14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Graven a un anestesista violant a una dona embarassada a la qual va sedar per a donar a llum

Un anestesista ha sigut detingut per la Policia aquest dilluns a Rio de Janeiro després de ser gravat violant a una pacient embarassada mentre un equip de metges li practicava una cesària.

L’arrest es va produir després que les autoritats veren un vídeo filmat per membres de l’equip mèdic que mostra al sanitari baixant-se la cremallera i introduint el seu membre dins de la boca de la pacient, a la qual minuts abans havia sedat per a la intervenció.

Un grup d’infermeres va decidir gravar les imatges, que han sigut publicades per la cadena de televisió ‘Globo’, després de sospitar del metge, ja que estava utilitzant més anestèsia del normal en les pacients.

Segons els testimoniatges que els companys van donar a les autoritats, l’anestesista també insistia que el teló que separa la part superior del cos mentre es realitza la cesària, es posara cada vegada més alt, de manera que quedara completament amagat el rostre de la pacient.

La detenció va tindre lloc a l’Hospital de la Dona Heloneida Studart i ocurrio en la matinada de l’11 de juliol. El detingut està especialitzat en anestesiologia i va treballar en diversos hospitals.

El cas va ser denunciat davant la Policia per la Secretaria de Salut de l’estat de Riu i per l’hospital després de ser advertits per l’equip mèdic de la unitat dels abusos.

Identificat com Giovanni Quintella Bezerra, el metge té una especialització en anestesiologia i va treballar durant 6 mesos en diversos hospitals de Riu, segons ha explicat la Secretaria de Salut.

Després d’eixir el cas a la llum, prop de deu dones han acudit al Departament de Policia de Sao Joao  de Meriti per a registrar denúncies similars contra el violador.

El governador de Rio de Janeiro, Cláudio Castro, s’ha mostrat commocionat pel cas i ha assegurat que el seu executiu brindarà “tot el suport necessari a la víctima“: “Em va impactar conéixer el cas brutal de l’anestesiólogo de l’Hospital dona Mulher, en Sao Joao de Meriti, filmat violant a una pacient. La denúncia és gravíssima. El Govern brindarà tot el suport i suport necessari a la víctima. A més de la investigació per part de la Secretaria d’Estat per a la Policia Civil, s’està obrint una investigació interna per a prendre mesures administratives“.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts