Ariadna, el primer bebé valencià de 2020 nascut en Elda

Imatge d'arxiu d'un bebè

El primer bebé ha nascut en l’Hospital d’Elda | Unsplash

 

El primer bebé de l’any 2020 en el territori valencià és una xiqueta que es diu Ariadna, ha nascut en l’Hospital d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), quan passaven dos minuts de les 00.00 hores i ha pesat 3,100 quilos.

 

Cap a les 01.43 hores de la matinada, en l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el primer bebé també ha sigut una xiqueta, Carme, que ha pesat 3,440 quilos. Més tard, cap a les 04.34 hores, en l’Hospital de la Plana de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha nascut Enric, un xiquet que ha pesat 3,400 quilos.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, fins a novembre, en la xarxa pública d’hospitals valencians s’han registrat 26.364 naixements, 2.960 han sigut en les comarques de Castelló, 12.278 en les de València i 11.126 en les d’Alacant.

 

Estes dades mostren una disminució del número de naixements en els hospitals, ja que en 2018 en el mateix període es van registrar 27.574 xiquets nascuts en el territori valencià, 3.148 en les comarques de Castelló, 13.036 en les de València i 11.390 en les d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.