Ariadna, el primer bebé valencià de 2020 nascut en Elda

Imatge d'arxiu d'un bebè

El primer bebé ha nascut en l’Hospital d’Elda | Unsplash

 

El primer bebé de l’any 2020 en el territori valencià és una xiqueta que es diu Ariadna, ha nascut en l’Hospital d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), quan passaven dos minuts de les 00.00 hores i ha pesat 3,100 quilos.

 

Cap a les 01.43 hores de la matinada, en l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el primer bebé també ha sigut una xiqueta, Carme, que ha pesat 3,440 quilos. Més tard, cap a les 04.34 hores, en l’Hospital de la Plana de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha nascut Enric, un xiquet que ha pesat 3,400 quilos.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, fins a novembre, en la xarxa pública d’hospitals valencians s’han registrat 26.364 naixements, 2.960 han sigut en les comarques de Castelló, 12.278 en les de València i 11.126 en les d’Alacant.

 

Estes dades mostren una disminució del número de naixements en els hospitals, ja que en 2018 en el mateix període es van registrar 27.574 xiquets nascuts en el territori valencià, 3.148 en les comarques de Castelló, 13.036 en les de València i 11.390 en les d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.