L’autòpsia confirma que Nelea, la jove de Vinaròs, va morir de forma violenta

jove Vinaros

La Policia científica analitzant el lloc a on va ser trobat el cos de la jove | EFE

 

L’autòpsia feta a la xica de 26 anys de Vinaròs, Nelea Sareva, ha confirmat que va morir de forma violenta i que presentava colps en el cap. El cadàver de la jove va ser trobat el passat mes de febrer en la localitat d’Ulldecona (Tarragona) amb signes de violència, soterrat i trossejat.

 

Segons explica el ‘Mediterráneo’, esta informació desmunta per complet la versió del suicidi i que la defensa va assegurar en el juí celebrat el 19 de novembre. El presumpte assassí i exparella de Nelea, Adrián M., que es troba en presó provisional, va dir que es va trobar a la xica morta en sa casa. Això sí, va reconéixer que, com que no sabia què fer davant d’eixa situació, va trossejar a la víctima i la va enterrar en una fossa d’Ulldecona.

 

Pel que pareix, l’advocat d’Adrián M. va demanar al jutge del cas com a prova l’historial clínic de Nelea, que hauria tingut anteriorment un episodi d’intent de suïcidi, però ha quedat desestimat perquè l’autòpsia ha confirmat que la mort va ser violenta.

 

El jutge sí que ha autoritzat la petició de l’advocat d’un examen psiquiàtric per al presumpte autor dels fets i imàtgens de les càmeres de seguretat de la discoteca Nácar de Vinaròs, a on va estar la parella junt amb altres amics la nit del crim.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.