L’autor confés del crim de Moraira: «Per fi se’n va Alina de casa»

Arthur K., degollà a la seua parella, Alina, este passat dissabte en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de començar una discussió perquè ella volia posar fi a la relació, segons ha afirmat el mateix autor del crim als investigadors.

 

Però no era la primera volta que Alina, romanesa de 36 anys, intentava deixar a l’holandés de 59, considerat per altres dones com un assetjador i un controlador, segons ha avançat ‘Levante-EMV. L’última volta que ho van deixar va ser fa mes i mig, en Nadal.

 

El veí de la parella, que va avisar a la Policia en juliol quan va sentir a Alina demanant ajuda, ha afirmat que des d’eixe moment la parella havia mantingut certa distància amb ell. Però fa mes i mig van tallar i els dos s’ho van contar: «M’ho van dir per separat. Se’ls veia feliços amb la decisió. Ella em contà que havia posat fi a la relació i que se n’anava a viure a Teulada». Per la seua banda, Arthur K. li va dir: «Per fi se’n va Alina de casa».

 

I se n’anà. Alina i Arthur K. ja no vivien junts, encara que havien tornat alguna volta, fins i tot el soci de l’assassí confés se n’havia anat a viure amb ell quan Alina se n’anà de casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.