Aramis Fuster sorprèn a tots apareixent vestida de dominàtrix

Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix

Aramis Fuster i el seu nou ‘look’ de dominatrix | València Diari

 

S’acaba l’estiu i Aramis Fuster canvia de ‘look’. Si a finals d’agost la vident ja va sorprendre a tots amb un atrevit posat a la platja, ara la mateixa Fuster ha tornat a deixar bocabadats els seus seguidors a les xarxes amb la seua renovada i inquietant imatge: dominàtrix.

 

«Dominant el meu destí», ha adjuntat la pintonisa en una imatge on se la podia vore vestida de negre de cap a peus —incloent-hi una màscara de carnaval i un barret—. La imatge, així mateix, també té compta amb un altre detall imperdible, ja que s’hi pot vore Fuster subjectant una barra d’il·luminació elèctrica amb la boca.

 

 

Aramis Fuster i el seu ‘look’ de dominatrix

Ha estat la darrera excentricitat de la vident catalana. Fuster, que ha estat notícia altres vegades per haver sol·licitat una ordre d’allunyament contra un suposat assetjador —va arribar a comentar que «tinc por que em mate, perquè diu que m’enviarà un sicari»—, ha tornat a eixir a la palestra amb un posat d’allò més inhabitual.

 

Tant és així, de fet, que han estat molts els qui han respost a les xarxes. Més enllà dels 850 ‘likes’ o els més de 500 ‘retweets’ amb els quals compta la imatge, a la publicació d’Aramis Fuster s’hi poden llegir comentaris de suport com «has de dominar la casa de Gran Hermano VIP, reina» o d’altres on, simplement, s’hi pot vore una cara de l’actor Steve Carell fent cara de desaprovació.   

 

Finalment, també cal dir que no és la primera vegada que Aramis Fuster apareix vestida d’esta manera. La vident catalana, de fet, va sorprendre molta gent quan, a finals de l’any passat, va penjar una imatge insinuant que era escort.              

 

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.