Aramis Fuster sorprèn a tots apareixent vestida de dominàtrix

Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix

Aramis Fuster i el seu nou ‘look’ de dominatrix | València Diari

 

S’acaba l’estiu i Aramis Fuster canvia de ‘look’. Si a finals d’agost la vident ja va sorprendre a tots amb un atrevit posat a la platja, ara la mateixa Fuster ha tornat a deixar bocabadats els seus seguidors a les xarxes amb la seua renovada i inquietant imatge: dominàtrix.

 

«Dominant el meu destí», ha adjuntat la pintonisa en una imatge on se la podia vore vestida de negre de cap a peus —incloent-hi una màscara de carnaval i un barret—. La imatge, així mateix, també té compta amb un altre detall imperdible, ja que s’hi pot vore Fuster subjectant una barra d’il·luminació elèctrica amb la boca.

 

 

Aramis Fuster i el seu ‘look’ de dominatrix

Ha estat la darrera excentricitat de la vident catalana. Fuster, que ha estat notícia altres vegades per haver sol·licitat una ordre d’allunyament contra un suposat assetjador —va arribar a comentar que «tinc por que em mate, perquè diu que m’enviarà un sicari»—, ha tornat a eixir a la palestra amb un posat d’allò més inhabitual.

 

Tant és així, de fet, que han estat molts els qui han respost a les xarxes. Més enllà dels 850 ‘likes’ o els més de 500 ‘retweets’ amb els quals compta la imatge, a la publicació d’Aramis Fuster s’hi poden llegir comentaris de suport com «has de dominar la casa de Gran Hermano VIP, reina» o d’altres on, simplement, s’hi pot vore una cara de l’actor Steve Carell fent cara de desaprovació.   

 

Finalment, també cal dir que no és la primera vegada que Aramis Fuster apareix vestida d’esta manera. La vident catalana, de fet, va sorprendre molta gent quan, a finals de l’any passat, va penjar una imatge insinuant que era escort.              

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.