L’autor confés del crim de Moraira: «Per fi se’n va Alina de casa»

Arthur K., degollà a la seua parella, Alina, este passat dissabte en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de començar una discussió perquè ella volia posar fi a la relació, segons ha afirmat el mateix autor del crim als investigadors.

 

Però no era la primera volta que Alina, romanesa de 36 anys, intentava deixar a l’holandés de 59, considerat per altres dones com un assetjador i un controlador, segons ha avançat ‘Levante-EMV. L’última volta que ho van deixar va ser fa mes i mig, en Nadal.

 

El veí de la parella, que va avisar a la Policia en juliol quan va sentir a Alina demanant ajuda, ha afirmat que des d’eixe moment la parella havia mantingut certa distància amb ell. Però fa mes i mig van tallar i els dos s’ho van contar: «M’ho van dir per separat. Se’ls veia feliços amb la decisió. Ella em contà que havia posat fi a la relació i que se n’anava a viure a Teulada». Per la seua banda, Arthur K. li va dir: «Per fi se’n va Alina de casa».

 

I se n’anà. Alina i Arthur K. ja no vivien junts, encara que havien tornat alguna volta, fins i tot el soci de l’assassí confés se n’havia anat a viure amb ell quan Alina se n’anà de casa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.

La UPV aconseguix reduir fins a un 70% el cagat de taronges i mandarines amb una hormona vegetal

Un equip de la UPV ha demostrat que una aplicació primerenca de l'hormona vegetal 2,4-D reduïx fins a un 70% el cagat en cítrics en reforçar la pell del fruit.

Luís Castro alerta sobre l’Espanyol i reivindica la reacció del Llevant

Luís Castro avisa que la mala dinàmica de l'Espanyol no reflectix el seu nivell real de joc i reclama màxima concentració, al mateix temps que reafirma la seua confiança en la permanència del Llevant.

La Generalitat destina un milió anual extra a millorar els centres de conservació de fauna

La Generalitat incorpora un milió d'euros anuals addicionals per a renovar infraestructures en parcs naturals i centres de conservació de fauna mitjançant un encàrrec a Tragsa de quatre anys.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en l’últim diumenge d’abril en la Comunitat Valenciana

L'últim diumenge d'abril en la Comunitat Valenciana es presenta amb intervals de núvols alts que tendiran a un cel poc nuvolós, mínimes lleugerament més baixes i màximes en lleuger ascens. El vent serà moderat en el litoral d'Alacant i fluix en la resta, amb predomini de la component este en les hores centrals.

Tavares i Hezonja lideren un sòlid triomf del Reial Madrid en la pista del València Basket

El Reial Madrid es va imposar al València Basket en el Roig Arena (82-96) guiat pel domini de Walter Tavares i la inspiració de Mario Hezonja, i amplia el seu avantatge al capdavant de l'ACB.

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura