L’autòpsia confirma que Nelea, la jove de Vinaròs, va morir de forma violenta

jove Vinaros

La Policia científica analitzant el lloc a on va ser trobat el cos de la jove | EFE

 

L’autòpsia feta a la xica de 26 anys de Vinaròs, Nelea Sareva, ha confirmat que va morir de forma violenta i que presentava colps en el cap. El cadàver de la jove va ser trobat el passat mes de febrer en la localitat d’Ulldecona (Tarragona) amb signes de violència, soterrat i trossejat.

 

Segons explica el ‘Mediterráneo’, esta informació desmunta per complet la versió del suicidi i que la defensa va assegurar en el juí celebrat el 19 de novembre. El presumpte assassí i exparella de Nelea, Adrián M., que es troba en presó provisional, va dir que es va trobar a la xica morta en sa casa. Això sí, va reconéixer que, com que no sabia què fer davant d’eixa situació, va trossejar a la víctima i la va enterrar en una fossa d’Ulldecona.

 

Pel que pareix, l’advocat d’Adrián M. va demanar al jutge del cas com a prova l’historial clínic de Nelea, que hauria tingut anteriorment un episodi d’intent de suïcidi, però ha quedat desestimat perquè l’autòpsia ha confirmat que la mort va ser violenta.

 

El jutge sí que ha autoritzat la petició de l’advocat d’un examen psiquiàtric per al presumpte autor dels fets i imàtgens de les càmeres de seguretat de la discoteca Nácar de Vinaròs, a on va estar la parella junt amb altres amics la nit del crim.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.