Anuncios

Arancha, la dona assassinada a Guadalajara pel seu marit davant dels seus tres fills

 

Aquest matí hem rebut una d’aquestes notícies que no agrada gens transmetre. Arancha, una veïna d’Azuqueca d’Henares, perdia la vida a mans del seu marit, Sergio. ‘El Español’ ha informat que la policia va rebre l’alerta a les 7.43 hores d’aquest 28 de desembre i, a l’arribar, van trobar el cos sense vida de la dona, que portava morta des de les 6.30 hores, així com al seu agressor en estat greu, després d’intentar-se suïcidar.

 

Va ser una dona de la localitat qui va informar els agents de seguretat, els quals no van poder evitar l’assassinat de la víctima, de 37 anys, però si van arribar a temps per evitar la pèrdua del seu marit. Ell es va intentar tallar el coll amb el mateix ganivet que havia matat a la seua parella, però la ferida no va ser mortal. Tot aquest esdeveniment, desgraciadament, va succeir davant l’atònita mirada dels tres fills de la difunta.

Anuncios

 

Una relació de constants discussions

Arancha es preparava des de primera hora per anar a treballar a la gasolinera on feia de dependenta. No obstant això, una nova baralla amb el seu marit, les quals eren constants en la seua relació, va acabar amb la tragèdia que ningú esperava ni desitjava. Els dos feia un any que estaven casats i fruit de la seua relació van tenir un fill. Els altres dos, eren de la víctima, en una relació prèvia.

 

Sorprenentment, tot i les constants discussions que patien Arancha i Sergio, ella no era usuària del centre de la dona d’Azuqueza, així com tampoc havia presentat denúncies contra el seu marit. Aquesta situació ha representat una sorpresa en la investigació, ja que tots els veïns eren coneixedors que la relació entre els dos estava molt deteriorada.

Un home gens problemàtic

El citat mitjà va preguntar a veïns de la localitat per l’agressor. Un d’ells el va definir com un home «musculós», el qual era molt aficionat a anar al gimnàs. També va afegir que treballava com a guàrdia de seguretat d’una coneguda empresa nacional.

 

A més, diferents persones van coincidir en considerar-lo com una persona seriosa i educada, que mai havia causat problemes al municipi i que no semblava algú agressiu. Per tant, la situació s’ha considerat inesperada al poble de Guadalajara.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios