11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Àngel Vàzquez, regidor en Burjassot: «M’han pegat una pallisa al crit de ‘maricó de merda’»

Àngel Vázquez, regidor en l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha denunciat este matí a través de la xarxa social Twitter una agressió homòfoba en ple carrer.

 

Segons explica ell mateix, estava tornant d’un sopar amb amics i companys del màster que cursa i buscant el seu cotxe, quan dos persones s’han arrimat a ell i l’han pegat una pallissa al crit de «maricó de merda».

 

Els dos agressors l’haurien partit el llavi, les celles i les ulleres, provocant-li «un xicotet derram ocular, inflamació del llavi i sang per totes bandes».

 

El regidor ha afirmat que el seu únic delicte ha sigut eixe, tornar a casa després d’un sopar amb amics i «dur el monyo llarg». El polític assegura que està «acollonat», tot i que podria haver sigut pitjor.

 

Vázquez ha rebut el suport dels companys del seu partit, Compromís, entre ells, Joan Ribó, i també de molts ciutadans anònims.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.