Arancha, la dona assassinada a Guadalajara pel seu marit davant dels seus tres fills

 

Aquest matí hem rebut una d’aquestes notícies que no agrada gens transmetre. Arancha, una veïna d’Azuqueca d’Henares, perdia la vida a mans del seu marit, Sergio. ‘El Español’ ha informat que la policia va rebre l’alerta a les 7.43 hores d’aquest 28 de desembre i, a l’arribar, van trobar el cos sense vida de la dona, que portava morta des de les 6.30 hores, així com al seu agressor en estat greu, després d’intentar-se suïcidar.

 

Va ser una dona de la localitat qui va informar els agents de seguretat, els quals no van poder evitar l’assassinat de la víctima, de 37 anys, però si van arribar a temps per evitar la pèrdua del seu marit. Ell es va intentar tallar el coll amb el mateix ganivet que havia matat a la seua parella, però la ferida no va ser mortal. Tot aquest esdeveniment, desgraciadament, va succeir davant l’atònita mirada dels tres fills de la difunta.

 

Una relació de constants discussions

Arancha es preparava des de primera hora per anar a treballar a la gasolinera on feia de dependenta. No obstant això, una nova baralla amb el seu marit, les quals eren constants en la seua relació, va acabar amb la tragèdia que ningú esperava ni desitjava. Els dos feia un any que estaven casats i fruit de la seua relació van tenir un fill. Els altres dos, eren de la víctima, en una relació prèvia.

 

Sorprenentment, tot i les constants discussions que patien Arancha i Sergio, ella no era usuària del centre de la dona d’Azuqueza, així com tampoc havia presentat denúncies contra el seu marit. Aquesta situació ha representat una sorpresa en la investigació, ja que tots els veïns eren coneixedors que la relació entre els dos estava molt deteriorada.

Un home gens problemàtic

El citat mitjà va preguntar a veïns de la localitat per l’agressor. Un d’ells el va definir com un home «musculós», el qual era molt aficionat a anar al gimnàs. També va afegir que treballava com a guàrdia de seguretat d’una coneguda empresa nacional.

 

A més, diferents persones van coincidir en considerar-lo com una persona seriosa i educada, que mai havia causat problemes al municipi i que no semblava algú agressiu. Per tant, la situació s’ha considerat inesperada al poble de Guadalajara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.

Mompó ha anunciat un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes esportius en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat el Pla de Foment del Cicloturisme Esportiu Segur per a augmentar la protecció en la xarxa provincial i promoure la bicicleta. El programa ha arrancat amb un pilot de senyalització dinàmica en la CV-310 entre Bétera i Nàquera.

Sant Joan d’Alacant paralitza la comercialització d’unes vivendes de protecció pública per irregularitats

L'Ajuntament ha detectat cobraments de reserves i publicitat presumptament enganyosa en una promoció municipal de VPP en Nou Nazareth i ha suspés el procés. La promotora té 10 dies hàbils per a detallar la seua publicitat, condicions i quantitats sol·licitades.

Mompó anuncia un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat un pla per a protegir els ciclistes i potenciar el cicloturisme, amb un pilot de senyalització intel·ligent en la CV-310.

València barra La Llotja i altres monuments per a evitar danys en Falles

L'Ajuntament ha barrat La Llotja per a protegir este BIC durant les Falles i estendrà el blindatge a altres monuments la setmana vinent. El pla fixa distàncies, prohibix ancoratges i reforça neteja i vigilància.

Morant urgix a Pérez Llorca a escoltar a Boluda i acceptar els fons del finançament autonòmic

Diana Morant ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que acorde amb el Govern la proposta de finançament autonòmic i escolte a Vicente Boluda. Ha defés que el pla eleva els recursos en 3.700 milions i que renunciar suposaria privar a la Comunitat Valenciana de fons que considera propis.