Anuncios

Ariadna, el primer bebé valencià de 2020 nascut en Elda

Imatge d'arxiu d'un bebè

El primer bebé ha nascut en l’Hospital d’Elda | Unsplash

 

El primer bebé de l’any 2020 en el territori valencià és una xiqueta que es diu Ariadna, ha nascut en l’Hospital d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), quan passaven dos minuts de les 00.00 hores i ha pesat 3,100 quilos.

 

Anuncios

Cap a les 01.43 hores de la matinada, en l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el primer bebé també ha sigut una xiqueta, Carme, que ha pesat 3,440 quilos. Més tard, cap a les 04.34 hores, en l’Hospital de la Plana de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha nascut Enric, un xiquet que ha pesat 3,400 quilos.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, fins a novembre, en la xarxa pública d’hospitals valencians s’han registrat 26.364 naixements, 2.960 han sigut en les comarques de Castelló, 12.278 en les de València i 11.126 en les d’Alacant.

 

Estes dades mostren una disminució del número de naixements en els hospitals, ja que en 2018 en el mateix període es van registrar 27.574 xiquets nascuts en el territori valencià, 3.148 en les comarques de Castelló, 13.036 en les de València i 11.390 en les d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios