L’autor confés del crim de Moraira: «Per fi se’n va Alina de casa»

Arthur K., degollà a la seua parella, Alina, este passat dissabte en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de començar una discussió perquè ella volia posar fi a la relació, segons ha afirmat el mateix autor del crim als investigadors.

 

Però no era la primera volta que Alina, romanesa de 36 anys, intentava deixar a l’holandés de 59, considerat per altres dones com un assetjador i un controlador, segons ha avançat ‘Levante-EMV. L’última volta que ho van deixar va ser fa mes i mig, en Nadal.

 

El veí de la parella, que va avisar a la Policia en juliol quan va sentir a Alina demanant ajuda, ha afirmat que des d’eixe moment la parella havia mantingut certa distància amb ell. Però fa mes i mig van tallar i els dos s’ho van contar: «M’ho van dir per separat. Se’ls veia feliços amb la decisió. Ella em contà que havia posat fi a la relació i que se n’anava a viure a Teulada». Per la seua banda, Arthur K. li va dir: «Per fi se’n va Alina de casa».

 

I se n’anà. Alina i Arthur K. ja no vivien junts, encara que havien tornat alguna volta, fins i tot el soci de l’assassí confés se n’havia anat a viure amb ell quan Alina se n’anà de casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.