Aramis Fuster sorprèn a tots apareixent vestida de dominàtrix

Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix

Aramis Fuster i el seu nou ‘look’ de dominatrix | València Diari

 

S’acaba l’estiu i Aramis Fuster canvia de ‘look’. Si a finals d’agost la vident ja va sorprendre a tots amb un atrevit posat a la platja, ara la mateixa Fuster ha tornat a deixar bocabadats els seus seguidors a les xarxes amb la seua renovada i inquietant imatge: dominàtrix.

 

«Dominant el meu destí», ha adjuntat la pintonisa en una imatge on se la podia vore vestida de negre de cap a peus —incloent-hi una màscara de carnaval i un barret—. La imatge, així mateix, també té compta amb un altre detall imperdible, ja que s’hi pot vore Fuster subjectant una barra d’il·luminació elèctrica amb la boca.

 

 

Aramis Fuster i el seu ‘look’ de dominatrix

Ha estat la darrera excentricitat de la vident catalana. Fuster, que ha estat notícia altres vegades per haver sol·licitat una ordre d’allunyament contra un suposat assetjador —va arribar a comentar que «tinc por que em mate, perquè diu que m’enviarà un sicari»—, ha tornat a eixir a la palestra amb un posat d’allò més inhabitual.

 

Tant és així, de fet, que han estat molts els qui han respost a les xarxes. Més enllà dels 850 ‘likes’ o els més de 500 ‘retweets’ amb els quals compta la imatge, a la publicació d’Aramis Fuster s’hi poden llegir comentaris de suport com «has de dominar la casa de Gran Hermano VIP, reina» o d’altres on, simplement, s’hi pot vore una cara de l’actor Steve Carell fent cara de desaprovació.   

 

Finalment, també cal dir que no és la primera vegada que Aramis Fuster apareix vestida d’esta manera. La vident catalana, de fet, va sorprendre molta gent quan, a finals de l’any passat, va penjar una imatge insinuant que era escort.              

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.