Ariadna, el primer bebé valencià de 2020 nascut en Elda

Imatge d'arxiu d'un bebè

El primer bebé ha nascut en l’Hospital d’Elda | Unsplash

 

El primer bebé de l’any 2020 en el territori valencià és una xiqueta que es diu Ariadna, ha nascut en l’Hospital d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), quan passaven dos minuts de les 00.00 hores i ha pesat 3,100 quilos.

 

Cap a les 01.43 hores de la matinada, en l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el primer bebé també ha sigut una xiqueta, Carme, que ha pesat 3,440 quilos. Més tard, cap a les 04.34 hores, en l’Hospital de la Plana de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha nascut Enric, un xiquet que ha pesat 3,400 quilos.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, fins a novembre, en la xarxa pública d’hospitals valencians s’han registrat 26.364 naixements, 2.960 han sigut en les comarques de Castelló, 12.278 en les de València i 11.126 en les d’Alacant.

 

Estes dades mostren una disminució del número de naixements en els hospitals, ja que en 2018 en el mateix període es van registrar 27.574 xiquets nascuts en el territori valencià, 3.148 en les comarques de Castelló, 13.036 en les de València i 11.390 en les d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.