificat com Giovanni Quintella Bezerra, el metge té una especialització en anestesiologia i va treballar durant 6 mesos en diversos hospitals de Riu, segons ha explicat la Secretaria de Salut.

Després d’eixir el cas a la llum, prop de deu dones han acudit al Departament de Policia de Sao Joao  de Meriti per a registrar denúncies similars contra el violador.

El governador de Rio de Janeiro, Cláudio Castro, s’ha mostrat commocionat pel cas i ha assegurat que el seu executiu brindarà «tot el suport necessari a la víctima«: «Em va impactar conéixer el cas brutal de l’anestesiólogo de l’Hospital dona Mulher, en Sao Joao de Meriti, filmat violant a una pacient. La denúncia és gravíssima. El Govern brindarà tot el suport i suport necessari a la víctima. A més de la investigació per part de la Secretaria d’Estat per a la Policia Civil, s’està obrint una investigació interna per a prendre mesures administratives«.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.