12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Aramis Fuster sorprèn a tots apareixent vestida de dominàtrix

Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix

Aramis Fuster i el seu nou ‘look’ de dominatrix | València Diari

 

S’acaba l’estiu i Aramis Fuster canvia de ‘look’. Si a finals d’agost la vident ja va sorprendre a tots amb un atrevit posat a la platja, ara la mateixa Fuster ha tornat a deixar bocabadats els seus seguidors a les xarxes amb la seua renovada i inquietant imatge: dominàtrix.

 

«Dominant el meu destí», ha adjuntat la pintonisa en una imatge on se la podia vore vestida de negre de cap a peus —incloent-hi una màscara de carnaval i un barret—. La imatge, així mateix, també té compta amb un altre detall imperdible, ja que s’hi pot vore Fuster subjectant una barra d’il·luminació elèctrica amb la boca.

 

 

Aramis Fuster i el seu ‘look’ de dominatrix

Ha estat la darrera excentricitat de la vident catalana. Fuster, que ha estat notícia altres vegades per haver sol·licitat una ordre d’allunyament contra un suposat assetjador —va arribar a comentar que «tinc por que em mate, perquè diu que m’enviarà un sicari»—, ha tornat a eixir a la palestra amb un posat d’allò més inhabitual.

 

Tant és així, de fet, que han estat molts els qui han respost a les xarxes. Més enllà dels 850 ‘likes’ o els més de 500 ‘retweets’ amb els quals compta la imatge, a la publicació d’Aramis Fuster s’hi poden llegir comentaris de suport com «has de dominar la casa de Gran Hermano VIP, reina» o d’altres on, simplement, s’hi pot vore una cara de l’actor Steve Carell fent cara de desaprovació.   

 

Finalment, també cal dir que no és la primera vegada que Aramis Fuster apareix vestida d’esta manera. La vident catalana, de fet, va sorprendre molta gent quan, a finals de l’any passat, va penjar una imatge insinuant que era escort.              

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs