14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Graven a un anestesista violant a una dona embarassada a la qual va sedar per a donar a llum

Un anestesista ha sigut detingut per la Policia aquest dilluns a Rio de Janeiro després de ser gravat violant a una pacient embarassada mentre un equip de metges li practicava una cesària.

L’arrest es va produir després que les autoritats veren un vídeo filmat per membres de l’equip mèdic que mostra al sanitari baixant-se la cremallera i introduint el seu membre dins de la boca de la pacient, a la qual minuts abans havia sedat per a la intervenció.

Un grup d’infermeres va decidir gravar les imatges, que han sigut publicades per la cadena de televisió ‘Globo’, després de sospitar del metge, ja que estava utilitzant més anestèsia del normal en les pacients.

Segons els testimoniatges que els companys van donar a les autoritats, l’anestesista també insistia que el teló que separa la part superior del cos mentre es realitza la cesària, es posara cada vegada més alt, de manera que quedara completament amagat el rostre de la pacient.

La detenció va tindre lloc a l’Hospital de la Dona Heloneida Studart i ocurrio en la matinada de l’11 de juliol. El detingut està especialitzat en anestesiologia i va treballar en diversos hospitals.

El cas va ser denunciat davant la Policia per la Secretaria de Salut de l’estat de Riu i per l’hospital després de ser advertits per l’equip mèdic de la unitat dels abusos.

Identificat com Giovanni Quintella Bezerra, el metge té una especialització en anestesiologia i va treballar durant 6 mesos en diversos hospitals de Riu, segons ha explicat la Secretaria de Salut.

Després d’eixir el cas a la llum, prop de deu dones han acudit al Departament de Policia de Sao Joao  de Meriti per a registrar denúncies similars contra el violador.

El governador de Rio de Janeiro, Cláudio Castro, s’ha mostrat commocionat pel cas i ha assegurat que el seu executiu brindarà “tot el suport necessari a la víctima“: “Em va impactar conéixer el cas brutal de l’anestesiólogo de l’Hospital dona Mulher, en Sao Joao de Meriti, filmat violant a una pacient. La denúncia és gravíssima. El Govern brindarà tot el suport i suport necessari a la víctima. A més de la investigació per part de la Secretaria d’Estat per a la Policia Civil, s’està obrint una investigació interna per a prendre mesures administratives“.

Últimes notícies

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.