Ariadna, el primer bebé valencià de 2020 nascut en Elda

Imatge d'arxiu d'un bebè

El primer bebé ha nascut en l’Hospital d’Elda | Unsplash

 

El primer bebé de l’any 2020 en el territori valencià és una xiqueta que es diu Ariadna, ha nascut en l’Hospital d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), quan passaven dos minuts de les 00.00 hores i ha pesat 3,100 quilos.

 

Cap a les 01.43 hores de la matinada, en l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el primer bebé també ha sigut una xiqueta, Carme, que ha pesat 3,440 quilos. Més tard, cap a les 04.34 hores, en l’Hospital de la Plana de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha nascut Enric, un xiquet que ha pesat 3,400 quilos.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, fins a novembre, en la xarxa pública d’hospitals valencians s’han registrat 26.364 naixements, 2.960 han sigut en les comarques de Castelló, 12.278 en les de València i 11.126 en les d’Alacant.

 

Estes dades mostren una disminució del número de naixements en els hospitals, ja que en 2018 en el mateix període es van registrar 27.574 xiquets nascuts en el territori valencià, 3.148 en les comarques de Castelló, 13.036 en les de València i 11.390 en les d’Alacant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.

López-Arostegui: ser fidels al nostre joc per a competir al màxim davant Baskonia

López-Arostegui va remarcar que València Basket ha de defendre, rebotar i córrer per a imposar el seu ritme en la visita al Kosner Baskonia en la jornada 29 d'Eurolliga. Va rebutjar que la recent Copa del Rei relaxe al rival i va avisar d'un equip reforçat.

Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan

El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.