L’autor confés del crim de Moraira: «Per fi se’n va Alina de casa»

Arthur K., degollà a la seua parella, Alina, este passat dissabte en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de començar una discussió perquè ella volia posar fi a la relació, segons ha afirmat el mateix autor del crim als investigadors.

 

Però no era la primera volta que Alina, romanesa de 36 anys, intentava deixar a l’holandés de 59, considerat per altres dones com un assetjador i un controlador, segons ha avançat ‘Levante-EMV. L’última volta que ho van deixar va ser fa mes i mig, en Nadal.

 

El veí de la parella, que va avisar a la Policia en juliol quan va sentir a Alina demanant ajuda, ha afirmat que des d’eixe moment la parella havia mantingut certa distància amb ell. Però fa mes i mig van tallar i els dos s’ho van contar: «M’ho van dir per separat. Se’ls veia feliços amb la decisió. Ella em contà que havia posat fi a la relació i que se n’anava a viure a Teulada». Per la seua banda, Arthur K. li va dir: «Per fi se’n va Alina de casa».

 

I se n’anà. Alina i Arthur K. ja no vivien junts, encara que havien tornat alguna volta, fins i tot el soci de l’assassí confés se n’havia anat a viure amb ell quan Alina se n’anà de casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.