13.7 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Arancha, la dona assassinada a Guadalajara pel seu marit davant dels seus tres fills

 

Aquest matí hem rebut una d’aquestes notícies que no agrada gens transmetre. Arancha, una veïna d’Azuqueca d’Henares, perdia la vida a mans del seu marit, Sergio. ‘El Español’ ha informat que la policia va rebre l’alerta a les 7.43 hores d’aquest 28 de desembre i, a l’arribar, van trobar el cos sense vida de la dona, que portava morta des de les 6.30 hores, així com al seu agressor en estat greu, després d’intentar-se suïcidar.

 

Va ser una dona de la localitat qui va informar els agents de seguretat, els quals no van poder evitar l’assassinat de la víctima, de 37 anys, però si van arribar a temps per evitar la pèrdua del seu marit. Ell es va intentar tallar el coll amb el mateix ganivet que havia matat a la seua parella, però la ferida no va ser mortal. Tot aquest esdeveniment, desgraciadament, va succeir davant l’atònita mirada dels tres fills de la difunta.

 

Una relació de constants discussions

Arancha es preparava des de primera hora per anar a treballar a la gasolinera on feia de dependenta. No obstant això, una nova baralla amb el seu marit, les quals eren constants en la seua relació, va acabar amb la tragèdia que ningú esperava ni desitjava. Els dos feia un any que estaven casats i fruit de la seua relació van tenir un fill. Els altres dos, eren de la víctima, en una relació prèvia.

 

Sorprenentment, tot i les constants discussions que patien Arancha i Sergio, ella no era usuària del centre de la dona d’Azuqueza, així com tampoc havia presentat denúncies contra el seu marit. Aquesta situació ha representat una sorpresa en la investigació, ja que tots els veïns eren coneixedors que la relació entre els dos estava molt deteriorada.

Un home gens problemàtic

El citat mitjà va preguntar a veïns de la localitat per l’agressor. Un d’ells el va definir com un home «musculós», el qual era molt aficionat a anar al gimnàs. També va afegir que treballava com a guàrdia de seguretat d’una coneguda empresa nacional.

 

A més, diferents persones van coincidir en considerar-lo com una persona seriosa i educada, que mai havia causat problemes al municipi i que no semblava algú agressiu. Per tant, la situació s’ha considerat inesperada al poble de Guadalajara.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.