17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Aramis Fuster sorprèn a tots apareixent vestida de dominàtrix

Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix

Aramis Fuster i el seu nou ‘look’ de dominatrix | València Diari

 

S’acaba l’estiu i Aramis Fuster canvia de ‘look’. Si a finals d’agost la vident ja va sorprendre a tots amb un atrevit posat a la platja, ara la mateixa Fuster ha tornat a deixar bocabadats els seus seguidors a les xarxes amb la seua renovada i inquietant imatge: dominàtrix.

 

«Dominant el meu destí», ha adjuntat la pintonisa en una imatge on se la podia vore vestida de negre de cap a peus —incloent-hi una màscara de carnaval i un barret—. La imatge, així mateix, també té compta amb un altre detall imperdible, ja que s’hi pot vore Fuster subjectant una barra d’il·luminació elèctrica amb la boca.

 

 

Aramis Fuster i el seu ‘look’ de dominatrix

Ha estat la darrera excentricitat de la vident catalana. Fuster, que ha estat notícia altres vegades per haver sol·licitat una ordre d’allunyament contra un suposat assetjador —va arribar a comentar que «tinc por que em mate, perquè diu que m’enviarà un sicari»—, ha tornat a eixir a la palestra amb un posat d’allò més inhabitual.

 

Tant és així, de fet, que han estat molts els qui han respost a les xarxes. Més enllà dels 850 ‘likes’ o els més de 500 ‘retweets’ amb els quals compta la imatge, a la publicació d’Aramis Fuster s’hi poden llegir comentaris de suport com «has de dominar la casa de Gran Hermano VIP, reina» o d’altres on, simplement, s’hi pot vore una cara de l’actor Steve Carell fent cara de desaprovació.   

 

Finalment, també cal dir que no és la primera vegada que Aramis Fuster apareix vestida d’esta manera. La vident catalana, de fet, va sorprendre molta gent quan, a finals de l’any passat, va penjar una imatge insinuant que era escort.              

 

Últimes notícies

Castro i Raghouber impulsen un mercat d’hivern auster en el Llevant

L'arribada de Luís Castro i la cessió de Ugo Raghouber han marcat un gener de gasto mínim en el Llevant. L'equip ha millorat, però continua penúltim.

L’Elx fa caixa amb Mendoza i tanca el mercat amb quatre eixides i quatre arribades

L'Elx va tancar el mercat d'hivern amb quatre eixides i quatre incorporacions, amb la venda rècord de Rodrigo Mendoza com a moviment clau. Va reforçar el lateral dret, no va arribar el central i el bloc es manté.

Cues en el padró de València per la regularització d’immigrants i l’Ajuntament redirigix a Estrangeria

L'anunci de regularització ha disparat les consultes en el padró de València. L'Ajuntament llança cartells i reforça l'atenció per a derivar els tràmits a Estrangeria.

La Comunitat Valenciana va rebre 12,4 milions de turistes internacionals en 2025, el 4,3% més

La Comunitat Valenciana va rebre 12.422.659 turistes internacionals en 2025, un 4,3% més, i es va situar com la quinta regió més visitada. Espanya va batre rècord amb 96,77 milions i màxims de gasto.

La microestimulació cerebral permet recuperar visió parcial a una persona cega

Un assaig amb microestimulació elèctrica de l'escorça visual ha permés que un pacient amb ceguesa total recupere parcialment la visió. La millora va ser espontània, sostinguda i independent de l'implant.

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.