Graven a un anestesista violant a una dona embarassada a la qual va sedar per a donar a llum

Un anestesista ha sigut detingut per la Policia aquest dilluns a Rio de Janeiro després de ser gravat violant a una pacient embarassada mentre un equip de metges li practicava una cesària.

L’arrest es va produir després que les autoritats veren un vídeo filmat per membres de l’equip mèdic que mostra al sanitari baixant-se la cremallera i introduint el seu membre dins de la boca de la pacient, a la qual minuts abans havia sedat per a la intervenció.

Un grup d’infermeres va decidir gravar les imatges, que han sigut publicades per la cadena de televisió ‘Globo’, després de sospitar del metge, ja que estava utilitzant més anestèsia del normal en les pacients.

Segons els testimoniatges que els companys van donar a les autoritats, l’anestesista també insistia que el teló que separa la part superior del cos mentre es realitza la cesària, es posara cada vegada més alt, de manera que quedara completament amagat el rostre de la pacient.

La detenció va tindre lloc a l’Hospital de la Dona Heloneida Studart i ocurrio en la matinada de l’11 de juliol. El detingut està especialitzat en anestesiologia i va treballar en diversos hospitals.

El cas va ser denunciat davant la Policia per la Secretaria de Salut de l’estat de Riu i per l’hospital després de ser advertits per l’equip mèdic de la unitat dels abusos.

Identificat com Giovanni Quintella Bezerra, el metge té una especialització en anestesiologia i va treballar durant 6 mesos en diversos hospitals de Riu, segons ha explicat la Secretaria de Salut.

Després d’eixir el cas a la llum, prop de deu dones han acudit al Departament de Policia de Sao Joao  de Meriti per a registrar denúncies similars contra el violador.

El governador de Rio de Janeiro, Cláudio Castro, s’ha mostrat commocionat pel cas i ha assegurat que el seu executiu brindarà “tot el suport necessari a la víctima“: “Em va impactar conéixer el cas brutal de l’anestesiólogo de l’Hospital dona Mulher, en Sao Joao de Meriti, filmat violant a una pacient. La denúncia és gravíssima. El Govern brindarà tot el suport i suport necessari a la víctima. A més de la investigació per part de la Secretaria d’Estat per a la Policia Civil, s’està obrint una investigació interna per a prendre mesures administratives“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.