L’autòpsia confirma que Nelea, la jove de Vinaròs, va morir de forma violenta

jove Vinaros

La Policia científica analitzant el lloc a on va ser trobat el cos de la jove | EFE

 

L’autòpsia feta a la xica de 26 anys de Vinaròs, Nelea Sareva, ha confirmat que va morir de forma violenta i que presentava colps en el cap. El cadàver de la jove va ser trobat el passat mes de febrer en la localitat d’Ulldecona (Tarragona) amb signes de violència, soterrat i trossejat.

 

Segons explica el ‘Mediterráneo’, esta informació desmunta per complet la versió del suicidi i que la defensa va assegurar en el juí celebrat el 19 de novembre. El presumpte assassí i exparella de Nelea, Adrián M., que es troba en presó provisional, va dir que es va trobar a la xica morta en sa casa. Això sí, va reconéixer que, com que no sabia què fer davant d’eixa situació, va trossejar a la víctima i la va enterrar en una fossa d’Ulldecona.

 

Pel que pareix, l’advocat d’Adrián M. va demanar al jutge del cas com a prova l’historial clínic de Nelea, que hauria tingut anteriorment un episodi d’intent de suïcidi, però ha quedat desestimat perquè l’autòpsia ha confirmat que la mort va ser violenta.

 

El jutge sí que ha autoritzat la petició de l’advocat d’un examen psiquiàtric per al presumpte autor dels fets i imàtgens de les càmeres de seguretat de la discoteca Nácar de Vinaròs, a on va estar la parella junt amb altres amics la nit del crim.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.