Anuncios

Graven a un anestesista violant a una dona embarassada a la qual va sedar per a donar a llum

Un anestesista ha sigut detingut per la Policia aquest dilluns a Rio de Janeiro després de ser gravat violant a una pacient embarassada mentre un equip de metges li practicava una cesària.

L’arrest es va produir després que les autoritats veren un vídeo filmat per membres de l’equip mèdic que mostra al sanitari baixant-se la cremallera i introduint el seu membre dins de la boca de la pacient, a la qual minuts abans havia sedat per a la intervenció.

Anuncios

Un grup d’infermeres va decidir gravar les imatges, que han sigut publicades per la cadena de televisió ‘Globo’, després de sospitar del metge, ja que estava utilitzant més anestèsia del normal en les pacients.

Segons els testimoniatges que els companys van donar a les autoritats, l’anestesista també insistia que el teló que separa la part superior del cos mentre es realitza la cesària, es posara cada vegada més alt, de manera que quedara completament amagat el rostre de la pacient.

La detenció va tindre lloc a l’Hospital de la Dona Heloneida Studart i ocurrio en la matinada de l’11 de juliol. El detingut està especialitzat en anestesiologia i va treballar en diversos hospitals.

El cas va ser denunciat davant la Policia per la Secretaria de Salut de l’estat de Riu i per l’hospital després de ser advertits per l’equip mèdic de la unitat dels abusos.

Identificat com Giovanni Quintella Bezerra, el metge té una especialització en anestesiologia i va treballar durant 6 mesos en diversos hospitals de Riu, segons ha explicat la Secretaria de Salut.

Després d’eixir el cas a la llum, prop de deu dones han acudit al Departament de Policia de Sao Joao  de Meriti per a registrar denúncies similars contra el violador.

El governador de Rio de Janeiro, Cláudio Castro, s’ha mostrat commocionat pel cas i ha assegurat que el seu executiu brindarà “tot el suport necessari a la víctima“: “Em va impactar conéixer el cas brutal de l’anestesiólogo de l’Hospital dona Mulher, en Sao Joao de Meriti, filmat violant a una pacient. La denúncia és gravíssima. El Govern brindarà tot el suport i suport necessari a la víctima. A més de la investigació per part de la Secretaria d’Estat per a la Policia Civil, s’està obrint una investigació interna per a prendre mesures administratives“.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.

El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena

El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.

La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez

La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.
Anuncios