L’autòpsia confirma que Nelea, la jove de Vinaròs, va morir de forma violenta

jove Vinaros

La Policia científica analitzant el lloc a on va ser trobat el cos de la jove | EFE

 

L’autòpsia feta a la xica de 26 anys de Vinaròs, Nelea Sareva, ha confirmat que va morir de forma violenta i que presentava colps en el cap. El cadàver de la jove va ser trobat el passat mes de febrer en la localitat d’Ulldecona (Tarragona) amb signes de violència, soterrat i trossejat.

 

Segons explica el ‘Mediterráneo’, esta informació desmunta per complet la versió del suicidi i que la defensa va assegurar en el juí celebrat el 19 de novembre. El presumpte assassí i exparella de Nelea, Adrián M., que es troba en presó provisional, va dir que es va trobar a la xica morta en sa casa. Això sí, va reconéixer que, com que no sabia què fer davant d’eixa situació, va trossejar a la víctima i la va enterrar en una fossa d’Ulldecona.

 

Pel que pareix, l’advocat d’Adrián M. va demanar al jutge del cas com a prova l’historial clínic de Nelea, que hauria tingut anteriorment un episodi d’intent de suïcidi, però ha quedat desestimat perquè l’autòpsia ha confirmat que la mort va ser violenta.

 

El jutge sí que ha autoritzat la petició de l’advocat d’un examen psiquiàtric per al presumpte autor dels fets i imàtgens de les càmeres de seguretat de la discoteca Nácar de Vinaròs, a on va estar la parella junt amb altres amics la nit del crim.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.