L’autor confés del crim de Moraira: «Per fi se’n va Alina de casa»

Arthur K., degollà a la seua parella, Alina, este passat dissabte en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de començar una discussió perquè ella volia posar fi a la relació, segons ha afirmat el mateix autor del crim als investigadors.

 

Però no era la primera volta que Alina, romanesa de 36 anys, intentava deixar a l’holandés de 59, considerat per altres dones com un assetjador i un controlador, segons ha avançat ‘Levante-EMV. L’última volta que ho van deixar va ser fa mes i mig, en Nadal.

 

El veí de la parella, que va avisar a la Policia en juliol quan va sentir a Alina demanant ajuda, ha afirmat que des d’eixe moment la parella havia mantingut certa distància amb ell. Però fa mes i mig van tallar i els dos s’ho van contar: «M’ho van dir per separat. Se’ls veia feliços amb la decisió. Ella em contà que havia posat fi a la relació i que se n’anava a viure a Teulada». Per la seua banda, Arthur K. li va dir: «Per fi se’n va Alina de casa».

 

I se n’anà. Alina i Arthur K. ja no vivien junts, encara que havien tornat alguna volta, fins i tot el soci de l’assassí confés se n’havia anat a viure amb ell quan Alina se n’anà de casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.